Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Arjan1812 Het duurt ook nog wel een tijdje voordat je vanuit Europa naar new york kunt. Ik denk dat dit niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Doe nu ook al een tijdje Pocket Planes en me aangesloten bij de #ICULTURE Crew, maar sta met een paar Jobs al in de top 10 van de Crew. Hebben dus nog wel wat leden nodig.
Pocket Planes gegevens: Level : 18 (bijna 19) Buxs : 141 Cash : 227.000 Vliegtuigen: 14 (1x Sea Knight, 8x BirthCraft-M, 3x Pearjet-M, 2x AeroEagle-M) Volledige Range-upgrade bij Pearjets en Aeroeagles toegepast zodat ze ook de oceaan over kunnen. Vliegvelden: Los Angelos Chicago Mexico City New York London Paris Madrid Berlin Moscow Istanbul Cairo Tehran Dehli Singapore (voor het huidige Event) |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2012 om 15:54 ---------- Citaat:
Ik twijfel nog of het handig is om er gewoon een aantal te hebben, dus een stuk of 12 i.p.v. maximaal aantal vliegvelden. heb er nu een stuk of 19 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe ik een beetje sneller aan duiten kan komen? Heb door mijn vliegveld foutje nog maar 3300 munten en twee luchthavens (berlin en st. petersburg) en drie vliegtuigjes. Met deze vluchten gaan de munten zo ontzettend langzaam dat ik voorlopig nog geen andere airport kan aanschaffen. Heeft iemand tips??
|
|
|||
|
|||
Zo'n Pearjet is met upgrades sneller, maar kan niet op elk vliegveld landen. Is hij uiteindelijk net zo rendabel als de Kangaroo? Had namelijk veel meer moeite om met de Pearjet winst te maken en heb ze er toen uitgedaan en weer teruggegaan naar de Kangaroo.
|
|
||||
|
||||
Dat spel is toch zo voei lelijk ?
|
||||
|
||||
kan iemand mij überhaupt vertellen hoe ik een vliegtuig koop? :S
|
|||
|
|||
Je kunt ze lopen met bugs de groene papiertjes onderin. Je gaat naar market in het menuscherm en dan moet je drie onderdelen kopen engine body en controls zorg ervoor dat er drie dezelfde soort vliegtuigonderdelen zijn voor 1 vliegtuig want p en m en c kunnen niet door elkaar heen gebruikt worden. Als je deze onderdelen gekocht hebt ga je naar Parts en ga je naar build. Hier kun je zien of je genoeg onderdelen hebt om je vliegtuig te maken. Klik op het groene build teken en daarna een bestemming waar je wilt starten.
Je kunt in de market ook complete vliegtuigen kopen maar dan ben je meet bugs kwijt |
|
||||
|
||||
Dank je wel
|
|
|||
|
|||
Als ik naar mijn Awards kijk, zie ik dat ik de achievement "Transatlanctic" niet heb gehaald, terwijl ik toch vaak van New York/Philadelphia en London/Madrid vlieg.
Wie heeft deze achievement al wel gehaald? |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit een bug.
Een andere bug was bij de Achievement 'Operate a 10m population in all 6 regions'. De bug met transatlantic flights is in de laatste PP update nog niet verholpen bij mij. Het tweede bugje wel. Eindelijk level 28. Wel dure krengen die Cloudliners! Maar kan er iig 3 kopen (in losse onderdelen natuurlijk, scheelt weer een hoop bugs) |
|
|||
|
|||
Ja idd...die had ik nu plotseling ook gehaald met het openen van Goose Bay
|
|
|||
|
|||
Jammer dat de wereldbol geen bol is...een transpacific vlucht is niet te maken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vlieg continu van Londen naar NY, maar heb de award in GC niet gehad. Wel de melding na de eerste keer dat ik hem gehaald heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal binnenkort wel een keer verholpen worden. Vond de laatste update ook wel weer mooi, laden en lossen gaat nu een stuk sneller in 1 keer. Net begonnen aan de nieuwe event. Als iemand mij wil toevoegen GC: Juicedd |
|
|||
|
|||
Wat kun je doen met gc?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja gamecenter
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|