Hoe krijg ik een eigen beltoon? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Waterpak IK ben nu op de helft van je uitleg. Maar nu zegt ie: instaleer eerst skrewcommon....Had jij dit ook? zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat heb je nodig voor je de app Ringtones kunt installeren.
|
|
|
|||
|
|||
Alles wat je omschrijft werkt geweldig, heb het gecoverteerd, m4r van gemaakt en vervolgens via WINscp naar de library gecopieerd.
Ik zie het nu in de lijst bij SOUNDS, alleen ik krijg geen geluid. Iemand enig idee waar ik de fout inga? dank je |
|
||||
|
||||
welke firmware draai je op je iphone? op 112 moet je mecca patch toepassen.
|
|
||||
|
||||
Even een HEEELE late reactie, ik heb net met Ibrickr mp3's verstuurd naar mijn Iphone maar kan ze niet terug vinden... Iemand een idee.. En ja heb de moeite genomen om het forum door te spitten maar helaas
|
|
||||
|
||||
Winscp, iphonebrowser ofzo gebruiken om de ringtone in de juiste map te zetten (map /ringtones/)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Al gevonden, geinstalleerd en bestanden overgezet! Werkt prima. Maar waar moet ik heen browsen om hem in te stellen als beltoon? Laatst gewijzigd door ServicePack; 30-05-08 om 13:54. |
|
||||
|
||||
Winscp is een programma voor op je pc, en in je iphone moet je openSSH installeren, dan kun je als een verkenner in je iphone in alle mappen.
En copieer je je ringtone in de juiste map bij je andere ringtones. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
het gebreurd al eens meer dat je sommige mappen dubbel in je iphone hebt staan, kijk eens wa rond in je iphone naar ringtones map.
welke firmware gebruik je? |
|
||||
|
||||
Firmware is 1.1.4. Er staan geen dubbele mappen in (volgens de Iphonebrowser). Kan het zijn dat de Jailbreak niet goed gedaan is? Maar dan zou de installer er niet opstaan denk ik?
|
|
||||
|
||||
k en mijn maat hebben t probleem wel tegen gekomen dat installer zei bad permissions, hebben gewoon trug een jailbreak gedaan zonder installer ofzo te installeren en het was opgelost, weet niet of jij dat probleem ook hebt?
|
|
||||
|
||||
Nee mijn installer heeft geen problemen (aangezien ik alle NL dingen makkelijk geinstalleerd heb).
|
|
||||
|
||||
je ringtone is toch M4r formaat nie?
|
|
||||
|
||||
ghe ghe ghe... MP3
Ik heb ook een map aangemaakt binnen Iphonebrowser voor foto's maar ook geen succes op de iphone.. Word gek van dat ding! Laatst gewijzigd door ServicePack; 30-05-08 om 15:18. |
|
||||
|
||||
grapjas,
gebruik dit programma Ringtone converter en maak je mp3 naar M4r en zet ze dan in je map ringtones ok? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook nog een tip hoe ik de foto's erop moet zetten? Voor eventueel een background? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oke.. Ik heb net de mp3's geconverteerd en via Itunes erop gezet. En eindelijk staan ze erop. Echter de beltonen van SMS/Mail ect. is niet aan te passen.
Winscp is dus speciaal voor de foto's erop te zetten? |
|
||||
|
||||
nie itunes ervoor gebruiken man, gebruik een of ander programma waarmee je ze rechtstreeks in de juiste map zet, winscp is voor alles te gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oke, Winscp net geinstalleerd... Crap! Ben een windows man dus houd van wizards.. Hier gaak nie uitkomen ben ik bang.. Anyway, bedankt voor je hulp! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik beltoon .m4r in iTunes? | Mannus2 | Ringtones en Wallpapers | 21 | 08-08-10 04:40 |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe maak je een beltoon aan via iTunes? | Lukadegier | Archief | 3 | 28-01-09 12:38 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
Zo krijg je een eigen ringtone | defisit | Ringtones en Wallpapers | 29 | 29-12-07 20:56 |
|
|