//

Geen geluid meer

Geen geluid meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 4 16 gb met ios 5. Ik kon vanaf het ene op het andere moment geen geluid afspelen vanuit mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-11, 19:49
cargalito cargalito is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard Geen geluid meer

hallo,

ik heb een iphone 4 16 gb met ios 5.

Ik kon vanaf het ene op het andere moment geen geluid afspelen vanuit mijn speakers.
soms als ik blaas in de speaker zegmaar dan doet die het ineens wel en dan ineens valt die weer uit
hij geeft aan dat er helemaal geen geluid beschikbaar is( zegmaar onder het nummer waar je normaal ook kan sliden, en wat veranderd ook als je aan de knoppen op de zijkant drukt)

hij staat uiteraard niet op stil en ook mijn volume staat goed.
hij speelt wel gewoon geluid af met oordoppen?

ik heb alles al opnieuw geinstalleerd, alles gereset?

iemand nog een laatste tip?

met vriendelijke groeten,

Chris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 22:05
andimano andimano is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Heb hetzelfde op mijn computer komt door lamé Maar krijg het niet weg
  #3  
Oud 02-01-12, 19:35
Sheriffrocco Sheriffrocco is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb precies het zelfde met mijn iPhone 4s op iOS 5. Geeft ook de melding geen volume beschikbaar. En als ik hem in de oplader doe geeft hij Dock connector aan. Geluid deed het wel met de herfst maar ook dat doet hij nu niet meer. Hij speelt 10 seconden en dan os het weer stil. Als ik de headset er dan uitrek en weer in doe dan doet hij vervolgens weer 10 seconden. Heeft iemand hier een oplossing voor of zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
  #4  
Oud 18-01-12, 16:54
berry-the-sound berry-the-sound is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Brunssum
Berichten: 30
Standaard

Zelfde probleem met iPhone 4S 5.0.1
  #5  
Oud 23-01-12, 13:25
Sheriffrocco Sheriffrocco is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Ik had de telefoon uitgezet en ben daarna met een dunne naald voorzichtig in de dockconnecter langs de connectie punten gegaan om deze schoon te maken. Er kwam niet echt veel zichtbare rommel uit ofzo maar toen ik de telefoon daarna weer aan zette deed hij het weer naar behoren. Tot op heden heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) boschc iPhone algemeen 7 03-04-10 15:14
Geen geluid meer Denware iPhone algemeen 2 04-01-10 20:24
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden evankras iPhone algemeen 3 27-08-09 18:13
Geen geluid meer labtec iPhone algemeen 10 02-06-08 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.