Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is daar het voordeel van? Chat highscores? Wat kun je daar allemaal mee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is daar het voordeel van? Chat highscores? Wat kun je daar allemaal mee?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag een leuke award gehaald...Nome naar Wellington, ruim 5 uur vliegen met een Kangaroo.
Nu nog drie awards te halen, daarna hou ik het voor gezien...zit dan niet meer echt een uitdaging in. -Apollo 11 (ben er bijna, nog 20.000 miles te gaan) -Blacking out the Sun (nog 500.000 geld sparen, voor de 20e slot) -Cargo Crazy (nog 1.200 cargo deliveries maken) Dan kom ik op een mooie aantal van 28 award. lijkt mij genoeg. |
|
|||
|
|||
is er hier nog leven? Hier een beginnende airliner bij iCulture, maar we staan op #225
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
idem dito hier
|
|
|||
|
|||
Ik ben er maar mee gestopt. zit geen uitdaging meer in. Heb 29 awards binnen en de laatste paar zijn voor mij nie interessant genoeg om door te gaan.
|
|
||||
|
||||
Ik speel nog steeds stug door... Alhoewel ik samen met mijn zus nog een eigen crew heb: FLYING DUTCHIES
|
|
|||
|
|||
Ik speel ook stug door! Inmiddels 23 vliegtuigen en level 34 wel altijd toucharcade oomdat je dan gewoon meer bugs krijgt. Iemand al bijna de events gehaald? Beetje jammer dat je daar maar 15 bugs per event voor krijgt
|
|
||||
|
||||
Niet alleen bugs. Aantal keren onderdeel gewonnen.
|
|
|||
|
|||
Dat zijn alleen onderdelen van vliegtuigen waarmee je toch niet vliegt
|
|
||||
|
||||
Klopt. Maar die kan je kopen in de market. Bij 3 onderdelen kan je vliegtuig bouwen en inzetten. Is vaak goedkoper dan compleet vliegtuig kopen.
|
|
|||
|
|||
Hoever ben jij?
|
|
||||
|
||||
Ik zit nu in level 30
|
|
|||
|
|||
Ik speel het spel sinds vandaag en nu al verslaafd. Fijn om dit forum te hebben mbt tips. Mijn came-center naam is Marianne-S , dus voeg mij maar toe als je wilt.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|