Mijn camera-geluid kan niet uitgezet zorgden. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn geluid van de camera van mijn iPhone 4S kan niet uitgezet worden. Heb al geprobeerd met de muteknop (knopje boven de volumeknopjes) maar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn camera-geluid kan niet uitgezet zorgden.
Mijn geluid van de camera van mijn iPhone 4S kan niet uitgezet worden. Heb al geprobeerd met de muteknop (knopje boven de volumeknopjes) maar mijn camera-geluid blijf je horen. Weet iemand hoe dit afgezet kan worden? Alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens je volume omlaag te zetten. Niet je belsignaal wat je standaard met je volumeknoppen doet. Open control center (van onder naar boven op je scherm vegen) en veeg de volumeschuif helemaal naar links. Werkt dat?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad | Guest-20161104111522 | iPad algemeen | 12 | 29-06-13 18:17 |
Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten | Kahless | iPad algemeen | 0 | 08-11-12 18:18 |
vragen over mijn camera kan iemand mij helpen | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 5 | 04-01-12 00:48 |
Foto: Mijn camera werkt niet. | stoare | Muziek, foto & video | 3 | 18-02-11 12:22 |
|
|