Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBrace Nog een tip voor alle nieuwe ontwikkelaars: Wees er snel bij met het regelen van je contract info. Dat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke app is van jou eigenlijk CurlyBrace? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en Ideveloper, hoe zit het met je inkomsten?
goudmijn of doet apple je afzetten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vervolgens was ik dermate sjagrijnig dat ik de rest van die dag vrij genomen heb om de app af te maken en te uploaden. Maar daarna gingen er dus nog bijna drie weken overheen voordat 'ie in de appstore verscheen :-( |
|
||||
|
||||
Zojuist sjoeien gelijk even gedownload. Hij speelt op zich lekker, de baan is wat gladder als die van iSjoel en dat is prettig. Grafisch vindt ik iSjoel er weer beter uitzien, lijkt wat meer op een echte sjoelbak.
Grappig trouwens dat stenen ook opelkaar kunnen komen te liggen en dat je ze dan opnieuw mag gooien. Net als in de echte regels |
|
|||
|
|||
iSjoel is in OpenGL ES gemaakt. Dat heb ik ook nog even overwogen, maar ik wilde niet al te veel nieuwe dingen leren voor mijn eerste iPhone app. Ik heb meer ervaring met DirectX en mijn kennis van OpenGL is net voldoende om me op vakantie mee te redden
Ik ben bezig met een 1.1 update waarin het gedrag van de stenen weer wat beter is. In de huidige versie zijn ze te "hard"; in werkelijkheid is een botsing tussen twee houten schijven niet volledig elastisch. Dat betekent dat je in de 1.1 versie een "klont stenen" beter los kunt gooien. Ook heb ik nu een flip-view waar ik high-scores op bij ga houden, en het spel kun je nu na een onderbreking weer verder spelen waar je gebleven was. Helaas kan ik er maar een paar uurtjes in de week aan besteden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gekozen voor jou versie "Sjoelen" .. en maak je niet druk om een zeikneus in de reviews.. ratings zijn sowieso niet bepaald waardevol, gezien het gaat om meta informatie.. irrelevant gezien het om de app zelf gaat..
|
|
|||
|
|||
Dank je voor je support.
Ik wil overigens niets af doen aan iSjoel, laat dat wel wezen. Als die een maand eerder was uitgekomen was ik waarschijnlijk met Sjoelen gestopt en was wat anders gaan doen; zeker met iSjoel 2.0 (nu ook met drie beurten en geluidseffecten) is er niks mis mee. Mijn kinderen van 3 en 5 vinden Sjoelen makkelijker dan iSjoel (ze snappen dat verspringende perspectief niet) dus misschien zit daar nog een kleine markt in |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik waardeer het dat je het "grappig" noemt dat dit kan, want het is wel een bug en die is er in mijn huidige versie al uit
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
PropS voor iDeveloper
|
||||
|
||||
Onze (iDeveloper en ik) nieuwe applicatie is sinds vandaag ook terug te vinden in de Appsstore.
iFacts / 1,59 EU Klikker
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
App ziet er goed uit! Maar ik kan m wel gewoon vinden in de AppStore..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Haha, ik heb precies hetzelfde gehad toen ik MasterBrain releaste.. Hard aan gewerkt, geduldig wachten tot ie door de review kwam, en dan toch een raar bugje dat zeldzaam optrad ontdekt. Meteen eraf gehaald, zelfde dag gefixt en opnieuw ingestuurd. Wel weer opnieuw review moeten afwachten helaas, maar ach...
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand al betalingen van januari ontvangen?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|