Geen geluid Wordfeud discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphonevrienden , Zit ik lekker te wordfeuden, blijft het ineens wel lang stil. Blijkt dat er dus van het ene woord op het andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid Wordfeud
Hallo iphonevrienden ,
Zit ik lekker te wordfeuden, blijft het ineens wel lang stil. Blijkt dat er dus van het ene woord op het andere geen geluid meer komt bij een melding dat er een nieuw woord geplaatst is of als een chatbericht is . Ik dacht dat het bij push-instellingen of geluiden kon verhelpen maar geluid staat aan en push-instellingen kan ik niet vinden. Software iOs 6 geen jailbreak Wie heeft voor mij de oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opeens geen push wordfeud | ukkie76 | iPhone Apps | 6 | 10-02-16 17:18 |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geluid Wordfeud | meis70 | iPhone Games | 8 | 17-02-12 18:08 |
Na update ios5 geen pushmeldingen facebook en wordfeud meer | cyberchick | iPhone algemeen | 15 | 01-11-11 15:34 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
|
|