zoekt om de 5 sec naar een netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Doordat ik heb zitten (spelen) met mijn telefoon en iets veranderd hebt met de wifi instellingen zoekt hij momenteel om de 3 seconden naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoekt om de 5 sec naar een netwerk
Doordat ik heb zitten (spelen) met mijn telefoon en iets veranderd hebt met de Wi-Fi instellingen zoekt hij momenteel om de 3 seconden naar een nieuw Wi-Fi netwerk. Dit vreet ook stroom en wil dit veranderen dat hij weer om de 15 seconden zoekt. Maar, en dat komt misschien omdat ik blond ben, weet ik niet meer waar ik dat kan veranderen. Wie weet waar de de tijd voor het zoeken naar netwerken kan veranderen. Ik weet het echt niet meer. HELPPPPPPPPP
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik geloof niet dat je dat kan veranderen. Is ergens een standaardwaarde ofzo. Heb je nu echt zitten timen om de hoeveel tijd hij naar een netwerk zoekt?
|
|
|||
|
|||
ik weet zeker dat ik één of andere schijf kon verstellen, rechts werd de tijd dat hij zocht langer en links korten.
Ik weet alleen niet meer waar ik die heb gevonden. Ik weet dat hij bestaat maar niet waar? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Thuisdeling muziek naar iphone steamen van een nas in netwerk | iphoneEd | iTunes | 8 | 15-03-11 15:55 |
iPhone 3GS: zoekt niet meer automatisch naar netwerk | fons89 | Unlock | 0 | 09-09-10 00:32 |
Iphone zoekt netwerk niet automatisch | Pretender | iPhone algemeen | 3 | 16-08-08 19:57 |
Mac OS X: iphone keert binnen 1 sec terug naar vergrendelde status | erjee | Desktop-applicaties | 13 | 17-05-08 13:09 |
|
|