Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cheetah Speel het spel ook. Alleen jammer dat er nog geen event is die in de buurt zijn van mijn luchthavens. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook moet je elk vliegtuig vol stoppen met mensen naar dezelfde plaats. Hierdoor levert de vlucht 25% meer op. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dankje voor de tip. Neem ook aan als je meerdere vluchten hebt, dat je sneller xp krijgt en zo sneller een beter level krijgt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geloof dat de hoeveelheid exp hetzelfde is als de hoeveelheid geld wat je krijgt als je ze goed aflevert. Maar weet het niet zeker. |
|
|||
|
|||
Ik baal als een stekker, ik moest even een systeemherstel doen, nu moet ik weer helemaal overnieuw beginnen want pocket planes gaat niet verder waar je gebleven bent zoals bij tiny tower wel het geval is.... :-(
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Correct, je krijgt net zoveel exp voor een vlucht als dat je geld krijgt. Dus niet de winst die je maakt, bijvoorbeeld: 3 passagiers die 500 betalen = 1500 Vlucht kosten = 400 Winst = 1100 Exp = 1500 Bij aankomst krijg je 1500 (je hebt toen de vlucht begon die 400 betaald namelijk dus je winst is 1100), die 1500 is dus ook de exp die je erbij krijgt, dus je exp gaat sneller dan de credits die je verdiend.
|
|||
|
|||
Ben dus inmiddels opnieuw begonnen, ik ben nu in Japan begonnen (ipv Europa). Wel 1 voordeel, het stikt van het rood om mij heen ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik speel het ook, erg leuk spelletje. Zit nu net op level 9, heb 5 vliegtuigen en 6 vliegvelden. Vind het in het begin nog wel sloom gaan, maar zie net pas de tip over de layovers. Werkt 10x beter. Zit ook bij de iCulture crew, wanneer worden die bux uitgekeerd dan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ah. Ik zit alleen nog maar in Europa, dus die vlagg gaat nog niet op voor mij. Hopen op een evenement in Europa dan de volgende keer
|
|
|||
|
|||
Jammer, heb een Equinox en een Birchcraft, maar kunnen beide niet over zee!
|
|
|||
|
|||
Op level 14 kun je een pearjet kopen. In losse onderdelen kost dit 56 bux, als geheel toestel 79. Dan moet je hem nog 3 keer upgraden (14 bux per upgrade) om vanuit London naar New York te vliegen. Dus voor 98 bux heb je een vliegtuig om een trans-atlantische vlucht te maken. Succes met sparen!
|
|
|||
|
|||
Oh vet, op level 14 al van New York naar Londen? Dat is nog maar één leveltje. Dan stop ik maar met uitbouwen naar het oosten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
btw. Weet iemand hoe de backup via icloud werkt, ik moet m'n telefoon ter reparatie afgeven en wil 'm graag helemaal restoren voordat ik m'n telefoon afgeef. Hoe zorg ik dat ik niet opnieuw hoef te beginnen met Pocket Planes? Laatst gewijzigd door BruceSV; 27-06-12 om 00:37. Reden: vermijden dubbele post |
|
||||
|
||||
Citaat:
Reserve Kopie op icloud zetten misschien |
|
|||
|
|||
Citaat:
MvG |
|
|||
|
|||
Citaat:
In de Settings optie van Pocket Planes kun je iCloud synchronisatie aan of uit zetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens Nimblebit kon dit ook helaas niet worden hersteld. Misschien werkt het dus wel als je meerdere ios apparaten hebt, zodat je na reparatie van 1 van de apparaten wel kunt syncen...?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat lijkt me onzin mits ze met 1 account werken binnen dat huis, als je gewoon je eigen account hebt dan maakt het niet uit of er meerdere mensen het spel spelen in 1 huis, heeft namelijk niks met je ip adres ofzo te maken. |
|
|||
|
|||
Ik speel het spel nu ong een weekje & ben al zwaar verslaafd.
Sta momenteel 4e in de Iculture Crew als het om dit event gaat (: Jammer dat niet veel leden naar santiago kunnen.. ik ben level 12 en heb: 1 Mohawak 3 Birchrafts 3 equinox en heb de volgende steden. London Madrid Paris Barcelona Moscow Los Angeles New York Istanbul Mexico City Bolgota Santiago add me gamecenter (: Brydy030 |
|
|||
|
|||
Klopt wat je zegt, geld voor 1 account. Was ik vergeten te melden! Maar feit blijft wel dat je je verloren spel kwijt bent na een fabrieksherstel, ik heb het zelf ondervonden namelijk. Pocket planes over de 200 bucks en L13 weg en Tiny Tower ben ik niks kwijt omdat mijn spel op de server van Nimblebit stond opgeslagen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|