Hoe krijg ik een eigen beltoon? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb SendSong geinstalleerd, ik heb een mp3 toegevoegd maar zag deze niet bij Ringtones staan, daarna heb ik er AAC van gemaakt en daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb SendSong geinstalleerd, ik heb een mp3 toegevoegd maar zag deze niet bij Ringtones staan, daarna heb ik er AAC van gemaakt en daarna met SendSong toegevoegd bij Ringtones, maar zag weer deze ringtone er niet tussen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem... Evenals wanneer ik sendsong gebruik... In de lijst van ringtones zie ik bij ibrickr wel mijn song staan...
|
|
|||
|
|||
Ik had aanvankelijk Sendsong geselecteerd, lijkt allemaal prima te werken. Ik kan inderdaad ook de ringtones toevoegen (leuke eigen MP3'tjes die op de Iphone staan), bij "settings" geselecteerd (wanneer je volume verandert, hoor je ook de gekozen -eigen- ringtone). MAAR: als dan de telefoon gaat ...... teleurstelling alom: hoor je weer de basis-ringtone (soooo boring).
Wat zie ik over het hoofd ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f22/i...ia-itunes.html het kan ook met firmware 1.1.3 las ik bij deze topic. |
|
|||
|
|||
Grandioos !!!
|
|
||||
|
||||
Of iphoneringtonemaker downloaden
|
|
||||
|
||||
Ik heb een iphone uit week 48 met firmware 1.1.3. Deze heb ik net unlocked. ik vraag me alleen af hoe ik van mijn muziek een beltoon maak. sendsong heb ik geïnstalleerd alleen werkt ie niet. iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
muziek-beltoon iphone 1.1.3
Ik heb een iphone uit week 48 met firmware 1.1.3. Deze heb ik net unlocked. ik vraag me alleen af hoe ik van mijn muziek een beltoon maak. sendsong heb ik geïnstalleerd alleen werkt ie niet. iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f22/i...ia-itunes.html |
|
|||
|
|||
Om maar even in dit topic te vallen: ik heb alles gedaan volgens die methode. Daarbij werkt het gewoon. Echter: ik kan er maximaal 1 ringtone opkrijgen. Als ik een tweede erbij zet vervangt hij de eerdere ringtone, en komen er dus 2 dezelfde ringtones te staan.
Iemand idee om dit op te lossen? /edit opgelost! https://forum.iculture.nl/54784-post46.html Laatst gewijzigd door b67; 12-02-08 om 22:40. |
|
||||
|
||||
bedankt voor jullie berichtje, maar op 1ofandere manier werkt dit dus niet:S alles werkt helemaal totdat ik het deuntje wil sync. met de iphone. de iphone accepteerd het in itunes niet als bestand.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik kan het bestandje naar 30 sec. maken, ik converteer het bestand, ik zeg dat hij hem moet tonen in de map. ik sleep het audiobestandje naar itunes. dan sync. ik itunes met mn iphone en dan neemt de iphone alle audiobestandjes gewoon over behalve dat bewerkte bestandje. itunes zegt dan dat dat niet kan:S
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
jah extentie had ik veranderd. m4r
|
|
||||
|
||||
en als je die mp3 nou opnieuw opslaat als mp3 (met een iets andere naam) en die opnieuw probeert toe te voegen in itunes + synchen?
|
|
||||
|
||||
Ringtone maken
Ook leuk: de samples van garageband openen in Quicktime Pro en exporteren voor iphone (m4v) daarna m4r ervan maken en via iTunes op je iphone slepen.
|
|
|||
|
|||
Op het moment doe ik het anders op m'n Mac met me 1.1.3 iPhone;
Het nummer dat ik wil gebruiken als ringtone zet ik in iTunes op max. 30 sec. (Kies willekeurige gedeelte van het nummer...) Vervolgens convert ik deze van mp3 naar AAC. In finder verander ik de extensie naar *.m4r Deze open ik vervolgens weer in iTunes en sleep ik de ringtone naar m'n iPhone. Op het moment zit ik nog wel met het probleem dat als ik meerdere nummers op deze manier convert, en naar m'n iPhone stuur, dat volgens iTunes wel alle nummers gesynchroniseert zijn, maar in mijn ringtones-menu op m'n iPhone maar 1 nummer, 3 keer voorkomt... Iemand hier nog suggesties voor? |
|
|||
|
|||
sendsong werkt bij mij niet, beltoon wordt wel aangemaakt.Maar eenmaal ingesteld als beltoon doet hij niets!!!!
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je je ringtonen in 1.1.4?
Sendsong werkt hier nog niet op.....(Helaas) Iemand een idee?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik beltoon .m4r in iTunes? | Mannus2 | Ringtones en Wallpapers | 21 | 08-08-10 04:40 |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe maak je een beltoon aan via iTunes? | Lukadegier | Archief | 3 | 28-01-09 12:38 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
Zo krijg je een eigen ringtone | defisit | Ringtones en Wallpapers | 29 | 29-12-07 20:56 |
|
|