Wifi probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een aantal dagen de iphone 3Gs 16gb. Ik heb mooi verbinding met mijn draadloze router in huis, maar soms valt de wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem
Ik heb sinds een aantal dagen de iphone 3Gs 16gb.
Ik heb mooi verbinding met mijn draadloze router in huis, maar soms valt de Wi-Fi verbinding weg. Nja hij valt niet weg, hij staat immers gewoon bij de Wi-Fi netwerken als verbonden maar toch krijg ik geen internet. Wanneer ik de netwerk instellingen herstel dan werkt het gewoon. totdat hij het ineeens weer niet doet. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het oplos? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Check even hoe lang je DHCP lease is in je routerinstellingen
|
|
||||
|
||||
Router resetten does the trick. Althans bij mij
|
|
|||
|
|||
thanx.
Had de router al tig keer gereset. Ook gewisseld van WEP naar WPA etc... blijft hetzelfde. Kan het door de laptop komen? Al hebben ze gewoon allebei een ander ip 192.168.1.10 en 192.168.1.11 Ik heb even alle instellingen doorgelopen van de router (sitecom WL-122v2) Het enige wat ik vind van DHCP is onder LAN settings: DHCP Server : Disabled DHCP Address 192,168,1,100 - 192,168,1,200 Voor de rest vind ik helemaal niets waar DHCP bij staat? Laatst gewijzigd door Mindhunter; 09-11-09 om 17:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem (?) | biggidibc | iPad algemeen | 0 | 31-08-10 21:57 |
Wi-Fi probleem | Joey_iPhone | Wi-Fi | 0 | 28-04-10 00:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Wi-Fi probleem op FW 3.0 | casperk | Wi-Fi | 24 | 23-06-09 14:53 |
|
|