Geluid van nieuwe email discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het zelfde probleem met meerder accounts. Zou er niet iemand van Apple zijn die hier een oplossing voor weet? Hoe verander ik trouwens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem met meerder accounts.
Zou er niet iemand van Apple zijn die hier een oplossing voor weet? Hoe verander ik trouwens dat email deuntje, als het een keer gaat hoor ik het nog niet. Bedankt Harold |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het standaardgeluidje is vrij zacht en kort. Als ik m in mn borstzak heb zitten, is de speaker aan de onderkant gedempt door stof en hoor ik het geluidje niet.
Maar verder als ie gewoon op mn buro ligt, hoor ik de hele dag meerdere keren geluid als er mail binnenkomt. Heb er 3 accounts op staan. |
|
|||
|
|||
Email geluid veranderen.
Hallo,
Ik wil graag een nader geluid voor mij email melding. Dit kan standaard niet. Is er een manier om dit te wijzigen? Ik heb al een mp3 omgezet maar iphone ringtone. Groetjes Alex |
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
iphone en upc email instellen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jem oet het geluidje als .caf opslaan en dan moet je via ssh naar een bepaalde map gaan en dat geluidje Mail.caf overschrijven. Misschien dat die op dezelfde plek staat als waar je sms toontjes staan, dacht het wel... /System/Library/Audio/UISounds .caf Je kan dat ook in iTunes (convert to aiff) en dan de aif extensie renamen naar caf. |
|
|||
|
|||
in mijn itunes kan ik niet converteren naar aiff, is er een andere mogelijkheid om mijn mp3's om te zetten naar caf bestanden voor het maken van emailsounds?
|
|
|||
|
|||
Download gewoon een mail app (met push) heel vaak of bijna altijd kun je dan diverse geluidjes selecteren. En je hebt er nog pushberichten bij ook. Ik vind het prettig werken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel ! Er zijn er een paar, waarvan enkele goed werkende.
* PushGmail * Push for Gmail --> (meest uitgebreid; je kunt bijv. uit 29 tonen kiezen en nog beter is dat je tijden kan instellen wanneer wel/geen mail/melding wil ontvangen, bijv. 's nachts) Push for mail heb ik zelf en werkt erg fijn. |
|
|||
|
|||
Bedankt, werkt dat alleen met gmail?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja deze wel, maar er zijn ook andere app in iTunes te vinden die voor andere providers en accounts zijn bedoeld.
Welke weet ik niet precies, omdat ikzelf daar geen ervaring mee heb. Weet wel dat ze er voor bijv. Hotmail en vele anderen ook zijn. Succes! Laatst gewijzigd door PrittStift; 25-08-10 om 11:44. |
|
|||
|
|||
Tonefxs werkt perfect kan je al je tonen regelen mail,sms,telefoon
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in cydia
is wel betaald, maar zeker het geld waard |
Labels |
email, melding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Email notificatie geluid | Krieker | iPhone algemeen | 8 | 29-02-12 13:56 |
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht | GVT | iPhone Apps | 1 | 04-11-10 09:57 |
Tool om een specifiekie email account geluid aan te passen | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-03-10 15:17 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
|
|