iMessage werkt niet op iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds mijn zoon en ik beide een iPhone 5 hebben met een abonnement bij tele 2 kunnen we geen gebruik meer maken van iMessage. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage werkt niet op iPhone 5
Sinds mijn zoon en ik beide een iPhone 5 hebben met een abonnement bij tele 2 kunnen we geen gebruik meer maken van iMessage. De berichten worden als gewone sms verstuurd. Alle internet instellingen staan goed. Tele 2 verwijst ons naar Apple. Iemand ervaring of een oplossing hiervoor? Met de iPhone 4 hebben we hier nooit problemen mee gehad.
Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat iMessage wel aan?
Instellingen -> Berichten
|
|||
|
|||
Ja iMessage staat gewoon aan.
|
|
|||
|
|||
Probeer het volgende:
Instellingen -> Berichten > Sturen en ontvangen. Mogelijk moet je je Apple-ID ingeven Kijk na" Sturen en ontvangen" of daar het juiste telefoonnummer en emailadres staat Instellingen -> Berichten >iMessage UIT Zet je toestel volledig uit en weer aan. Instellingen -> Berichten >iMessage AAN Het kan zijn dat je provider hier telkens bij het aanzetten van iMessage kosten van een internationale SMS aanrekent |
|
|||
|
|||
Helaas dat werkt ook niet. Krijg idd wel de melding dat de provider kosen kan berekenen voor iMessage maar ik kan nog steeds alleen maar smsberichten versturen.
|
|
|||
|
|||
Ik stuur je een PM voor een test met iMessage
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IMessage werkt niet meer | Sofie123 | iPad algemeen | 20 | 16-04-13 20:01 |
iMessage en Facetime werkt niet .. | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 19-12-12 22:05 |
iMessage werkt niet | 137595 | iPhone algemeen | 2 | 03-03-12 11:32 |
Imessage werkt niet tussen iphone 3 en 4 | TvdL | iCloud | 0 | 15-12-11 11:09 |
iMessage werkt niet in iOS 5.0.1. | Geert1976 | iPhone algemeen | 3 | 11-11-11 10:02 |
|
|