Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Aha, een concurent van iStart zie ik, gelijk even gedownload natuurlijk. Ziet er ook goed uit. Kort vraagje, moest je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Dus bij deze, feedback/feature requests en andere opmerkingen zijn zeer welkom. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik schilderde die icoontjes. Sorry, ik ben niet Leonardo da Vinci.
Laatst gewijzigd door belgweb; 24-01-09 om 07:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waar ik helemaal knetter gestoord van wordt is dat dit soort zaken niet allemaal in 1 App zijn verwerkt, waarbij je zelf kan aangeven welke je "aan" en welke je "uit" wilt zetten. Een soort van POI's zeg maar. Maar dan allemaal in 1 App die allemaal op deze manier werken. Zo zou ik bijvoorbeeld PIN!, McDonalds, BK, KFC en al dat doort zaken in 1 App willen zien, zodat ik niet met 7 verschillende apps op me iPhone loop. En dan inderdaad aan kunnen geven via Google Maps wat de route er naartoe is..
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigelijk met de ranking in de App Store versus het aantal verkopen? Ik was verbaasd dat mijn app nu op #49 in de store staat, terwijl het aantal verkopen toch niet zo gek hoog is. Weet iemand waar die ranking precies op gebaseerd is?
|
|
||||
|
||||
De reviews ''sterren'' ?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Precies, en toen ik nog geen reviews/sterren had stond ik ook al in de top 100. Ik vermoed zelf dat de rank bepaald wordt aan de hand van het percentage van het totaal aantal downloads in het betreffende land ofzo.
|
|
||||
|
||||
Het gaat om het aantal verkopen per dag in de Nederlandse App Store. Omdat er in Nederland niet zoveel Apps verkocht worden, kom je al vrij snel in de top 50 terecht. Zelfs met minder dan 10 verkopen per dag kom je nog makkelijk in de top 100.
|
|
||||
|
||||
Net bericht van Apple terug ontvangen over mijn laatst ingediende App.
"We've reviewed your application and we have determined that this application contains minimal user functionality and will not be appropriate for the App Store." |
|
||||
|
||||
Wat was/is het?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vraag je je niet af en toe af: why bother? iPhone is een leuk apparaat, maar ik heb liever niet de hete adem van Apple in mijn nek.
|
|
||||
|
||||
@idevelopper,
had ik ook echt vreselijk, wel eerst 3 weken laten wachten en dan afkeuren... vind toch echt wel triest hoe lang duurde het bij jou?
|
||||
|
||||
Citaat:
Gelukkig heeft dit geintje me maar een paar avondjes gekost. |
|
|||
|
|||
Hebben jullie wellicht ook eerst de email "we hebben onverwacht meer tijd nodig" ontvangen? Voor 1 van mijn applicaties ontving ik na 3 dagen deze email. Nu inmiddels een week weer verder.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|