Andere oordoppen voor Iphone.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben benieuwd, ik luister juist veel hardcore/oldschool/techno/hardstyle Ik las je andere post over teveel bass, maar normaal gesproken kan dat toch niet hard genoeg heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd, ik luister juist veel hardcore/oldschool/techno/hardstyle
Ik las je andere post over teveel bass, maar normaal gesproken kan dat toch niet hard genoeg heb in de auto +/- 1500W aan versterkers/woofers Zolang het zuiver klinkt, en een snoeiharde bass heeft moet het goed zijn! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik heb vandaag van mijn broer bose koptelefoon geleend, dat is pas een VET geluid. allen dat kreng kost HONDERDTACHTIG!?! wel veel maar beter geluid is er niet
|
|
|||
|
|||
Vandaag V-Moda Vibe Duo oordopjes ontvangen.
één woord, gewelig. Ze zitten lekker, storen me niet én leveren héle goede kwaliteit. Echt 10x zo goed als de Apple oordopjes, die voelen nu goedkoop aan kortom, een tevreden gebruiker en een aanrader van de V-Moda Vibe Duo's. |
|
||||
|
||||
Ze hebben ze vanmiddag bij mij proberen te bezorgen er was niemand thuis.
Morgen nieuwe poging! werden trouwens bezorgd door DHL, dus ik hoop dat ze nog in de verpakking zitten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag de creative ep630 binnen gehad, en door het rubbertje van het stekkertje geowon los te halen en een half centimetertje terug te schuiven past het. Niks mis mee, geen messen scharen etc nodig...
Hoef ik niet meer mn iPod en koptelefoon mee te zeulen als t van dat mooie weer is als vandaag! |
|
|||
|
|||
Was ook van plan die v-moda vibe duo dopjes aan te schaffen maar schrok toch wel van de reacties op de v-moda site
Een hoop mensen hebben na een aantal maanden al problemen, niemand hier nog ellende ermee? Hoe zit het met internationale garantie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik ook druk op zoek ben naar nieuwe...
V-moda>bose? |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort ProTone oordopjes van razer op mijn iPhone in gebruik en ben er meer als tevreden over! het geluid is uiterst zuiver, geen noot die vervormt en de bas in onvoorstelbaar!
En de plug is sowieso een klein stukje langer dan normale oordopjes en voor het geval het dan NOG niet lang genoeg is is het rubber wat erover heen zit extra zacht en verschuifbaar en kan dus niet kapot. Een echte aanradar als het aan mij ligt! Edit: daarbij is het snoertje (de kabel dus) gemaakt van rubber met daar overheen een heel zacht laagje dat je nauwelijks voelt als je de kabel achter je nek door hebt liggen. Laatst gewijzigd door Ketting; 30-06-08 om 01:11. |
|
|||
|
|||
Swarovski oordoppen werken niet op iPhone (1G)?
Bedankt voor de vele tips rondom oordoppen voor de iPhone. Klopt het dat de dure Swarovski oordoppen niet op de iPhone werken maar wel op de iPod?
Moet ik gaan sleutelen aan de doppen, earjams gaan kopen of...? Klopt het dat met oordoppen die niet volledig aansluiten, je alleen het geluid uit de speakers hoort? Groeten, Baileys |
|
||||
|
||||
Ik heb momenteel de Ultimate Ears 5 PRO voor mijn ipod, iemand ervaringen met UE headsetjes en hoe deze zich verhouden tot de UE5 PRo ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een heel raar probleem, mijn originele oordopjes passen niet in mijn iPhone, ik heb precies hetzelfde probleem als bij niet originele oordopjes en dat is dat ik de stekker niet ver genoeg door kan drukken. iemand een idee wat er verkeerd zou kunnen zijn?
|
|
|||
|
|||
Klopt de eerste oorddopjes van Apple hadden een dikker stekkertje dan de latere versies. In de iPhone 3G passen ze wel, omdat daar de aansluiting niet meer verzonken zit.
Laatst gewijzigd door Macrogman; 05-09-08 om 13:45. |
|
||||
|
||||
ik gebruik nu akg in-ear headphones nadat mijn originele iPhone oordopjes de geest hebben gegeven
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Bose on-ear hoofdtelefoon.
Geweldig geluid met super goede bass! Is gewoon te bestellen op de apple website voor 180 euro |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die kost 100 euro, maar wat een geluid komt daar uit. Echt on-ge-lofelijk. Ben je een muziekfanaat, en wil je goede kwaliteit? Neem Bose. |
|
||||
|
||||
Of gewoon Sennheiser CX300. Die Bose oordopjes zullen waarschijnlijk gewoon dezelfde kwaliteit zijn. Jammer dat je bij Bose veel voor de naam betaald.
Werk zelf in een elektronica zaak en verkoop ook Bose. Zo goed is dat spul niet, samen met Harman en Karton..... pardon Kardon.....
|
||||
|
||||
Als je veel muziek luistert met veel bass erin raad ik de V-moda niet aan. Ik heb die zelf ook gehad, de Vibe Duo, maar werkt totaal niet met hardstyle of hardcore. Teveel bass. Kreeg het ook niet goed met equalizer.
|
|
||||
|
||||
Ik ga morgen even kijken of de nieuwe in-ears van Apple al te koop zijn.. Want daar ga ik sowieso voor.. Schijnen erg goed te zijn..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) | XfreeztYleX | iPhone algemeen | 1 | 18-04-11 09:33 |
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 20:22 |
Andere oordoppen werken niet correct?! | polat-58- | iPhone algemeen | 7 | 17-10-10 07:39 |
Stevige Iphone oordoppen | Fudgem | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 07-06-10 10:23 |
goeie oordoppen | bako | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-03-09 03:55 |
|
|