Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook hele goede ervaringen met de winkels in Diksmuide, Ieper en Poperinge. Service met een glimlach. Daar kunnen veel andere winkels nog een voorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook hele goede ervaringen met de winkels in Diksmuide, Ieper en Poperinge. Service met een glimlach. Daar kunnen veel andere winkels nog een voorbeeld aan nemen. PM me maar voor de mail adressen. Het is wel een stukje rijden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Switch
Goed nieuws uit de Switch-hoek: Afgelopen vrijdag kreeg ik een e-mail dat de op 6 juli door mij bestelde iPhone 3GS 32 gb zwart binnen was gekomen. Zaterdag meteen naar Antwerpen gereden en 'm opgehaald
Er is dus nog hoop voor mensen die hun bestelling bij Switch niet hebben geannuleerd.. Switch - Jezelf, maar beter |
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat er beweging inzit.
Ik heb een iPhone 3GS 32GB Zwart gereserveerd op 14 Juli bij Switch Antwerpen Meir, dus ben wel benieuwd op welke plek ik nu sta. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb donderdag m'n iPhone3G S mogen ophalen aan het Mobistar Center Aalst. Heb dan tot vandaag gewacht om hem open te doen, omdat vandaag mijn bestelde hoesje van Sega aankwam!
Dan van Proximus naar Mobistar overgestapt en hij ligt nu te synchroniseren! Wat ben ik blij, hier heb ik al jaren naar uitgekeken: een iPhone
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hmh hoe kan dat nu, heb mijn zwarte 32 GB op 5 juli besteld (dag voor jou dus...) en heb geen bericht gekregen!!
|
|
|||
|
|||
Het is bijna een wonder, maar nadat ik donderdag zo'n beetje de hele omgeving van Brugge heb afgebeld voor een 3Gs, nergens te krijgen, loop ik kwart voor zes vrijdagmiddag het Mobistar Center in Brugge binnen, hebben ze 'toevallig' nog 1 3Gs, zwart, 32 GB...
die dag net een zending binnengekregen, en daar doen ze niet met een wachtlijst, en er was er nog 1...! Hoewel de verkoper zijn uiterste best deed mij te ontmoedigen, volgens hem is de 3Gs zo'n beetje het slechtste toestel op de markt, en kon ik beter voor een Nokia of Blackberry gaan, ben ik nu de trotse bezitter van mijn eerste iPhone!! Zonder geluk vaart niemand wel, zal ik maar zeggen! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zit nu bijna 2 maanden te wachten, wacht nog een maand anders wacht ik wel met het nieuw aanachaffen van de iPhone tot er in juni mogelijk eennieuwe komt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
... om dan waarschijnlijk opnieuw enkele maanden te kunnen wachten op je nieuwe Iphone. 't Zal volgend voorjaar bij de introductie van wéér een nieuwe Iphone niet anders zijn dan nu vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
voor degene die er interesse in heeft,Lab9 in Kortrijk heeft 8GB's op voorraad (niet de GS,maar wel iPhone )
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|