Andere oordoppen voor Iphone.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik gewoon de originele oortjes.. Wat is daar mis mee? Vind ze wel goed eigenlijk. Hebben er ook mensen ervaring met draadloze oortjes (of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik gebruik gewoon de originele oortjes.. Wat is daar mis mee? Vind ze wel goed eigenlijk.
Hebben er ook mensen ervaring met draadloze oortjes (of moet ik daar een nieuw topic voor aanmaken)?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de Bose in ear gekocht. Ik vind het geluid erg goed!
|
|
||||
|
||||
Ik had eerst voor mijn iPod mini (jaja) 2x standaard earphones gehad, maar die waren gingen snel kapot, daarna 2-3 maanden Sennheiser gebruikt (mx 51) van 30 euro..
Die waren wel goed, maar verschil merk je niet zo hoor! Overigens, de huidige van iPhone is echt wel goed hoor, en een handige mic waarmee je ook nog door je muziek kan navigeren dat is zo relaxed, anders moet je steeds weer unlocken en nummers zappen >.< Oh, en in-ear vind ik (persoonlijk) heel *** omdat je geen omgevingsgeluiden meer hoort, sommige gevallen wel tof (vliegtuig) maar ik fiets vaak met muziek naar school, dus dan wil ik graag verkeersgeluiden horen |
|
|||
|
|||
Ben erg benieuwd naar meer info over de bose in ear. Met name info over het draagcomfort en de lage tonen vind interessant om te horen.
|
|
|||
|
|||
Vmoda sinds vandaag. Nooit gedacht dat het verschil kon maken met orginele zat ik toch even fout . super oortjes
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf Shure E4's
|
|
||||
|
||||
haha,
ik was vandaag naar de macwinkel gegaan. Vroeg of ze een 3.5mm jack hebben, omdat me iphone me sennheiser oordoppen niet pakte. Natuurlijk vroeg die of die er even mee mocht spelen en ja hij vond hem helemaal top. Kwamen al die andere apple gastjes eromheen kijken naar dat ding. Vervolgens liet ik ze Gpsphone(gba emu) en psx4all( psxemu) zien. Ze stonden echt versteld. "wat apple allemaal mogelijk maakt, echt geweldig" even ontopic, thnx jvdv23 dat je dat meedeelt, ga even uitproberen. |
|
||||
|
||||
V-Moda Vibe Duo W / Playback control oordopjes uit de US
|
|||
|
|||
Citaat:
Ontopic:gebruik zelf Etymotic Er 6i's. Deze passen WEL in de iPhone en geven goed geluid. |
|
||||
|
||||
ik gebruik gewoon de oordoppen die ik bij de iphone heb gekregen. Ik ben er heel erg tevreden mee!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een setje apple in ears gekocht voor het luisteren van muziek. Goed geluid. Ben er tevreden mee.
|
|
||||
|
||||
Bij mij is dat klik dingetje die in de microfoon zit kapot om 1 of andere reden, wss zit een contactje los want als ik maar hard genoeg probeer gaat hij soms wel op play/pauze
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben helemaal weg van de BOSE IN-EAR maar moet nog een setje halen.. begin nu te twijfelen over deze 2 puur voor die mic.. hoe bevallen ze jou en hoe lang duurt het voordat ze er zijn? |
|
|||
|
|||
ik heb de Bose - triport IE en heb wat plastiek moeten wegvijlen om de stekker in mijn iphone te krijgen maar de geluidskwaliteit is echt wel top.
zitten drie maten bij zodat je het best passende voor je oor kan nemen.
|
|||
|
|||
iemand mssn die zijn standaard iphone oortjes verkoopt?
|
|
||||
|
||||
Binnen een week geleverd. Geluid is lekker warm en beter dan de chinese doppen van apple. De mijne waren zowiezo te snel kapot. Zowel de kwaliteit van de dopjes als het snoer zijn prima. Kan niet zo snel kapot als die van apple.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de Creative EP630, zéér goede geluidskwaliteit voor weinig geld (12euro inkoopactie)
Alleen jammer dat er geen mic en knopje opzit... |
|
||||
|
||||
Senheisser CX300 en ben er erg tevreden over. Kostte me 35 euro op schiphol!!
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik de normale geleverde, werkt prima voor mij! Vraag me af of het wel een degelijk verschil maakt, behalve dat ze er misschien mooier uitzien. (en extra opties)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) | XfreeztYleX | iPhone algemeen | 1 | 18-04-11 09:33 |
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 20:22 |
Andere oordoppen werken niet correct?! | polat-58- | iPhone algemeen | 7 | 17-10-10 07:39 |
Stevige Iphone oordoppen | Fudgem | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 07-06-10 10:23 |
goeie oordoppen | bako | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-03-09 03:55 |
|
|