Aanpassen instellingen van nummer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een ipod tough 4G met ios 5.1.1. Daar luister ik natuurlijk veel muziek op. Op itunes kun je bij een nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanpassen instellingen van nummer
Hallo allemaal,
Ik heb een ipod tough 4G met ios 5.1.1. Daar luister ik natuurlijk veel muziek op. Op itunes kun je bij een nummer een foto toevoegen, lyrics toevoegen, naam aanpassen van album, artiest enz. Mijn vraag is of je dit ook zonder itunes, met de ipod touch kan aanpassen. en kun je mij dan ook vertellen hoe? Zoniet is er dan een jailbreak tweak/app van? Mvg Mees |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. | Guusjuh | Overige providers Nederland | 9 | 24-05-12 20:44 |
Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?! | lvc | iPhone algemeen | 3 | 26-04-10 18:45 |
Aanpassen van bestaande theme | Artistik | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-10-08 23:51 |
pas op; voice mailbox nummer aanpassen werkt niet!!! | fromalk | iPhone algemeen | 27 | 24-02-08 20:32 |
|
|