iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Teneo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Teneo
|
|
|
||||
|
||||
Hoe zet je 9 icons zo in het midden? En hoe haal je de tekst weg?
Laatst gewijzigd door francebramie; 03-05-09 om 10:43. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"><dict> Code:
<key>UndockedIconLabelStyle</key> <string></string> <key>DockedIconLabelStyle</key> <string></string> Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 03-05-09 om 10:19. |
|
||||
|
||||
Voor de tekst zal ik kijken. Maar normaal gesproken met 5 collumn kan je 5 X 4 icons kwijt, maar op op die van iMario is het 5 X 5
|
|
||||
|
||||
Excuseer ben ik vergeten zeggen. iMario heeft de Cydia plug-in Five-Column Springboard geïnstalleerd, daarmee krijgt hij die 5x5 column op zen springboard. Je hoeft dus alleen maar even in Cydia te zoeken achter Five-Column Springboard en installeren.
|
|
||||
|
||||
Die heb ik geinstalleerd, en ik heb dit maar:
En zoals je kan zie kan ik maar 5 X 4 icons kwijt. |
|
||||
|
||||
Dan heb je toch ergens een instellingen over het hoofd gezien vrees ik. Maar ik doe allemaal niet meer aan jailbreaken en thema's dus even wachten op iMario, hij kan je ongetwijfeld verder helpen.
|
|
|||
|
|||
Francebramie: voor 5 colums idd dat gedoe downloaden in Cydia. Voor die lege vlakken moet je iBlank downloaden en Blanknull. In iBlank kun je kiezen hoeveel lege iconen je wilt hebben en blanknull maakt die iconen onwerkbaar(oid). Als je geen blanknull hebt start safari op als je em aanklikt. Je hebt dan geen last van codes en scripts enzo.
Ook tekst wegkijgen is niet zo moeilijk, gewoon aanvinken in winterboard: no (un)docked icon labels of zoiets. Laatst gewijzigd door tukker; 03-05-09 om 11:39. |
|
||||
|
||||
Dat weet ik dat ik iBlank en fivecolumn nodig heb, dat heb ik ook allemaal.
Maar bij iMario zie je 9 icons staan in het midden, en ik kan er maar 6 in het midden, ik wil dus 9 icons in het midden, en dat vraag ik hoe dat moet. Dit heb ik al, wil er alleen nog een rijtje onder... |
|
|||
|
|||
FiveIRows installeren vanuit cydia. Met FCSB heb je 5 x 4, als je FiveIRows erbij doet heb je ook 5 rijen dus 5 x 5.
Hij staat in de repo van touch-mania http://cydia.touch-mania.com |
|
||||
|
||||
FCSB + iBlank (5 stuks) + Supreme Preferences (Icon Labels, Five Icon Rows, First Row Blank)
Aangezien de SP die ik gebruik nog niet in Cydia staat, moet je het even anders doen. FiveIRows + FCSB + iBlank + WinterBoard. FiveIRows en FCSB zet je aan, je maakt 10 blanks en met WinterBoard kun je de Icon Labels uitzetten. Laatst gewijzigd door iMario; 03-05-09 om 13:29. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok super bedankt!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Code:
</style> <script type="text/javascript"> <!-- var this_weekday_name_array = new Array("Zondag","Maandag","Dinsdag","Woensdag","Donderdag","Vrijdag","Zaterdag") var this_month_name_array = new Array("Januari","Februari","Maart","April","Mei","Juni","Juli","Augustus","September","Oktober","November","December") //predefine month names var this_date_timestamp = new Date() var this_weekday = this_date_timestamp.getDay() var this_date = this_date_timestamp.getDate() var this_month = this_date_timestamp.getMonth() var this_year = this_date_timestamp.getYear() if (this_year < 1000) this_year+= 1900; if (this_year==101) this_year=2001; var this_date_string = this_date + " " + this_month_name_array[this_month]//concat long date string // --> Code:
function calendarDate ( ) { var this_weekday_name_array = new Array("Zondag","Maandag","Dinsdag","Woensdag","Donderdag","Vrijdag","Zaterdag") var this_month_name_array = new Array("Januari","Februari","Maart","April","Mei","Juni","Juli","Augustus","September","Oktober","November","December") //predefine month names var this_date_timestamp = new Date() var this_weekday = this_date_timestamp.getDay() var this_date = this_date_timestamp.getDate() var this_month = this_date_timestamp.getMonth() document.getElementById("date").firstChild.nodeValue = this_weekday_name_array[this_weekday] + ", " + this_date + " " + this_month_name_array[this_month] //concat long date string } </script> </head> |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks man, alleen ik heb wel een probleem met mn Neco theme, kan je mij daarbij helpen? Ik wil het precies zo krijgen hoe jij het in je Lockscreen hebt.
Wil hem ook gewoon laten sliden voor unlock ipv alleen maar drukken. Ik heb nu dit: Mijn Neco theme: |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|