Hoe krijg ik een eigen beltoon? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ANGER& Ik heb het bet bij mn sources gevoegd maar mn installer geeft aan : Untitled Soure Ik heb dan ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
h**p://i.danstaface.net Dan moet je het pakketje 'ringtones' zoeken en installeren. Je doet het omdat het gewoon heel erg handig is, en gemakkelijk, en je hebt er geen computer voor nodig |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe pas je de m4a aan naar de m4r.. ik vind dat echt nergens.. Thx |
|
|||
|
|||
Met winscp zul je hem moeten uploaden naar je toestel.
Dan zie je hem staan aan de linkerzijde selecteer de ringtone en hernoem het bestand met winscp. Klaar. (en dan kopieeren naar je iPhone) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoi Nels1984,
Kan je mij ook dat bestandje sturen. |
|
||||
|
||||
iPhone | How to Create Ringtones Directly on your iPhone !
iClarified - iPhone - How to Create Ringtones Directly on your iPhone ! edit: net geinstalleerd en ringtones gemaakt! werkt super!
Enjoy every day, buy an Apple Iphone! Laatst gewijzigd door niels1981; 26-03-08 om 01:06. |
|
|||
|
|||
Hij werkt inderdaad geweldig! Kan me niets beters bedenken.
Nu nog een normalization option om sommige tracks iets luider te krijgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar het speelt telkens maar 1sec. het begin heb ik telkens ingekort maar aan de lengt niets aangepast.. kan er iemand mij helpen? |
|
||||
|
||||
Dank je wel , werkt top!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
SUPER TIP Tjuck
Werkt perfect inderdaad!! Dank! |
|
||||
|
||||
Thanks, bij mij werkt het ook.
|
|
|||
|
|||
Beltoon
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij werkt het dus nog altijd niet..
het speelt steeds maar 1sec iemand?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sendsong werkt bij mij niet hoor uhmm anderen makkelijke oplossing ben niet zo goed met al dat gedowload enzo
|
|
|||
|
|||
Roever, ik heb de raad van Niels 1981 opgevolgd en het werkte meteen.
Sendsong werkte bij mij ook niet. Succes ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop dat ie het bij mij ook wil gaan doen want ik word ook een beetje wanhopig inmiddels. Al vanalles geprobeerd en nog niets werkend gekregen. Maar alvast dank voor de tip Niels1981! |
|
||||
|
||||
ik heb de aplicatie ringtone van iclarified gedownload
alles werkt gewoon... maar wanneer ik kies voor use song library en kies call of sms krijg ik gewoon een lege lijst te zien... ook al heb ik wel degelijk liedjes in de map muziek staan... moeten deze ergens anders geplaats worden mss of hoe werkt het bij jullie ? EDIT: opgelost !! let er op dat bij je liedjes een artiesten naam is mee geven anders krijg je dus een lege lijst... Grtz B Laatst gewijzigd door bartos; 07-04-08 om 16:08. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik beltoon .m4r in iTunes? | Mannus2 | Ringtones en Wallpapers | 21 | 08-08-10 04:40 |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe maak je een beltoon aan via iTunes? | Lukadegier | Archief | 3 | 28-01-09 12:38 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
Zo krijg je een eigen ringtone | defisit | Ringtones en Wallpapers | 29 | 29-12-07 20:56 |
|
|