//

Pocket Planes (iCulture Crew)

Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cybereppo1 In welk level krijg je klasse 3 vliegtuigen? Ergens rond level 18 a 20 krijg je de Fogbuster er bij. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 10-07-12, 03:56
dccm dccm is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cybereppo1 Bekijk bericht
In welk level krijg je klasse 3 vliegtuigen?
Ergens rond level 18 a 20 krijg je de Fogbuster er bij. Dit is een Klasse 3 vliegtuig met 8 plekken er in. Kosten 175 Bux.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 10-07-12, 08:37
cybereppo1 cybereppo1 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik zit in level 18, 95.000 XP van level 19 af. Op dit moment nog geen level 3 vliegtuigen.

Moet nog flink bux sparen...
  #203  
Oud 10-07-12, 14:20
Dj33p3r Dj33p3r is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Unhappy

Klopt het dat een vliegtuig dat je in de hangar zet en er daarna weer uithaalt alle upgrades kwijt is? Ik heb het hele zwikkie van Latijns Amerika naar Afrika verhuisd wegens het event van vorige keer, maar alle vliegtuigen die ik nu weer activeer zijn de upgrades pleiterik...
  #204  
Oud 10-07-12, 22:03
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

nu level 18 (nog 275.055xp the gaan voor level 19)
189.209 coins - 125 Bux

heb 21 vliegvelden allemaal class 3 (LA, Rio, Sao Paulo, Lima, Mexico City, Chicago, NY, Londen, Paris, Lagos, Kinshasa, Cairo, Istanbul, Tehran, Karachi, Delhi, Kolkotta, Mumbai, Bangalore, Dhaka en Bangkok)
Heb 10 vliegtuigen:
- 4 x Pearjet (fuel tank fully upgraded voor transatlantische vluchten)
- 6 x Equinox

Koop geen plane slots want ik krijg nu al moeilijk mijn Pearjets vol. Lukt me wel maar is een full time job.
Vraag me af of een luchthaven uitbreiden de moeite is, om meer passagiers te krijgen. Lijkt er meer op dat je enkel meer layovers kunt doen.
Iemand ervaring met upgraden van een class3 luchthaven?? en de voor- of nadelen er van??
  #205  
Oud 11-07-12, 10:51
L23 L23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 48
Standaard

Ik heb maar 10 vliegvelden en 15 vliegtuigen en het kost me niet al teveel moeite om ze vol te krijgen met dezelfde bestemming. Teveel vliegvelden kan juist in je nadeel werken. Hoe meer vliegvelden des te meer verschillende jobs en dus minder met dezelfde eindbestemming. Meer jobs en dus ook meer met dezelfde eindbestemming krijg je door de vliegvelden te upgraden.
Ik ben nu bijna level 20, koop straks mijn 16e plane slot en ga dan allemaal class 3 vliegtuigen kopen, heb flink wat bucks zitten sparen.
Heb nog geen transatlantische vluchten gemaakt, ik geef mijn vliegtuigen geen upgrades. Met de class 3 maak ik dan mijn eerste vluchten naar New York. Ik koop er dan nog een paar vliegvelden bij en zal de strategisch goed liggende vliegvelden voor het eerst gaan upgraden.
  #206  
Oud 11-07-12, 14:19
KomradSander KomradSander is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 11
Standaard

Te veel vliegvelden is zoals gezegd niet handig. Ik heb het nu aardig verspreid zodat ik vaak net op het randje van het bereik zit. Dit met: Seattle, NY, Mexico, Rio, Lagos, Caïro, Londen, Moskou, Dhaka, Peking, Tokyo, Jakarta en Sydney. Zo zit ik ook altijd dicht bij een event. Vliegvelden upgraden heeft wel degelijk zin, meer jobs en meer lay-overs. Ik zit nu soms al aan de 60 lay-overs op Dhaka en Caïro. Heb ze overigens bijna allemaal volledig geupgrade. En koop geen hele vliegtuigen maar parts Op de fogbuster scheelt je dat zo 55 bux op een heel vliegtuig.

P.S. lvl 23 met nog 378K te gaan. 3 Fogbusters, 2 Aeroeagles, 3 Pearjets en 4 Birchcrafts en een gecrashte Mohawk.
  #207  
Oud 12-07-12, 21:21
Koenn1991 Koenn1991 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Ben verplaatst naar US, doe ook mee aan de events. Maar ik vraag me af, als je crew wint, wint dan iedereen hetzelfde? Bij rewards voor de global event staat een starship, winnen alle leden van de crew deze dan ?
  #208  
Oud 12-07-12, 21:31
L23 L23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 48
Standaard

Iedereen wint inderdaad hetzelfde, in dit geval de Starship. Maar dan moet je flightcrew dus wel de top 10 halen.
  #209  
Oud 13-07-12, 23:55
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Vanaf welk level kun je pearjets kopen? Weet iemand dat?
  #210  
Oud 14-07-12, 05:15
cybereppo1 cybereppo1 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Op pagina 8 schreef Raxi:
Op level 14 kun je een pearjet kopen. In losse onderdelen kost dit 56 bux, als geheel toestel 79. Dan moet je hem nog 3 keer upgraden (14 bux per upgrade) om vanuit London naar New York te vliegen. Dus voor 98 bux heb je een vliegtuig om een trans-atlantische vlucht te maken. Succes met sparen!
  #211  
Oud 14-07-12, 11:56
Nestoreen Nestoreen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik heb nog e.e.a. aan vliegtuigonderdelen in de aanbieding:

1 x Starship body
3 x Huey body
2 x complete Huey

Ik ben nog op zoek naar een Starship engine en een Sea Knight body.
Ik hoor het wel.
  #212  
Oud 15-07-12, 10:27
Nestoreen Nestoreen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Hebben jullie de prijzen van de nieuwe event al gezien?
De nummer 1 wint 30 bux,
De top 10 wint 45 bux,
en de top 100 wint 40 bux.
Dat is het einde van de toucharcade crew, want wie wil er nu nog eerste worden!
  #213  
Oud 15-07-12, 13:53
L23 L23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 48
Standaard

Haha, zat al te wachten wanneer ze zoiets zouden doen. Het verschil tussen de 1e en 2e plek is zo groot. Ach ja, ik heb bij de vorige een Starship gewonnen, benieuwd hoe het dan straks bij het volgende vliegtuig gaat. Ik doe deze ronde weer even mee met de iCulture crew

Lol, wat een waardeloos ding die Starship.

Laatst gewijzigd door L23; 15-07-12 om 14:21.
  #214  
Oud 15-07-12, 15:41
Nestoreen Nestoreen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Die Starship is snel en komt ver, maar verder is hij waardeloos. Ik heb er drie (!). Een gewonnen met het event en twee bij elkaar gespaard uit mystery items.
Ik ben van toucharcade overgestapt naar een top tien crew. Logisch dat Nimblebit het nu zo doet met de verdeling van de prijzen, maar ik ben benieuwd of ze met een update dit onderdeel van de game nog op een andere manier aanpassen.
  #215  
Oud 15-07-12, 21:20
dccm dccm is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik vind die starship ook maar niets...met drie jobs naar een bestemming kom je eigenlijk nooit aan een positieve profit. Alleen met evt layovers werkt het voor mij.
Ga hem snel weer inwisselen voor een Birchcraft of een Aeroaegle.
Zelfs bij een Fogbuster moet je al minstens 7 a 8 jobs met eenzelfde bestemming hebben.
  #216  
Oud 16-07-12, 20:24
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ik speel Pocket Planes nu sinds gisteravond en ben al helemaal verslaafd, ook al snap ik het nog lang niet helemaal. Ik ben nu level 5, heb 41 bux en 13.734 coins. Verder heb ik 4 vliegvelden:

Berlin
Munich
Brussel
Amsterdam

Zoals ik hier door de 11 pagina's nu een beetje heb gelezen, is het dus achteraf niet zo slim geweest om deze 4 vliegvelden zo dicht bij elkaar te hebben? Ik heb tevens ook de 4 standaard vliegtuigjes (zonder upgrades):
PL001, PL002, PL003 en PL004.

Heeft iemand voor nu tips wat ik nu het beste kan doen? Iets sluiten en elders in de wereld een vliegveld openen? Ik heb zojuist alle 11 de pagina's doorgelezen alleen staat hier veel info en staan hier veel tips tussen voor de gamers die al wat verder zijn. Als iemand tips voor mij heeft wat mijn volgende stap wat meer succesvol kan maken, zou tof zijn! Vliegveld sluiten? Vliegveld openen? Vliegtuig kopen?

Gamecenter: Armawne

Ik heb trouwens per ongeluk al twee keer een "plane slot" gekocht, omdat ik dacht zo een vliegtuig te kunnen kopen. Een Plane slot moet je dus altijd hebben voordat je een vliegtuig koopt?
  #217  
Oud 17-07-12, 12:52
Arjan1812 Arjan1812 is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 10
Standaard

Ik gebruik veelal de kangaroo vliegtuigen. Iemand anders die dit ook doet? ben nu level 26 en net een nieuw planeslot gekocht. Voor iets van 730,000. heb 1238 bugs en vliegvelden die lopen van los angeles tot aan Tokyo. Elke keer als het event verandert verkoop ik sommige vliegvelden en koop de vliegvelden erbij die je nodig hebt voor het event.
Doet iemand anders dit ook zo. en ben op zoek naar een top 10 crew. Ideeen?
  #218  
Oud 17-07-12, 13:13
jsstelt jsstelt is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

@Armando
Een planeslot moet je inderdaad eerst hebben anders kun je geen vliegtuig kwijt.

de iCulture staat toch regelmatig in de top 10, wel afhankelijk wie er allemaal mee kan doen aan een evenement. De vorige stond ik bovenaan, maar nu zit ik er veel verder vanaf en schiet het voor mij niet echt op.

Ik ben nu level 20, vlieg veel met grote vliegtuigen als Pearjet en Fogbuster.
Ik ben van plan zo veel mogelijk de rode grote vliegvelden te kopen en te upgraden, en dan alle andere kleine weer te sluiten.
  #219  
Oud 17-07-12, 13:44
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jsstelt Bekijk bericht
@Armando
Een planeslot moet je inderdaad eerst hebben anders kun je geen vliegtuig kwijt.

de iCulture staat toch regelmatig in de top 10, wel afhankelijk wie er allemaal mee kan doen aan een evenement. De vorige stond ik bovenaan, maar nu zit ik er veel verder vanaf en schiet het voor mij niet echt op.

Ik ben nu level 20, vlieg veel met grote vliegtuigen als Pearjet en Fogbuster.
Ik ben van plan zo veel mogelijk de rode grote vliegvelden te kopen en te upgraden, en dan alle andere kleine weer te sluiten.

Ik heb Brussel, Munchen en Amsterdam nu gesloten en een airport geopend in New York. Welke plane raden jullie mij nu aan om te kopen? Aangezien de standaard planes die ik heb niet van new york naar berlin kunnen vliegen..
  #220  
Oud 17-07-12, 14:09
Arjan1812 Arjan1812 is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 10
Standaard

Het duurt ook nog wel een tijdje voordat je vanuit Europa naar new york kunt. Ik denk dat dit niet zo'n slimme zet is geweest. Je kunt beter langzaam steeds verder vliegen bijv. Belgrado dan Volgograd dan Teheran dan mumbai enz. Ik kijk elke keer bij mij verst liggende vliegveld hoever mijn kangaroo kan komen voordat ik een nieuw vliegveld bouw. Je kunt dan aan de cirkel zien hoever je kunt komen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.