Imessage werkt niet goed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Vandaag kwam ik er achter dat iMessage niet goed werkt. Ik gebruik het bijna nooit, dus misschien is het al wat langer zo. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage werkt niet goed
Beste mensen,
Vandaag kwam ik er achter dat iMessage niet goed werkt. Ik gebruik het bijna nooit, dus misschien is het al wat langer zo. Gister kreeg ik van een collega een smsje of ik kon werken. Ik heb hier op gereageerd, maar later bleek dat ze niets ontvangen had (erg balen). Toen ben ik is gaan testen met andere iPhones en de berichtjes van mijn broer kreeg ik direct binnen (zelfde provider als mij). Die van mijn moeder kwam 30min later aan als verstuurd (andere provider). Het berichtje van mij heeft ze na 1 uur nog niet ontvangen. Ik heb al iets gezocht op internet, maar dit probleem ben ik nog niet tegen gekomen. Hebben jullie een idee wat ik kan doen?? M.v.g. Canon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iMessage al eens uit en aan gezet?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage werkt niet op iPhone 5 | moos1969 | iPhone algemeen | 5 | 04-05-13 11:23 |
IMessage werkt niet meer | Sofie123 | iPad algemeen | 20 | 16-04-13 20:01 |
iMessage en Facetime werkt niet .. | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 19-12-12 22:05 |
iMessage werkt niet | 137595 | iPhone algemeen | 2 | 03-03-12 11:32 |
iMessage werkt niet in iOS 5.0.1. | Geert1976 | iPhone algemeen | 3 | 11-11-11 10:02 |
|
|