Wie kan mij helpen aan Whatsapp? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben dagenlang aan het zoeken naar een oplossing, ik heb een iphone 4 gekocht met IOS6 waarop ik Whatsapp wil hebben. Zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen aan Whatsapp?
Beste mensen,
Ik ben dagenlang aan het zoeken naar een oplossing, ik heb een iphone 4 gekocht met IOS6 waarop ik Whatsapp wil hebben. Zoals jullie misschien weten is whatsapp een betaalde applicatie in de app store. Ik heb helaas geen creditcard en wil er ook geen een, click and buy lukt ook niet, ik krijg maar geen sms'je. Daarom zoek ik nu iemand die voor mij whatsapp koopt. Ik weet niet of dit mogelijk is maar dit is wat ik voor me had: Ik geef iemand mij apple account dan koopt hij via zijn pc via itunes Dan heb ik hem op mijn itunes op mijn pc en kan ik hem synchroniseren. Ik ben bereid als eerst te betalen via Paypal. De applicatie kost 79 cent en ik stuur via paypal 92 cent. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt toch ook een giftcard in de winkel kopen?
(en anders kun je de "gift" optie in iTunes gebruiken, maar dan heb je inderdaad hulp van een ander nodig)
|
|||
|
|||
Ik wil geen 15 euro verspillen aangezien ik alleen die app wil kopen, en geen andere apps.
|
|
|||
|
|||
Stuur mij per PM je e-mail adres dan krijg je Whatsapp van mij cadeau
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier kan een slotje op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Wie kan mij helpen? | centong | iPhone algemeen | 1 | 09-02-11 15:38 |
Wie kan mij z.s.m. helpen! | Allinden | Unlock | 6 | 15-12-10 07:14 |
Video: Wie kan mij helpen?? | bana81 | Muziek, foto & video | 11 | 26-01-09 22:43 |
iPhone: Wie kan mij helpen | Roelof | Jailbreak | 6 | 21-08-08 20:58 |
|
|