Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maarten707 Nee, weet het al! Maar ik kreeg eerst meer geld voor meerdere airports, of dat lijkt denk ik gewoon zo! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat dus handig is is om gewoon altijd te stoppen ergens om die 25% te krijgen, layovers verdwijnen ook niet, die blijven altijd staan op het vliegveld waar je ze achter laat
|
|
|
||||
|
||||
Jongens even aanzetten! Zou zonde zijn om op de 11e plek te eindigen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ben inderdaad aan het kijken naar istanbul, die wil ik hebben. daarna zie ik het wel weer verder. 1 stap tegelijk
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het gaat me niet om de strijd (die toch niet te winnen is met andere crews) het gaat me om die prijzen en btw, als ik geld had ingezet of ik kon iets winnen met het team dat op dat moment voor staat dan kies ik daarvoor natuurlijk |
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens! Waarom niet de #1 van de wereld? Het gaat me om de prijzen, want het verschil tussen #TouchArcade en de andere zijn ruim 100.000 jobs!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ahum hm...ik weet niet welk spel jij aan het spelen bent maar het verschil is meer dan 250.000 jobs met de nummer 2 |
|
|||
|
|||
Ja, wist het niet precies! En wil iemand een Anan-C body voor een Birchcraft-M Controls ruilen?
|
|
|||
|
|||
Ik ben druk bezig met Pocket Planes (nu lvl 13).
Momenteel bezit ik voornamelijk class 3 vliegvelden in Europa en het Midden Oosten en breid het steeds verder naar het oosten uit. Paris London Moscow Istanbul Cairo Tehran Karachi Berlin Madrid Barcelona Casablanca (voor het event, gaat weer dicht na het event) Het upgraden van vliegvelden lijkt me wel een goede optie, om de grotere vliegtuigen te kunnen blijven vullen, maar kost me van lvl 1 naar 2 102.000 coins. Dus dat wordt even doorsparen. Ik vlieg nu het liefst met Equinoxen, Birchcrafts en Mohawks, om de lange afstanden af te kunnen leggen zonder al teveel tussenstops, maar ook mee te kunnen doen aan de events op class 1 vliegvelden, want daar kom ik dus niet meer met de Birchcrafts en Equinoxen. Voor iedereen die me wil toevoegen: mijn GC naam is REsPawnz. Uiteraard vlieg ik voor de crew van Toucharcade (sorry iCulture, maar ik ga voor de bux!). Laatst gewijzigd door Nestoreen; 23-06-12 om 21:16. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu vliegvelden in:
Bergen (Class 1, gaat misschien weer dicht) Glasgow (Class 1) Casablanca (Class 1, voor event) Paris (Class 3) Berlin (Class 2) Algiers (Class 2) Madrid (Class 2) Naples (Class 1) |
|
|||
|
|||
Lol, heb mijn prijzen dubbel gekregen, foutje door Nimblebit!
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn prijzen al 7 keer gehad. Op zich wel fijn, maar niet echt de bedoeling...
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg ze ook vaker, vijf keer. Idd wel leuk, maar lijkt me niet de bedoeling. Wat mij betreft mogen ze dat fixen.
|
|
|||
|
|||
Bartjooo
Voeg m'n gc naam toe: Bartjooo
Momenteel lvl 15 Steden: - Londen - Moskou - Berlin - Kiev - Istanbul - Cairo - Teheran - Mumbai - Bangkok Gr ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juni 2012 om 14:54 ---------- Zojuist ook nog Lagos er bij gekocht. |
|
|||
|
|||
ik ben nu bezig met expansie naar de amerika's voor die nieuwe world event. ik heb nu 1 vliegtuig waarmee ik vanuit london naar new york kan vliegen. Pearjet met upgraded range max. dan lukt het NET. dan kan ik een nog langere route maken
heb net mn 2e pearjet gekocht ook. verdien nu best aardig, dus die 51k voor een airport3 is niet zo heel erg veel meer. alleen extra vliegtuigen, dat is wel echt duur aan het worden. zit nu aan ruim 100k voor een extra vliegtuig (voor nummer 11) dus dat gaat heel snel heel hard omhoog |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb die bug een x of 15 gehad... Gelijk me halve vloot geüpgraded!
|
|
|||
|
|||
ik heb net m'n eerste trans atlantische vlucht gemaakt levert meer dan 5k op, als je de new york vluchten van ver genoeg haalt
|
|
|||
|
|||
new york
zojuist ook mijn eerste transatlantische vlucht gehad naar New York. Levert heel wat geld op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|