Ringtones maken via iTunes discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hugo.veenendaal Beste Qlimax, Ik ben al dagen op zoek hoe ik ringtones anders dan de standaard versies kan installeren/ overzetten/ converteren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze bijvoorbeeld, maar dat is vast niet de duidelijkste (je kan iig al wel doorspeolen naar 02:00).
|
|
|
|||
|
|||
Beste Zwaan,
Ik begrijp de beschrijving en de YT video heel goed, maar de functie "omzetten naar AAC" komt niet in mijn iTunes voor (Versie 8 nl). Ik had graag 2 scrshots van mijn iTunes ingevoegd op het te laten zien maar dat gaat, of lukt mij blijkbaar niet. Maar geloof me..het is zo. Ik heb gebeld met T-mobile en die zeggen dat alleen de US versie van iTunes deze optie heeft. De oplossing heb ik gevonden in iRinger. Zeer eenvoudig en razendsnel. Daar doe ik het nu dus mee. Het is toch te belachelijk voor woorden dat een zo kostbaar iPhone apparaat dit niet makkelijker kan. Met alle respect, ik ben er zeker van dat de gemiddelde pc en iPhone gebruiker deze conversie methode niet snel zou kunnen (hoewel redelijk eenvoudig voor de iets meeer ervaren gebruiker..). Ik heb mijn IP nu ong. een week en de afgeschermde omgeving binnen de iPhone en iTunes vindt ik hoogst arrogant en doet me denken aan vroeger tijden van Microsoft. Toch bedankt voor je reactie. Citaat:
Citaat:
Dus simpel op te lossen, maar de beste, snelste en gemakkelijkste manier is iRinger downloaden. Voordeel daarvan is (naast de laatste 2 voordelen), dat je direct kunt horen welk deel van een mp3 je gaat omzetten en...de ringtone wordt automatisch in iTunes geplaatst en klaar is kees. Greets, Hugo Laatst gewijzigd door King1987; 11-02-09 om 22:33. Reden: Edit knop gebruiken aub / mquote gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Hugo, ik begrijp niet precies waar jij hebt staan converteren naar mp3.
als ik een mp3 importeer in itunes 8.02.20 dmv ctrl <o> komt deze in de lijst onlangs toegevoegd. als ik in deze map op het nummer ga staan en rechtermuisknop druk zie ik daar staan AAC versie aanmaken. klik ik deze aan dan komt er een nieuw nummer in deze lijst met dezelfde naam. Ik wijzig de tijd naar beneden 30 seconden en ben klaar. Edit: ik denk al dat ik de begripsverwarring heb ontdekt. Ga naar bewerken, voorkeuren (tabblad algemeen) importinstellingen en kies daar ipv mp3 indeling AAC indeling hoge kwaliteit 128. Daarmee krijg je automatisch AAC versie aanmaken onder de rechtermuisknop. Laatst gewijzigd door klok; 12-02-09 om 14:33. Reden: verduidelijking |
|
|||
|
|||
AAC of mp3...?
Citaat:
Hugo |
|
|||
|
|||
ikzelf was de editor Hugo. Is het nu dan gelukt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt man
|
|
|||
|
|||
ik ben al mijn muziek en videos nu kwijt!
|
|
|||
|
|||
kwam er achter dat wanneer er in de iTunes map nog geen map is Ringtones je deze gewoon eerste even moet aanmaken in de Itunes Muziek map
|
|
|||
|
|||
Heb nu sinds een week de iphone en weet nu eindelijk hoe ik de beltonen kan veranderen. Handleiding werkt perfect! Thanx
|
|
|||
|
|||
kwam vanavond een programmaatje tegen die je ook kunt gebruiken voor je ringtones. De iphoneringtonemaker
Efiko Software: - "Nerds Creating Cool Stuff for the iPhone and iPod Touch" ik heb dit programmaatje geprobeerd. je kan de liedjes kiezen die je wil, ze afluisteren en hetgeen je wilt voor je ringtone instellen. Je hebt geen last van 30 sec. Vervolgens kun je de ringtone maken en deze direct naar je iphone sturen. Komt in je ringtone lijst en werkt. heb net een van 41 sec gemaakt die gewoon werkt. Het programma werkt prima met iphone 3G mijn configuratie Laatst gewijzigd door klok; 22-02-09 om 00:37. Reden: volledigheid |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja maar als andere het op deze manier lukt moet het ij toch ook lukken ?
|
|
|||
|
|||
de map aangepast kun je vinden in je IPHONE.
ga naar instellingen, geluiden en dan beltoon.je ziet dan ringtones staan onder een titel aangepast in grijze letters en andere tonen onder de titel standaard in grijze letters. Ik ben er bijna zeker van dat jullie het mapje (wat geen mapje is maar een titel van een vak) echt wel hebben. Laatst gewijzigd door klok; 27-02-09 om 22:09. |
|
|||
|
|||
Ik snap waar je op doelt, maar niet dus! Nu met Iringer gedaan dan lukt het wel, strange...
|
|
|||
|
|||
héél goed gedaan! Nu kan ik eindelijk ringtones maken ^^
Thx maatje |
|
|||
|
|||
wat snap je niet AEH?
|
|
|||
|
|||
fantastische tutorial!! thx
|
|
|||
|
|||
Sorry mensen, ik vind iphone een geweldig toestel, maar het maken van een eigen ringtone is MIJ niet gelukt en daar baal ik van. Is er iemand die mij kan helpen, heb de handleiding gelezen, maar kom er niet uit. Wat een gedoe om een eigen ringtone op het toestel te zetten....pieuwwwwww
Wie heeft er een simpele oplossing. Kan ik een nummer via Bluetooth binnenhalen? Groeten van Ron Hé, het is mij gelukt dankzij jouw duidelijke handleiding. Bedankt! Toppie! Groetjes van Ron Citaat:
Laatst gewijzigd door iMario; 05-06-09 om 00:54. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones maken met garageband | buddha | Ringtones en Wallpapers | 3 | 04-01-11 23:04 |
Ringtones maken itunes 8 | Tunzy | Ringtones en Wallpapers | 26 | 09-11-08 18:21 |
|
|