geen Wi-Fi, maar toch internet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb met mijn iphone internetverbinding als ik Wi-fi heb uitstaan. Persoonlijk denk ik dat het internetverbinding is van mijn provider ( kpn). Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen Wi-Fi, maar toch internet
Hallo,
Ik heb met mijn iphone internetverbinding als ik Wi-fi heb uitstaan. Persoonlijk denk ik dat het internetverbinding is van mijn provider ( kpn). Ik heb de volgende vragen die ik niet op wiki kon vinden en ik vroeg me af of iemand mij kan helpen: 1. klopt het dat ik internet gebruik via mijn mobiele abonnement? 2. Als er wel een draadloze netwerk beschikbaar is en ik heb mijn wi-fi aanstaan hoe weet ik dat ik gratis via wi-fi internet en niet via mijn mobiele aanbieder? 3. en hoe kan ik de mogelijkheid dat mijn iphone internetverbinding maakt met mijn kpn-abonnement uitschakelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan heb je waarschijnlijk gprs verbinding in plaats van Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
hoi,
okey, ik ga kijken of ik hem kan uitzetten Laatst gewijzigd door perozie; 22-02-08 om 21:20. |
|
|||
|
|||
hoi,
De instellingen van EDGE waren bij mij leeg. elders op deze site las ik dat ik blabla moest invullen en dan zou ik geen verbinding meer hebben. maar ook dat helpt niet.. ik heb nog steeds internet (zonder wi-fi) |
|
||||
|
||||
Zoeken helpt ook vaak. Je kan met "BossPrefs" EDGE helemaal uitzetten.
Graag voortaan de zoekfunctie gebruiken voordat je een thread opent. Slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer | martijn1108 | Odido (T-Mobile) | 6 | 22-02-11 12:02 |
Geen Dev maar toch iOS 4.2 Beta | Nickmanzz | iPad algemeen | 142 | 07-11-10 23:47 |
Wel 3G, maar toch geen verbinding? | Buttercup | iPhone algemeen | 8 | 07-10-10 16:21 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Geen Wi-Fi verbinding maar toch internet? | JasperrrB | Archief | 11 | 10-01-08 17:51 |
|
|