Imessage werkt niet meer correct discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai! Ik heb een Ipod Touch 5g en sinds een paar weken doet mijn Imessage raar. Ik gebruik de app veel om met mijn vriendje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage werkt niet meer correct
Hai!
Ik heb een Ipod Touch 5g en sinds een paar weken doet mijn Imessage raar. Ik gebruik de app veel om met mijn vriendje te chatten maar ik kan niet meer zien of hij mijn berichten heeft gelezen. Er staat enkel "afgeleverd", ook als hij het heeft gelezen. Bij hem is dit probleem er niet. Ik heb er ook geen last van bij andere contactpersonen. Ik dacht dat het er misschien aan kan liggen dat hij IOS7 had gedownload (van internet ofzo?). Heeft hier iemand ervaring met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zijn wat probleempjes met iMessage onder iOS 7 Beta. Laat jouw vriendje op het Apple Developer Forum gaan kijken. Daar staan wat berichten over dit probleem.
|
|
|||
|
|||
Hij heeft IOS 7 ook alweer verwijderd, was ik er vergeten bij te zetten, een paar dagen daarna deed Imessage het niet meer goed.
|
|
||||
|
||||
bij settings - messages kan je "leesbevestiging sturen" aan- en uitzetten.
dus ik vermoed dat dat bij je vriendje uitstaat? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
afgeleverd, gelezen, imessage, ipod touch 5g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage werkt plots niet meer?! | Jazszper | iPhone algemeen | 14 | 11-09-15 12:26 |
IMessage werkt niet meer | Sofie123 | iPad algemeen | 20 | 16-04-13 20:01 |
iMessage werkt niet meer 20-01 | Delvenaartje | iPhone algemeen | 7 | 23-01-13 02:40 |
imessage werkt niet meer | prekii | iPhone algemeen | 1 | 04-05-12 14:19 |
Mp4 afspelen werkt niet meer correct | Haverl | iPad algemeen | 4 | 08-10-10 08:37 |
|
|