Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerste iFacts naäper? Dat ze zelf geen ideën hebben, of zo......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En 1001 feitjes.... iFacts heeft nu al 45.000 feitjes verzameld. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Zag hem toevallig staan bij nieuwe apps (via AppSniper).
|
|
||||
|
||||
Handig programma. Binnenkort lanceer ik mijn eigen site die zich richt op de Applicaties die van Nederlandse bodem afkomen.
Dus eigenlijk een overzichtelijke plaats waar je alle nieuwe Nederlandse Apps terugvindt! Mocht je binnenkort een applicatie uitbrengen en wil je dat deze ook op appsstore.nl komt te staan, geef het dan even door via het contactformulier op de site! URL: Appsstore.nl - iFacts (€1.59). Alle iPhone applicaties van Nederlandse bodem op een rij! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha, in feite wel. Ware het niet dat je zelf ook op datum kunt zoeken.
|
|
|||
|
|||
@ideveloper: kun je al een beetje rondkomen van je apps?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ideveloper
Gaaf, je hebt wel lef moet ik je toegeven Hoeveel heb je er nou draaien in de appstore? Ik spendeer nu ook elk vrij uurtje aan het studeren/ontwikkelen voor iPhone apps, geweldige kick telkens als je weer een stapje dichter bij je doel bent en het ziet draaien op je iPhone Cocos2d al gechecked? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wauw.. En dat enkel met een simpele formule app, een simpele waterpas app (waarvan standaard-codes vast bekend is), een wikipedia-doorlink app.. het echt lovenswaardige is je python app en het zoekwerk van sossie.. .. quite increddible!
|
|
||||
|
||||
Tnx, maar gelukkig doe ik ook nog wat andere dingetjes. Hoe mooi de verhalen soms ook klinken, je kunt niet leven van een waterpas applicatie op de iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Van jou? Loopt lekker? Hoeveel heeft het je opgeleverd? Al dat geheimzinnige gedoe hier... pff |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: inmiddels op nr2 Laatst gewijzigd door woef; 14-03-09 om 03:33. |
|
|||
|
|||
Sinds een paar weken in de Appstore en gisteren gereviewed op Iphoneclub: mijn game Shiroku!
iTunes Store De nr 13 puzzle game in de NL Appstore |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|