Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek nog Kangaroo-M parts, de engine en de body, er vanuitgaande dat je meer dan 1 van hetzelfde toestel kunt bezitten natuurlijk want daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek nog Kangaroo-M parts, de engine en de body, er vanuitgaande dat je meer dan 1 van hetzelfde toestel kunt bezitten natuurlijk want daar ben ik nog niet achter gekomen.
Ik heb beschikbaar een Wallaby-M engine Gamecenter naam: MRB78 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb je toegevoegd, ik heb een Kangaroo M body voor je. Hoef de Wallaby niet
|
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar Aivan-M part. Heb eventueel nog oude Navigator onderdelen beschikbaar.
gamecenter naam: Boeingt7 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ondertussen lvl10. Volgens mij krijg je dan opeens heel veel meer, of het leek er op. Gaat nu wel aardig, al vijf rode, 1 blauwe en 3 zwarte vliegvelden in het verre oosten.
Voor de vriendenlijst: zie mijn username |
|
|||
|
|||
Ik upgrade nu vliegvelden en vliegtuigen!
|
|
|||
|
|||
Wow, de Birchcraft heeft een absurde range. Denk dat ik niet ver van een transatlantische vlucht ben verwijderd.
|
|
|||
|
|||
Iets geleerd, ik wil van mijn multi-vliegtuigen af. Puur cargo of passagier is makkelijk om te zien of je ze helemaal kan vullen. Maar goed, ik heb al drie M-birchcrafts rondvliegen en ik zit net in Level 13, dus ze moeten nog even mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2012 om 17:43 ---------- Ohja jullie kunnen me toevoegen op: MrYuzu85 |
|
||||
|
||||
Welk level zijn jullie? ik zit bijna in 13 heb 10 vliegtuigen waaronder 4 class 2 vliegtuigen en momenteel de volgende steden:
- Paris (10mio) - London (10mio) - Berlin (4,4mio) - Barcelona (5,1mio) - Munich (3mio) - Algiers (5mio) - Casablanca (3mio) (om dat event even te testen) - Moscow (10mio) - Istanbul (10mio) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2012 om 19:41 ---------- Citaat:
Dit is niet waar want als jij een mixed vliegtuig gaat boarden dan krijg je automatisch cargo en passengers in 1 lijstje te zien en zo gauw je 1 van de 2 vol hebt dan worden de overige knoppen donkergroen en wat je nog wel kan boarden blijft ligt groen.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee munich is ook class 1 In Afrika zijn: Algiers, class 02 Lagos, class 03 Kinshasa, class 03 Johannesburg, class 02 Nairobi, class 02 Khartoum, class 02 Cairo, class 03 de rest is class 01 (of ik moet er 1 gemist hebben maar volgens mij niet ) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij maar dat ben ik niet 100% zeker omdat ik niet de hele wereldkaart heb gecontrolleert zijn alle steden van 4mio of hoger class 02 of hoger, vanaf wanneer het een 03 is weet ik niet omdat ik tot nu toe alleen 9,5 of 10mio steden gezien heb van class 3... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2012 om 19:58 ---------- aanvulling, heb even gekeken snel, en zie dat er een class 2 van 7,2mio is en een class 3 van 8,1mio dus ik gok dat de grens op de 7,5 of 8mio zit. |
|
|||
|
|||
Hoezo worden mijn jobs niet meer opgeteld?
|
|
|||
|
|||
ik heb nu een paar birchcrafts vliegen (2 dus) maar ik zie dat ik te weinig class 2 vliegvelden heb, maar ze zijn wel vrij prijzig om aan te schaffen... xD maar ik moet ook wel zeggen dat ik nu vrij veel vliegvelden heb die erg dicht bij elkaar liggen
|
|
|||
|
|||
Flink wat veranderd in strategie, een stuk of 5/6 vliegvelden gesloten die dicht bij een ander lagen of onnodig waren en Parijs en Madrid gekocht. London is echt een nutteloze airport met Parijs en Glasgow! En rode stip is toch class 3, en blauw class 2?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of je moet constant je vliegtuigen weg willen sturen, maar het lijkt me dat je uiteindelijke doel is om alleen maar class 3 vliegvelden te hebben op grote afstanden zodat je niet elke minuut een vliegtuig weer moet wegsturen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juni 2012 om 18:25 ---------- Citaat:
Op een gegeven moment zijn die kleine vliegvelden inderdaad zinloos, zeker omdat je daar met de grotere vliegtuigen niet eens meer kan landen en er zijn weinig jobs te vinden en er gaan ook niet veel mensen naar toe, dus sluiten die handel . Je zou eens moeten kijken voor moskou en istanbul, die liggen ook mooi (class 3 vliegvelden). ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juni 2012 om 18:28 ---------- Bedoel je de jobs voor de global event of gewoon de jobs (passengers en cargo) in je stats? Even het spel sluiten (ook op de achtergrond) en weer starten, en als dat niet werkt kijk dan even voor de nieuwe update van Pocket Planes mocht je die nog niet hebben geïnstalleerd, misschien dat dat helpt |
|
|||
|
|||
Nee, weet het al! Maar ik kreeg eerst meer geld voor meerdere airports, of dat lijkt denk ik gewoon zo! Soms heb je echt goede vluchten! Oh, en kan je jobs die naar een verwijderde airport gaan verwijderen? Irriteert me soms nogal!
Laatst gewijzigd door Maarten707; 22-06-12 om 23:11. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|