geen sms op iphone zonder internet wel bericht op ipad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) klopt dit? sinds een tijd geen sms-en ontvangen op mijn iphone, indien er geen data verbinding is op de iphone. Denk dat dit gekomen is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen sms op iphone zonder internet wel bericht op ipad
klopt dit?
sinds een tijd geen sms-en ontvangen op mijn iphone, indien er geen data verbinding is op de iphone. Denk dat dit gekomen is sinds de aanschaf van een ipad. Iemand met Iphone stuurt een imessage naar mij, ben ik thuis en heb ik Wi-Fi dan ontvang ik het bericht op de iphone en ipad als imessage. Ben ik van huis, geen internet op mijn telefoon, en iemand met een iphone stuurt mij een bericht, dan ontvang ik geen sms op mijn iphone. Logisch volgens mij want thuis staat mijn ipad aan en die kreeg wel het verzonden bericht dus is er geen reden voor imessage om dit bericht als sms te versturen. Immers. hij is als imessage goed aangekomen op mijn ipad. Conclusie, heb je een ipad en een iphone zonder internet, dan krijg je nooit een sms, zolang je ipad thuis aan staat. Oplossing? Of je ipad uitzetten als je van huis gaat of internet nemen op je iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ipad heeft wel internet, maar geen verbinding? | DJMaarten | iPad algemeen | 3 | 19-07-13 23:47 |
iPhone zonder internet. Wel whatsapp? | PeterBoudewijn | iPhone algemeen | 5 | 09-02-12 12:09 |
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 | nouska1976 | Wi-Fi | 2 | 25-11-11 23:32 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
|
|