Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bartjooo zojuist ook mijn eerste transatlantische vlucht gehad naar New York. Levert heel wat geld op. met welk vliegtuig?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
pearjet. Heb heel z'n range uitgebreid. Heb er tevens 2 van. Dus constant 2 vluchten naar NY.
|
|
|||
|
|||
ja, dat zei ik ook al. pearjet met max upgrade voor range kan van london naar new york, maar dan op het nippertje.
ik heb een pearjet-C en een pearjet-P dus kan alles heen en weer vervoeren. nu ook een extra vliegveld in de VS zodat ik op new york een voorraad kan hebben van klanten die de atlantische oceaan over moeten, en ook in london natuurlijk |
|
|||
|
|||
Ben zojuist lvl 16, dus kan weer betere vliegtuigen. (:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je kan 3 keer uitbreiden. Bij 3x uitbreiden redt de pearjet New york net aan als je vanaf Londen start. Ik heb nu net ook Los Angeles erbij gekocht. Verdiend ook goed.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
oke nice, dat ga ik ook doen dan, moet alleen nog ff 2x 1 part krijgen voor ik die pearjet heb xD |
|
|||
|
|||
ik zie nu alleen wel dat ik echt te weinig vliegtuigen heb, en dat is wel een beetje lullig...
ik heb er nu 11 vliegen en het voelt aan als veel te weinig |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ben nu bijna level 15, en 11 vind ik veel te weinig... maar dat gaat wel goedkomen
|
|
||||
|
||||
7x de prijs! Ik heb 'm geen één keer gehad :s
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben helaas nog niet zo ver als vale van jullie (level 5). Ik hoop dat het natuurlijk snel omhoog gaat. Een paar gamecenter vrienden zou natuurlijk geweldig zijn! Voeg me dus toe! M'n Game Center naam is: ErikKa1 Tot ziens in Game Center en in Pocket Planes!!! Erik |
|
|||
|
|||
Iemand nog onderdelen voor een Mohawk-M, Mohawk-C, Kangaroo-M, Kangaroo-C of een Airvan-P engine nodig?
Trouwens ondertussen mijn class-1 vliegvelden gesloten, nu nog vliegvelden open bij: Osaka (2) Tokyo, Seoul, Shenyang, Beijing, Xi'an, Shanghai, Guangzhou, Manila, Bangkok, Dhaka en mijn nieuwste aanwinst Istanbul (3) |
|
||||
|
||||
Heeft iemand Mohawk -P engine voor me? Als jij zegt wat je nodig heb kan ik er op letten in m'n market.
Edit: nvm heb het al. Laatst gewijzigd door BruceSV; 25-06-12 om 15:08. Reden: Update |
|
|||
|
|||
Gister leuk presentje van Nimblebit.. zo'n 15x de global event uitbetaald gekregen! Event nu in Zuid-Amerika, die zal ik nog even aan me voorbij moeten laten gaan.. Sorry #iculture!
|
|
|||
|
|||
Je kunt een vliegveld in Buenos Aires en Santiago openen. Dan een vliegtuig in de hangar plaatsen, en weer in gebruik nemen. Kost 85.000 voor de 2 vliegvelden, maar als je meerdere keren de beloning weet te krijgen is dit het zeker waard =D
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vond dit op touch arcade forum, best handig http://therustysnowman.com/proj/pocketplanes.php Laatst gewijzigd door BruceSV; 25-06-12 om 16:53. Reden: extra info // vermijden dubbele post |
|
|||
|
|||
Speel het spel ook.
Alleen jammer dat er nog geen event is die in de buurt zijn van mijn luchthavens. Alleen heb idee dat ik nie zo heel snel geld verdien. Als ik een vlucht maak, wacht ik op voorbij vliegende muntjes en bux. Of isvhet beter om meerdere vluchten tegelijk te doen? Heeft iemand hier ervaring mee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|