wifi probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi heb probleempje met mijn iphone (3G 4.2.1) Ik geraak niet meer via wifi opt internet. Wanneer ik me aanmeld bij mijn netwerk ziet alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem
Hoi
heb probleempje met mijn iphone (3G 4.2.1) Ik geraak niet meer via Wi-Fi opt internet. Wanneer ik me aanmeld bij mijn netwerk ziet alles er goed uit. Ik krijg van boven in de statusbalk de sterkte van mijn netwerk te zien, maar als ik met safari opt internet wil, krijg ik de foutmelding: dat er geen internetverbinding actief is Ik ben wel zeker met het netwerk verbonden want, ik kan mijn laptop bedien met VLC remote alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb reeds gezien dat ik op mijn macbookpro en ipod steeds een ander ip adres krijg.
Raar genoeg krijgen ze alle drie hun ip via dhcp, iemand ervaring mee? ookal doe ik new release op de iphone krijg ik nog steeds het verkeerde ip adres |
|
||||
|
||||
In volgorde van 'gemak':
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem (?) | biggidibc | iPad algemeen | 0 | 31-08-10 21:57 |
Wi-Fi probleem | Joey_iPhone | Wi-Fi | 0 | 28-04-10 00:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Wi-Fi probleem op FW 3.0 | casperk | Wi-Fi | 24 | 23-06-09 14:53 |
|
|