via computer op internet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb thuis internet via het stopcontact. dit wil zeggen dat ik mijn netwerkkabel via een stekker in het stopcontact kan steken, en zo een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
via computer op internet
Ik heb thuis internet via het stopcontact.
dit wil zeggen dat ik mijn netwerkkabel via een stekker in het stopcontact kan steken, en zo een internetverbinding voor mijn computer verkrijg. aangezien ik dus geen draadloos internet heb, kan ik met mijn Iphone geen wi-fi vinden. is het mogelijk om bv via bluetooth internet te krijgen op de iphone? anders kan ik geen programmatjes en dergelijk via cydia downloaden.. iemand die me kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat 'internet via het stopcontact' is gewoon een modem die je in het stopcontacten steekt, het enige verschil is dat er geen draadje voor de voeding is. Aangezien je dus geen Wi-Fi netwerk thuis hebt kan je dan niet internetten.
|
|
|||
|
|||
en er is geen andere manier om op internet te geraken?
of prgramma's van cydia te downloaden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb zelf een 3G, dus weet niet zeker of Cydia wel werkt zonder snelle 3G verbinding eigenlijk. Als je een beetje rondleest weet je natuurlijk wel dat internet via bluetooth op de iPhone echt niet mogelijk is. Nog niet, tenminste. Maar goed, ik zou zeggen; koop voor een paar tientjes een draadloze router, probleem opgelost... |
|
|||
|
|||
en is GPRS gratis?
hmm jah, kheb router, maar ik kan maar 4pc's aansluiten, max 4IPadressen, en daar zitten we thuis al aan.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kort gezegd, als je een 1ste generatie iphone hebt Valt 3G uiteraard af. Heb je geen Wi-Fi dan valt dat ook af. Bluetooth is met een iPhone sowieso geen optie. Via een USB-kabel het internet van je PC gebruiken kan ook niet. Dus blijft EDGE/GPRS over. Als je daar niet voor wil betalen dan houdt het op. Dat je al een router hebt doet er hier niet toe, ik had het over een DRAADLOZE router, Wi-Fi dus.Die zijn zo duur niet meer hoor... |
|
||||
|
||||
Een draadloze router kopen...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet | Kenanus | iPhone algemeen | 16 | 30-11-14 00:43 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
Windows: Iphone synchroniseren op computer zonder internet | gielvangaal | iTunes | 4 | 04-10-09 00:15 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|