//

Andere oordoppen voor Iphone..

Andere oordoppen voor Iphone.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Ik ga morgen even kijken of de nieuwe in-ears van Apple al te koop zijn.. Want daar ga ik sowieso ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 03-10-08, 08:15
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Ik ga morgen even kijken of de nieuwe in-ears van Apple al te koop zijn.. Want daar ga ik sowieso voor.. Schijnen erg goed te zijn..
Ik denk het nog niet anders zouden ze wel op de applestore website staan..
Maar als ze er toch zijn.. let me know
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 04-11-08, 18:47
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Is er iemand die me kan vertellen welke nu de beste zijn? Ik vind €100-150 voor oortjes toch wel redelijk veel, dus ik wil zeker zijn dat ik de beste in zijn prijsklasse koop. Ik luister naar verschillende muziek, van electro tot rock en van house tot alternatief dus ik ben niet specifiek op zoek naar oortjes voor een bepaald genre met extra bass ofzo. Liefst wel in-ear oortjes. Ik heb hier al gelezen dat de V-Moda Vibe Duo oortjes goed zijn, de Bose oortjes en die van Sennheiser. Let me know

Als er ook een website is die deze info bundelt laat dan ook maar weten!

Alvast bedankt
  #103  
Oud 16-12-08, 11:41
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Ik heb vrijdag de "in-ears" van Apple binnengekregen! Ben er errug happy mee, want die std dingen gaan op een gegeven moment pijn doen aan je oren. Dit zit veel beter en met de verschillende doppies die er bij krijgt, passen ze waarschijnlijk in ieder oor. Helaas kun je ze niet heel hard zetten, mijn oren kunnen nog wel iets meer hebben... Wat zegt je? Mijn oren kunnen nog wel wat meer hebben. Ha,ha. Nee, weer een top product uit de Apple keuken.
  #104  
Oud 22-12-08, 10:12
Boevieke Boevieke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard Griffin SmartTalk + Bose On-Ear

Nu dat mijn Apple oortjes kapot zijn gegaan, wou ik een beter alternatief, maar tevens met micro zodat ik gesprekken kon aannemen en afsluiten.

Eerst kwam ik op de Bose Mobile On-Ear, maar deze zijn nergens meer te vinden in de winkels, enkel online te bestellen via Bose.com. Ondertussen heb ik een alternatief gevonden: namelijk de combinatie van Griffin SmartTalk en de Bose On-Ear.
Griffin SmartTalk als microfoon en bediening om gesprek aan te nemen of af te sluiten, ipod-regelaar. (19€)
Bose On-Ear: comfortabel, superhelder geluid, compact, case om headphones in op te bergen, maar wel een stevige bass en duur! (180€)

Eerste indrukken na 1 dag: supercontent!
Ik zal later nog wat feedback geven als ik deze wat langer gebruikt heb.
  #105  
Oud 12-01-09, 22:58
Eduardboon Eduardboon is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 65
Standaard

heb recentelijk een philips setje gekocht.
bij de expert nog wel :').

27,50, niet in ear, maar toch is er een klein in ear stukje, de bas is ge-wel-dig.
  #106  
Oud 20-01-09, 15:20
tummeke tummeke is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard Iphone Compatible Headsets <100 euro

Hoe is de stand van zaken nu wat betreft de oordopjes?

Heb de Ultimate Buds UB5 even gehad, maar dat geluid viel me 100% tegen.. Compleet geen bas, zelfs niet met equalizer.. En aangezien ik vooral Electro luister schiet dat dus niet op..

Ik wil wel absoluut een setje met mic + knopje, want bellen komt daarvoor toch iets te vaak voor terwijl ik muziek luister..

Dus wat zijn de alternatieven en de ervaringen? De headsets die ik heb kunnen vinden zijn:
- Sennheiser MM50 a 56 euro
- Nuforce NE-7M a 59 euro , zeer positieve recenties gevonden: 1 en 2
- Ultimate Buds UB5 a 35 euro , zelf erg ontevreden over vanwege belabberde bas en veel hoge tonen in contrast
- Zagg Zbuds a 79 USD
- V-Moda Vibe Due a 90USD , naar het schijnt een populaire keuze.. Maar in nederland toch vrij prijzig.

Als ik alle informatie vergelijk lijken de Nuforce NE-7M erg aantrekkelijk.. Maar wat zijn jullie ervaringen met deze headsets?
  #107  
Oud 20-01-09, 18:15
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tummeke Bekijk bericht
Hoe is de stand van zaken nu wat betreft de oordopjes?

Heb de Ultimate Buds UB5 even gehad, maar dat geluid viel me 100% tegen.. Compleet geen bas, zelfs niet met equalizer.. En aangezien ik vooral Electro luister schiet dat dus niet op..

Ik wil wel absoluut een setje met mic + knopje, want bellen komt daarvoor toch iets te vaak voor terwijl ik muziek luister..

Dus wat zijn de alternatieven en de ervaringen? De headsets die ik heb kunnen vinden zijn:
- Sennheiser MM50 a 56 euro
- Nuforce NE-7M a 59 euro , zeer positieve recenties gevonden: 1 en 2
- Ultimate Buds UB5 a 35 euro , zelf erg ontevreden over vanwege belabberde bas en veel hoge tonen in contrast
- Zagg Zbuds a 79 USD
- V-Moda Vibe Due a 90USD , naar het schijnt een populaire keuze.. Maar in nederland toch vrij prijzig.

Als ik alle informatie vergelijk lijken de Nuforce NE-7M erg aantrekkelijk.. Maar wat zijn jullie ervaringen met deze headsets?
Een aanrader is de etymotic hf2. Kost wel €130. Heeft echter geen super bass.
  #108  
Oud 29-01-09, 10:38
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik heb de Sennheiser MM50. Gewoon gekocht bij de T-Mobile store, en werkt perfect! Bass is goed, geluid is goed, mic werkt goed, niet te duur, top setje!
  #109  
Oud 29-01-09, 15:19
M@cer M@cer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 15
Standaard

Ik heb de Nuforce NE-7M nu een maandje in gebruik en ik ben er echt superblij mee. Geluid is echt superhelder en zeker beter dan mijn Sony MDX-E85SL en ik denk zelfs beter dan de Shure 210 (maar die heb ik maar 2 weken gehad, toen werden ze gejat). Ze zitten bovendien erg goed en de microfoon is uitermate klein (knopje voor opname is wel moeilijk te vinden).

Enige punt wat ik nog zou kunnen opnoemen is dat de bas misschien wat tegenvalt in vergelijking met de Sony. Heb nu de Loudness aangezet op de Iphone en dan is het al een stuk beter. Zit eraan te denken om de Comply T400 foams te bestellen (edit Inmiddels besteld). Dat zou een goede oplossing zijn.

Voor de prijs (nog geen 60 euro) heb je echt topdopjes

Laatst gewijzigd door M@cer; 29-01-09 om 15:41.
  #110  
Oud 29-01-09, 18:05
sanbre sanbre is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: R'dam
Berichten: 14
Standaard

Vmoda Vibe Duo zijn voor mij de dopjes, 120 euri bij iFactors maar als je op ebay zoekt vind je ze voor veel minder.
  #111  
Oud 29-01-09, 18:31
M@cer M@cer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 15
Standaard

Is het probleem bij de vibes al opgelost? Heb ik ook naar gekeken, maar las dat het merendeel snel stuk gaat.
  #112  
Oud 29-01-09, 22:43
sanbre sanbre is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: R'dam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M@cer Bekijk bericht
Is het probleem bij de vibes al opgelost? Heb ik ook naar gekeken, maar las dat het merendeel snel stuk gaat.
Sorry, maar Vmoda doet nooit moeilijk als er problemen zijn en m'n oude vibes heb ik aan vrouw gegeven voor d'r nwe ipod touch en ik heb nu 1,5 mnd de vibe-duo en ze klinken echt subliem, en ik ben vrij kritisch wat geluid betreft maar het laag wat hierin zit is echt geweldig.

Die Shure vandeweek op ibood had ook een mooie deal geweest voor je....
Maar nogmaals, bestel ze via ebay, heb mijn vibe-duo voor 52 euri incl. verzenden nieuw in doos.
  #113  
Oud 30-01-09, 18:21
gerard2706 gerard2706 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 26
Talking

Heb vandaag bij de T-Mobile winkel, Sennheiser MM50 gekocht voor 50 euro.
Deze in-ear headset geeft een subliem geluid. Veel betere bas, en het omgevingsgeluid wordt goed geisolleerd. Om kort te gaan; een aanrader
  #114  
Oud 30-01-09, 23:24
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Vandaag mijn Zagg Zbuds binnengekregen!
En ik moet zeggen ,die zijn zeker niet slecht

Heb wel geen andere ervaring buiten de bijgeleverde oordopjes.
  #115  
Oud 31-01-09, 15:31
deKnoppert deKnoppert is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard

Heb via internet een adapter gekocht voor $ 3 kreeg 'm binnen 1 week thuis. Hiermee kun je elke koptelefoon aansluiten op je IPhone. De microfoon en bediening zitten op de adapter.
Simpelste en beste oplossing ........... volgens mij.

Laatst gewijzigd door deKnoppert; 31-01-09 om 15:33.
  #116  
Oud 06-02-09, 08:45
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

wat ik heb gedaan: had voor best veel geld ( 50 euro ) oordopjes gekocht, maar deze hadden een l-jacket ofzo waardoor ze er niet goed inpastten, en ik kon niet meer ruilen. Toen ben ik gaan denken, en denken, enz. en toen dacht ik. Ik ga gewoon het harde witte plastic van de l-jacket wegvijlen zodat die er top inpast. Na een kwartiertje vijlen pastte die perfect en nu ben ik er super blij mee. hij zit nu net zo strak erin als de normale iphone oordoppen. ik dolblij
  #117  
Oud 06-02-09, 10:09
Noa Noa is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Appingedam
Berichten: 3
Standaard

Check

MP3shop.nl - alle MP3-spelers en accessoires, ook voor uw iPod
  #118  
Oud 07-02-09, 01:53
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

zijn er eigenlijk al draadloze dopjes of sets ? en zo ja , wat is de prijs en kwaliteit van zoiets eigenlijk ?
  #119  
Oud 11-02-09, 21:37
ivoback ivoback is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 98
Standaard

me iphone komt morgen, ff kijke hoe de oordope zijn, als ze slecht zijn ik zag op marktplaats voor 40 euro bose in ear oordoppe met garantie dan haal ik die denk ik ( ookal vind ik het heeeeeeeel erg duur:S )
  #120  
Oud 11-02-09, 21:48
basdv basdv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivoback Bekijk bericht
me iphone komt morgen, ff kijke hoe de oordope zijn, als ze slecht zijn ik zag op marktplaats voor 40 euro bose in ear oordoppe met garantie dan haal ik die denk ik ( ookal vind ik het heeeeeeeel erg duur:S )
Voor 20 euro heb je Creative EP 630, of voor 30 euro Creative EP 830 (heel iets beter en fijner), wat ook superfijne dopjes zijn kan ik uit eigen ervaring vertellen. Bol.com = 2 euro verzenden, ben je alweer iets goedkoper uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) XfreeztYleX iPhone algemeen 1 18-04-11 09:33
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 20:22
Andere oordoppen werken niet correct?! polat-58- iPhone algemeen 7 17-10-10 07:39
Stevige Iphone oordoppen Fudgem iPhone accessoires en onderdelen 0 07-06-10 10:23
goeie oordoppen bako iPhone accessoires en onderdelen 1 13-03-09 03:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.