//

Andere oordoppen voor Iphone..

Andere oordoppen voor Iphone.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Sennheiser MM50 weten te bemachtigen voor 8 euro op ebay.com Super oordopjes!! echt een aanrader vooral via ebay zijn ze erg goedkoop, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 07-03-09, 13:57
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard

Ik heb de Sennheiser MM50 weten te bemachtigen voor 8 euro op ebay.com

Super oordopjes!! echt een aanrader vooral via ebay zijn ze erg goedkoop, je wordt helemaal van je omgeving afgesloten als je ze in hebt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 08-03-09, 00:21
Jimi Jimi is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semmm Bekijk bericht
Ik heb de Sennheiser MM50 weten te bemachtigen voor 8 euro op ebay.com

Super oordopjes!! echt een aanrader vooral via ebay zijn ze erg goedkoop, je wordt helemaal van je omgeving afgesloten als je ze in hebt.
Potverdorie, heb ze nu toch wel deze middag voor € 69,99 bij een apple reseller gekocht. Nou ja, wist eigenlijk op voorhand al dat je ze goedkoper kon vinden. Haha.. En jij vindt ze voor maar € 8, dan voel ik mij toch een beetje bedrogen door die winkel..
Tja, niets aan te doen
  #123  
Oud 10-03-09, 20:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

20 euro voor betaald in mediamarkt en dat speelt zeer zuiver en luid af mee mijn iphone.
  #124  
Oud 10-03-09, 21:53
Mogguh Mogguh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Bose in ear hoofdtelefoon heb ik.
de eerste keer dat ik deze oordoppen in had verbaaste ik me totaal over de geluidskwaliteit. Je hoort niks van de buitenwereld en een goede bass in je oren.
Ik vind het de best oordopjes die ik ooit heb gehoord.
  #125  
Oud 11-03-09, 21:55
steefdeb steefdeb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard Betere oortjes voor iPhone

Hallo
Ik zoek een paar oortjes voor m'n iPhone die een betere geluidskwaliteit hebben dan de originele oortjes. Ik wil niet teveel geld uitgeven max. €80,- en ik wil ook nog via m'n oortjes naar t volgende nummer kunnen gaan en het nummer play/pause kunnen zetten. Zijn er rond deze prijs goede oortjes te vinden?
Mvg
Steef
  #126  
Oud 12-03-09, 21:31
KoRnuit KoRnuit is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tummeke Bekijk bericht
Hoe is de stand van zaken nu wat betreft de oordopjes?

Heb de Ultimate Buds UB5 even gehad, maar dat geluid viel me 100% tegen.. Compleet geen bas, zelfs niet met equalizer.. En aangezien ik vooral Electro luister schiet dat dus niet op..

Ik wil wel absoluut een setje met mic + knopje, want bellen komt daarvoor toch iets te vaak voor terwijl ik muziek luister..

Dus wat zijn de alternatieven en de ervaringen? De headsets die ik heb kunnen vinden zijn:
- Sennheiser MM50 a 56 euro
- Nuforce NE-7M a 59 euro , zeer positieve recenties gevonden: 1 en 2
- Ultimate Buds UB5 a 35 euro , zelf erg ontevreden over vanwege belabberde bas en veel hoge tonen in contrast
- Zagg Zbuds a 79 USD
- V-Moda Vibe Due a 90USD , naar het schijnt een populaire keuze.. Maar in nederland toch vrij prijzig.

Als ik alle informatie vergelijk lijken de Nuforce NE-7M erg aantrekkelijk.. Maar wat zijn jullie ervaringen met deze headsets?

Hier wil ik nog aan toevoegen:
- Koss iSpark a 54 euro in Mediamarkt/Saturn (België)
- Creative EP630i a 45 euro in Mediamarkt/Saturn/Fnac / 30 euro in diverse NL webshops

zelf heb ik een paar weken de V-moda Vibe Duo's gehad (via eBay), deze geven wel veel bas mee (persoonlijk vind ik dat iets te veel), maar ze passen prima. Deze ben ik helaas kwijt/zoek geraakt.

Sinds vorige week heb ik dan maar de Koss iSpark gekocht. Deze klinken neutraler maar zeer helder maar toch beter als standaard Apple oortjes. (minder bas als V-moda's). Grote nadeel van de Koss vind ik het in-ear gedeelte: dit zijn foampjes (schuimrubber), geen zachte plastic dopjes dus.
ik vind ze niet erg prettig zitten, je moet ze eerst goed kneden vooraleer je ze in je oor kunt steken. Nog een nadeel: er zit maar 1 reserve paar schuimpjes bij; een setje van 6 paar schuimpjes kost maar liefst 26 €.
De oordopjes (luidspreker gedeelte) zelf vind ik nogal aan de grote kant, veel groter als de V-moda's. Ik heb ze al willen omruilen, maar helaas zijn het volgens de Saturn/mediamarkt hygiënische producten en die worden niet omgeruild.
nog een opmerking: Koss iSpark: asymmetrische L en R geluidskabel. de rechterzijde is langer, is voor achter je nek dus. en het knopje is aan de linkerkant terug te vinden (beetje verwarrend als je de Apple's of V-moda's gewend bent).

Ik heb er dus een klein beetje spijt van dat ik de Creative's niet heb gekocht, maar heb hier ook nog geen review over gevonden/gelezen.

hopelijk vind ik m'n V-moda's snel terug, als m'n Koss schuimpjes kwijtgeraken of vervuild geraken ga ik voor Sennheisers denk ik.
  #127  
Oud 12-03-09, 21:58
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Ik raad niemand V-moda Duo aan. 1ste setje was binnen 4 maanden kapot aan 1 kant, nieuwe toegestuurd gekregen nu is dit setje ook weer kapot aan 1 kant.

Geluid is super kwaliteit waardeloos lees op steeds meer fora over dit probleem.

Zit nu buiten garantieperiode dus als iemand een idee heeft hoe ze te repareren stuur een PM.
  #128  
Oud 13-03-09, 19:56
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steefdeb Bekijk bericht
Hallo
Ik zoek een paar oortjes voor m'n iPhone die een betere geluidskwaliteit hebben dan de originele oortjes. Ik wil niet teveel geld uitgeven max. €80,- en ik wil ook nog via m'n oortjes naar t volgende nummer kunnen gaan en het nummer play/pause kunnen zetten. Zijn er rond deze prijs goede oortjes te vinden?
Mvg
Steef
Lees t topic ff door, staan genoeg reacties en informatie
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #129  
Oud 09-12-09, 22:47
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard Sennheiser MM50

Sinds vandaag heb ik de sennheiser mm50 oordopjes ipv de standaard dopjes die bij mijn iphone 3gs zaten.
Nu moet ik zeggen. Eerste indruk. Veel minder bas en minder geluid dan de standaard oordopjes en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Heb nu de kleinste rubbertjes erop zitten ipv de middenmaat maar maakt niks uit.
Ik ben nu even teleurgesteld. Ligt het aan het feit dat de dopjes misschien langer moeten worden ingespeeld ?
  #130  
Oud 09-12-09, 23:48
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Sinds vandaag heb ik de sennheiser mm50 oordopjes ipv de standaard dopjes die bij mijn iphone 3gs zaten.
Nu moet ik zeggen. Eerste indruk. Veel minder bas en minder geluid dan de standaard oordopjes en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Heb nu de kleinste rubbertjes erop zitten ipv de middenmaat maar maakt niks uit.
Ik ben nu even teleurgesteld. Ligt het aan het feit dat de dopjes misschien langer moeten worden ingespeeld ?
Kan niet kloppen. Ze zouden juist harder moeten dan de normale oordopjes, en een stuk meer bass moeten leveren.. Heb je ze wel goed in je oor zitten? Als je ze er namelijk niet helemaal goed induwt dan klinken ze idd nogal brak..

Overigens heb ik inmiddels 3 van MM50 sets versleten.. Allemaal kapot door het zelfde probleem, kabelbreuk. Naar mijn idee zijn t leuke oordopjes, maar is t eigenlijk gewoon troep. Ze gaan bij mij iig niet langer als 2 maanden mee.
Heb inmiddels al een maand of 3 de Apple In Ear oordopjes, en deze werken perfect! Geen problemen tot dusver, en t geluid is goed
  #131  
Oud 10-12-09, 06:57
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
Kan niet kloppen. Ze zouden juist harder moeten dan de normale oordopjes, en een stuk meer bass moeten leveren.. Heb je ze wel goed in je oor zitten? Als je ze er namelijk niet helemaal goed induwt dan klinken ze idd nogal brak..

Overigens heb ik inmiddels 3 van MM50 sets versleten.. Allemaal kapot door het zelfde probleem, kabelbreuk. Naar mijn idee zijn t leuke oordopjes, maar is t eigenlijk gewoon troep. Ze gaan bij mij iig niet langer als 2 maanden mee.
Heb inmiddels al een maand of 3 de Apple In Ear oordopjes, en deze werken perfect! Geen problemen tot dusver, en t geluid is goed
Heb ze volgens mij goed in mijn oor zitten, maar zal hier nog eens mee expirimenteren. Gisteren had ik sowieso veel minder bas, dus vroeg me af wat ik verkeerd doe.

Wat betreft die kabels , die zijn wat dun ja. Vooral vlak bij de oordopjes heb je weinig grip om ze in je oor te doen.
Nu ja, we zullen zien hoe het verder uitpakt. Heb ze vrij goedkoop verkregen dus daar kan ik me geen bult aan vallen.

Mmmmmmmmmm. Nog steeds hetzelfde blikkerige geluid.
Dopjes goed in mijn oren gedaan, heen en weer gedaan . Geen verandering.
Heb nu de kleinste rubbers. Geen verandering.

Wat kan het nu zijn. Dit stemt niet overeen met al die goede berichten over deze dopjes.

Laatst gewijzigd door King1987; 15-12-09 om 20:51. Reden: samengevoegd.
  #132  
Oud 11-12-09, 16:04
PaulDurden's schermafbeelding
PaulDurden PaulDurden is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 48
Standaard

Was zelf bereid om oordopjes te kopen tussen de $150-$200. Zat in eerste instantie te denken aan Bose oordopjes of iets dergelijks. Ik heb advies gevraagd op Head-Fi.org (een site voor audiofielen) en ben uiteindelijk uitgekomen op de Nuforce NE-7M voor 60 euro. Ze klinken fantastisch, zien er prima uit en hebben een microfoon voor gebruik met de iPhone. Ik zou niet meer anders willen in ieder geval!


Laatst gewijzigd door PaulDurden; 11-12-09 om 16:18.
  #133  
Oud 15-12-09, 13:59
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Ook ik ben op zoek naar oordoppen voor m'n iphone 3GS. Graag met de volgende voorwaarden:

* de standaard functies van de iphone headset behouden (opnemen, bellen, volumecontrole, nummer vooruit/achteruit (spoelen) en pauzeren)
* in-ear met goede geluidskwaliteit
* prijs: niet al te duur. Ongeveer 35 euries. Hoef geen super geluid te hebben.

Ben de standaard headset zat omdat die geen bas aankan en elke keer uit mn oor vallen.

Nu begreep ik dat Apple een of andere chip in de headsets gebruikt waardoor third party headsets niet werken. de vraag is of het uberhaupt mogelijk is wat ik wil. Er is een officiele apple versie die het wel doet, maar die is wel erg prijzig.
  #134  
Oud 15-12-09, 20:37
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard Sennheiser MM50

Ik inmiddels al de 3 soorten rubbertjes op de oordopjes geprobeerd, goed in mijn oren gedaan en.....................

nog steeds. Wat een blikkerig tegen vallend geluid. Wat doe ik verkeerd ?
Ik heb gelezen dat deze veel bas geven. In ieder geval meer dan mijn standaard bij de iphone 3gs geleverde dopjes.

Wat is nu echter het geval, deze klinken nu beter dan de Sennheiser en dat kan niet goed zijn/de bedoeling zijn ?

Nog suggesties . Graag.
  #135  
Oud 07-01-10, 08:19
MaceNL MaceNL is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb met collega's de Nuforce NE-7M besteld.

Via ebay 5 stuks besteld, super geluid en lekker goedkoop, kwam uit op 42 euro inclusief verzend kosten, pakket is niet gecontroleerd bij de douane.
  #136  
Oud 10-01-10, 00:43
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaceNL Bekijk bericht
Ik heb met collega's de Nuforce NE-7M besteld.

Via ebay 5 stuks besteld, super geluid en lekker goedkoop, kwam uit op 42 euro inclusief verzend kosten, pakket is niet gecontroleerd bij de douane.
Heb je een linkje?
  #137  
Oud 10-01-10, 20:17
xgaming xgaming is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 25
Standaard

Net zoals een aantal andere leden hier heb ik net de Nuforce NE-7M besteld Kan niet wachten om ze uit te proberen
  #138  
Oud 10-01-10, 21:27
dennis00 dennis00 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik zoek In-Ear oordopjes met Remote en Mic. Mijn budget is eigenlijk maar 15 tot 20euro. Zou iets realiseerbaar zijn?

Ik zie dat jullie allemaal dure earphones kopen, dat heb ik ook meerdere keren gedaan, maar de goedkope in-eur plugs van de Action zijn identiek aan de Creative EP-630 qua uiterlijk en geluidskwaliteit.
  #139  
Oud 01-02-10, 10:57
Dobb Dobb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

ik gebruik de hdj 2000 van pioneer dat zijn geen oordoppen maar als je een goed geluid wilt ...
  #140  
Oud 05-02-10, 20:40
Yannickjee. Yannickjee. is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Breda
Berichten: 27
Standaard

Van die sport oortjes met zo'n ding voor achter je oor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) XfreeztYleX iPhone algemeen 1 18-04-11 08:33
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 19:22
Andere oordoppen werken niet correct?! polat-58- iPhone algemeen 7 17-10-10 06:39
Stevige Iphone oordoppen Fudgem iPhone accessoires en onderdelen 0 07-06-10 09:23
goeie oordoppen bako iPhone accessoires en onderdelen 1 13-03-09 02:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.