hoe krijg je pokemon op je iphone zonder jealbreak discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) zou iemand me kunnen helpen of is dat niet mogelijk zonder jealbreak...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe krijg je pokemon op je iphone zonder jealbreak
zou iemand me kunnen helpen of is dat niet mogelijk zonder jealbreak
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke Pokémon bedoel je?
|
|
|||
|
|||
de game van de gba fire red ofzo
|
|
|||
|
|||
Als dat spelletje in de App Store staat kan je dat toch downloaden en installeren.
|
|
|||
|
|||
nee maar je kent het toch wel dat mensen dat spelen met zon similator ofzo of zou u dat niet willen dan
|
|
||||
|
||||
Heel soms komt er een app die stiekem een emulator ingebouwd heeft en die wordt dan na een dag of twee uit de App Store verwijderd. Maar verder is het niet mogelijk zonder jailbreak. Nintendo wilt vooralsnog niet de enige reden om hun apparaten te kopen afstrepen door hun games (zoals Pokémon) beschikbaar te maken op iOS.
|
||||
|
||||
Het is wel mogelijk zonder jailbreak, maar ik mag het helaas niet posten..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb je PM gestuurd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zou je mij ook willen sturen
|
|
||||
|
||||
Dit gaat de verkeerde kant op. Laten we dit topic maar op slot doen dan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP, krijg vervelende popup/berichtjes van home.kpn.nl.....hoe krijg ik ze weg? | Liliane1967 | iPhone algemeen | 11 | 26-10-14 11:57 |
Windows: Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord? | tbfb | iTunes | 2 | 19-11-09 18:29 |
apps organiseren op je springboard...zonder jealbreak!!! | namastee | iPhone Apps | 12 | 02-12-08 17:31 |
Hoe krijg ik Anysim 1.1 werkend op mijn iphone (Zonder winSCP) ?? | miguellio | Archief | 10 | 26-10-07 16:43 |
|
|