Hoe krijg ik een eigen beltoon? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Sendsong, werkt bij een hoop mensen niet volgens mij hoor. Ik gebruik het programma ringtones van sourse idanstaface.net Kun je op de iphone ringtones en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sendsong, werkt bij een hoop mensen niet volgens mij hoor. Ik gebruik het programma ringtones van sourse idanstaface.net Kun je op de iphone ringtones en sms tonen maken van je muziek.Of je kan zelfs zelf iets opnemen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik gebruik nu RINGTONES en dit werkt nu wel op 114, vroeger are er problemen, nu werkt dit perfect voor mij toch, gregory
|
|
|||
|
|||
Geen probleem, daar ist forum voor!!! Kunnen we elkaar op weg helpen, ik was ook maar wat blij dat Niels1981 iclearified als tip gaf...werkt perfect idd!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
heb het draadje effe zitten doorlezen en ook ik had problemen met SendSong.. Kan ook geen eigen beltoon instellen, en de dingen die ik zag voorbij komen over Library/Ringtones... die mappen.. dat zei me al helemaal niks.. Nu wilde ik iClarified op me iPhone zetten, maar nu zag ik ook in me installer al iets staan als iCalarified bij SOURCES ( installer.iclarified.com ) is dat hetzelfde of niet..? Ik heb me phone nu pas 2 dagen dus weet echt nog he le maal niets.. ! Tevens vraag ik me af.... met dit programma zijn beltonen toe te voegen aan de standaard lijst met beltonen begreep ik.. maar hoe zit het met verwijderen als je je eigen beltoon na verloop van tijd zat bent..?!?? |
|
|||
|
|||
iClarified - iPhone - How to Create Ringtones Directly on your iPhone !
dus deze is volledig te vertrouwen en werkend????? |
|
|||
|
|||
Absoluut,werkt bij mij prima.
Succes |
|
|||
|
|||
heb het gedownload
het werkt goed,de ringtone die ik wou hebben,heb ik nu maar ik vind hem wel nergens weer in mijn geluiden menu...raar...of niet? |
|
|||
|
|||
werkt iClariefied goed..?
kan je ook je beltonen weer wissen met dit programma ( permanent verwijderen ) het downloaden van dit programma, gaat dat dmv die link in sources in te voeren..? ik heb me iphone pas een paar dagen, ik ben totaal nog niet handig :$ |
|
|||
|
|||
met iClariefied krijg ik de melding you must install the SkrewCommon package first als ik Ringtones download. Kan helemaal nergens dit programma'tje vinden.. Wie kan me helpen?!
|
|
|||
|
|||
Even in de installer kijken bij all packages en dan omlaag scrollen.... althans bij mij staat hij er wel in.
|
|||
|
|||
Ja nu wel :S Drnet echt 100% zeker weten niet!.. heb een aantal keer gekeken namelijk (met z'n 2en..) Maar bedankt voor je reactie!!
|
|
|||
|
|||
Ik had dit programmatje echter gister ook geinstalleerd alleen dan een eerdere versie (dit is een nieuwe) en die deed helemaal niks na het instellen. Gaf dus geen foutmelding die die nu wel gaf. Mss werkt die nu pas met 1.1.4?!
Super progje |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe moet ik die toevoegen? |
|
|||
|
|||
Vanochtend liep m'n phone vast dus heb m helemaal opnieuw moeten installeren (Ziphone).. nu probeer ik ringtones er weer op te krijgen en krijg ik weer de melding: eerst skrew common package installeren. Dat probeer ik nu te doen maar dan krijg ik daarbij precies dezelfde melding... :-( Was 3 dagen geleden net zo blij dat ik het erop had en nu lukt het opeens niet meer!! Please help me
Thnx |
|
|||
|
|||
Het moet niet gekker worden :S Nu werkt het wel.. Kan je hier ook berichten verwijderen?
|
|
|||
|
|||
ik krijg nu ook telkens de melding dat ik skrewcommon moet installeren,maar bij mij doet hij dat bij elke package dus ik kan niets meer installeren.
maar als ik skrewcommon wil installeren dan zegt hij exact hetzelfde. someone? |
|
|||
|
|||
Hey Sincere..
ik had dus hetzelfde probleem. Probeer het eens door je phone opnieuw op te starten en dan zonder dat er iets in de wachtrij staat eerst skrewcommon package te downloaden. heeft bij mij geholpen. Good luck |
|
|||
|
|||
Via Garageband --> Apple
|
|
||||
|
||||
Citaat:
IK ben nu op de helft van je uitleg. Maar nu zegt ie: instaleer eerst skrewcommon....Had jij dit ook? zo ja, waar vind ik dit? Ciao |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik beltoon .m4r in iTunes? | Mannus2 | Ringtones en Wallpapers | 21 | 08-08-10 04:40 |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe maak je een beltoon aan via iTunes? | Lukadegier | Archief | 3 | 28-01-09 12:38 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
Zo krijg je een eigen ringtone | defisit | Ringtones en Wallpapers | 29 | 29-12-07 20:56 |
|
|