Reeder is soms opeens 207 mb discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt.. Mijn Reeder app is enorm groot als ik deze open (en word niet meer klein als ik hem afsluit) Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reeder is soms opeens 207 mb
Zoals de titel al zegt.. Mijn Reeder app is enorm groot als ik deze open (en word niet meer klein als ik hem afsluit) Heeft iemand een idee hoe dat komt? En hoe ik het kan oplossen? Ik heb alle posts al een keer op read gezet zodat hij niet meer syncte. En photo cache uitgezet.. Maar dat mocht allemaal niet baten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De Facebook app heeft ook last van Obesitas; komt ook honderden MB's aan na verloop van tijd.... Hierbij helpt verwijderen en opnieuw installeren. Is dat voor Reeder ook een optie? (om maar alvast in de oplossingsfeer te denken)
|
|
|||
|
|||
Heb hem inderdaad nu opnieuw geinstalleerd. Lijkt goed te gaan. hij is wel 6 mb in plaats van de beloofde 4.1 mb. Maar dat is al beter dan 207! Hoop dat het zo blijft.
Dankje voor je reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet | joosjo | iPad algemeen | 3 | 18-04-12 15:00 |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet | joost_ | Unlock | 4 | 19-08-10 12:37 |
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? | MNG | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:28 |
|
|