Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, inderdaad, sorry dat ik je teleur moet stellen, jonathan1993... Ik ben geen ''app maker'' Misschien ooit nog eens, maar dan zal ik wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad, sorry dat ik je teleur moet stellen, jonathan1993...
Ik ben geen ''app maker'' Misschien ooit nog eens, maar dan zal ik wel een Mac moeten hebben. Dat wil ik natuurlijk ooit ook wel! We zullen zien... Iig succes met het maken van apps voor de iPhone, ik zal even een kijkje nemen als er wat van je in de App Store staat.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben je alweer met een nieuw idee bezig? |
|
|||
|
|||
Ben al weer met een nieuwe game bezig inderdaad (in m'n hoofd dan, nog geen regel code voor geschreven maar 't design begint steeds meer vorm te krijgen). Het volgende spel wordt iets meer een arcade game, in tegen stelling tot Alphabetic wat meer een puzzel game is.
Maar, ik heb eigenlijk ook nog Alphabetic 1.1 en Alphabetic lite te doen eerst |
|
|||
|
|||
Knap gedaan! Met welk programma maak je zoiets?
|
|
||||
|
||||
Ik heb Alphabetic ook even geprobeerd! Echt heel goed gedaan! Mijn complimenten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kreeg een paar dagen geleden onderstaand bericht van Apple. --- Your application is requiring unexpected additional time for review. We apologize for the delay, and will update you with further status as soon as we are able. Thank you for your patience. Regards, iPhone Developer Program --- |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iDeveloper, zou ik een code voor Bubble Level mogen hebben (A)
Lijkt mij wel een interessante app, maar wil liever niet betalen (A) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
xD Nee maar mijn clickandbuy rekening is afgesloten
En is nergens in de buurt een apple store, heb geen creditcard. Dus nu maar een beetje schooieren xD |
|
||||
|
||||
*facepalm*
Tjonge, jonge, jonge... |
|
||||
|
||||
Als je een goede tegenprestatie bedenkt, kun je van mij best een code krijgen. Maar dan moet het wel een goede tegenprestatie zijn natuurlijk, voor niets gaat de zon op.
|
|
|||
|
|||
iDeveloper, ik heb je een berichtje gestuurd via mail en Privebericht, heb je deze nog ontvangen ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iDeveloper, zou je mij even kunnen mailen om contact te hebben.
Dankje |
|
|||
|
|||
En mijn app Mobypicture staat nu ook online:
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...301345684&mt=8 |
|
|||
|
|||
He iDeveloper
Ik probeer je een bericht te sturen maar zie dat je berichtenlijst vol is. Stuur me maar even een mail naar jordiesegers@me.com. G Jordie |
|
|||
|
|||
Wist niet dat er hier een draadje voor was op het forum, dus zal ook even posten welke apps ik gemaakt heb:
Iridium Flares, laat zien wanneer er Iridium Flares (satellieten die zonlicht weerkaatsen) op jouw locatie te zien zijn. Krijg hier wel is wat mailtje over van mensen die er erg blij mee zijn , word vooral gekocht door Amerikanen. Het origineel goedkeuren duurde 6 dagen, de update koste maar 2 dagen. http://itunes.apple.com/WebObjects/M...300477895&mt=8 Simple DoF Calculator, scherptediepte berekenen bij het maken van een foto, bestaan al redelijk wat programmaatjes voor. Hij staat al een paar dagen rond de top 10 in de Nederlandse store bij fotografie (nu op nr 8) terwijl ik er maar een paar per dag verkoop aan Nederlanders. http://itunes.apple.com/WebObjects/M...301222730&mt=8 Ook al verkoop ik geen 100en apps per dag, het is toch een leuke bijverdienste als student Ik wil wel weer aan een nieuwe app beginnen maar zit op dit moment even zonder goede ideeën. |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|