//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Off-topic Labels : bijbel , btw , economie , evangelie , fiscaliteit , god’s , ifacts , istart , jezus , johannes , wetboek Ehh?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 23-03-09, 20:34
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard



Ehh?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 24-03-09, 01:08
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

App Shopper: Fact of the Day (Education)

Een soortgelijke app. Ik vraag me af waar de overeenkomst van het uitroepteken op is gebaseerd..
  #503  
Oud 24-03-09, 08:18
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art Bekijk bericht
App Shopper: Fact of the Day (Education)

Een soortgelijke app. Ik vraag me af waar de overeenkomst van het uitroepteken op is gebaseerd..
Deze app laat inderdaad ook feitjes zien, maar niet de feitjes van vandaag. En daar gaat het bij iFacts nu juist om. Dus wat maakt de huidige datum nou zo bijzonder.

Bijvoorbeeld, vandaag 8 jaar geleden kwam Mac OS X uit.
Mac OS X v10.0 - Wikipedia, the free encyclopedia
  #504  
Oud 26-03-09, 18:45
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Na een lange tijd interesse te hebben verloren, ben ik de laatste tijd weer druk bezig geweest. Zo druk zelfs, dan ik denk mezelf maar in het betaalde Dev Program in te schrijven om de (gratis) app waarmee ik bezig ben over een paar maanden in te dienen!

Ik word alleen een beetje afgeschrikt door de vermeende complexiteit van het process. Ik ben ook bang om mijn jailbreak kwijt te raken, want ik knutsel graag wat aan met mijn iPhone. Is je iPhone aanmelden echt zo'n ingewikkeld verhaal en raak je je jailbreak kwijt (als ik op dezelfde firmware--en niet naar 3.0 ga--blijf)?

Mijn eigen app in de store zou die 80 euro sowieso al waard zijn.

Laatst gewijzigd door Thaurin; 26-03-09 om 19:02.
  #505  
Oud 26-03-09, 23:38
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Je iPhone aanmelden gaat heel eenvoudig in de portal; je geeft het UDID op van de iPhone die je voor ontwikkelen gebruikt. vervolgens maak je certificaten aan (voor developing, Distribution en release) en provisioning-files. die files zijn gekoppeld aan de certificaten en de iPhones die je eraan gekoppeld hebt.

Bijvoorbeeld: je hebt je eigen iPhone toegevoegd, maakt een developing-provisioning file aan waarin je je eigen iphone selecteert. vervolgens wordt deze provisioning-file automatisch aan het develop-certificaat gekoppeld.

Het certificaat installeer je op je Mac; de provisioning-file sleep je naar XCode en in de XCode organizer naar je iPhone.

Je jailbreak raak je niet kwijt, tenzij je naar 3.0 beta gaat momenteel.

IK heb bovenstaand even erg beknopt beschreven want het is 'redelijk' ingewikkeld als je nieuw bent. Nu certificeer- en provision-file ik erop los aangezien ik wat collegae toe heb gevoegd voor betatesting (Wolfenstein 3D, bugvrije EVETracker).

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust hier of op MSN

Laatst gewijzigd door Malork; 26-03-09 om 23:38. Reden: foute zinsbouw
  #506  
Oud 27-03-09, 07:41
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Nou heb ik natuurlijk al verschillende keren mijn jailbreaked iPhone Build&Go-klaar gemaakt, en da's een peuleschil. Ik sla wel een paar stappen over natuurlijk, zoals provisioning.
  #507  
Oud 27-03-09, 10:40
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Nou heb ik natuurlijk al verschillende keren mijn jailbreaked iPhone Build&Go-klaar gemaakt, en da's een peuleschil. Ik sla wel een paar stappen over natuurlijk, zoals provisioning.
Waarom zou je die overslaan...? kun je gewoon probleemloos installeren.
Ik had mijn 3G ook gejailbreaked en kon gewoon alles doen, dus ook provisioning-files installeren, etc...
  #508  
Oud 27-03-09, 11:52
mvanmoorsel mvanmoorsel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard App Developpers Opgelet

Dag Heren, ik lees graag over jullie enthousiasme over verschillende Iphone apps en het ontwikkelen van nieuwe applicaties.

Ik ben op zoek naar een app developer voor de Iphone voor enkele commerciele applicaties die ik samen met iemand anders heb bedacht. Probleem is, ik kan geen C++ (of object C) programmeren, en ik zie dat enkelen van jullie dat wel kunnen.

Wij willen beginnen met het ontwikkelen van 1 applicatie, en ik vroeg me af of een van jullie (of iemand die jullie kennen) geinteresseerd zou zijn om deze app te willen ontwikkelen met ons. Wij bieden 1/3 van de winst aan (de twee anderen werken aan design en alle overige zaken).

Dus: ken jij iemand of kun jij een Iphone app programmeren, en ben je bekend met i.i.g.: database implementatie & gps functie, neem dan contact met mij op als je wilt. Wij denken dat de app zeer goed gaat verkopen en de app is op dit moment uniek.

Dank voor jullie aandacht, en ik hoop snel van een van jullie te horen!

mail naar: mvanmoorsel@gmail.com

Vriendelijke groet,
Mattijs van Moorsel
  #509  
Oud 29-03-09, 12:01
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
Waarom zou je die overslaan...? kun je gewoon probleemloos installeren.
Ik had mijn 3G ook gejailbreaked en kon gewoon alles doen, dus ook provisioning-files installeren, etc...
Omdat je privisioning gewoon kunt overslaan door een Info.plist bestand aan te passen. Minder werk dus. Ik weet overigens niet precies van provisioning inhoudt.
  #510  
Oud 29-03-09, 12:15
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Omdat je privisioning gewoon kunt overslaan door een Info.plist bestand aan te passen. Minder werk dus. Ik weet overigens niet precies van provisioning inhoudt.
Hmm daar heb ik nog niet van gehoord maar ik geloof je op je woord maar eenmaal die provisioning-files geinstalleerd hoef je verder ook niks meer te doen.
  #511  
Oud 29-03-09, 12:23
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
Hmm daar heb ik nog niet van gehoord maar ik geloof je op je woord maar eenmaal die provisioning-files geinstalleerd hoef je verder ook niks meer te doen.
Ja, door in /Developer/Platforms/iPhoneOS.platform/Info.plist de keys PROVISIONING_PROFILE_ALLOWED en PROVISIONING_PROFILE_REQUIRED op NO te zetten (firmware 2.1 en omhoog) wordt de provisioning stap gewoon overgeslagen. Maar nu wil ik gaan uitzoeken wat dat provisioning dan eigenlijk inhoudt, als je dat gewoon kunt doen. In ieder geval, totdat ik in het betaalde programma zit.

Nog even voor de duidelijkheid: je hoeft niets te doen met je iPhone zodra je in 't paid program zit? M.a.w. jailbreak maakt niets uit? Ik heb dan natuurlijk wel die gehackte MobileInstallation erop staan, maar die zal ik dus niet echt nodig meer hebben als ik op de, uh, geaccepteerde manier Build&Go kan doen.\

Nog iets: komt je iPhone in "Developer" mode staan? En wat houdt dat uberhaupt in voor je telefoon?
  #512  
Oud 29-03-09, 21:16
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Ja, door in /Developer/Platforms/iPhoneOS.platform/Info.plist de keys PROVISIONING_PROFILE_ALLOWED en PROVISIONING_PROFILE_REQUIRED op NO te zetten (firmware 2.1 en omhoog) wordt de provisioning stap gewoon overgeslagen. Maar nu wil ik gaan uitzoeken wat dat provisioning dan eigenlijk inhoudt, als je dat gewoon kunt doen. In ieder geval, totdat ik in het betaalde programma zit.

Nog even voor de duidelijkheid: je hoeft niets te doen met je iPhone zodra je in 't paid program zit? M.a.w. jailbreak maakt niets uit? Ik heb dan natuurlijk wel die gehackte MobileInstallation erop staan, maar die zal ik dus niet echt nodig meer hebben als ik op de, uh, geaccepteerde manier Build&Go kan doen.\

Nog iets: komt je iPhone in "Developer" mode staan? En wat houdt dat uberhaupt in voor je telefoon?
Ah op die manier; ik had me al redelijk snel ingeschreven dus heb het nooit op die manier geprobeerd. Om een of andere manier voelt het toch 'veiliger' als je geen aanpassingen hoeft te doen in het geheel.

Of je iPhone gejailbreaked / hacked is maakt niet uit. Ik deed voorheen ook werken op mijn gejailbreakte iPhone 2G. Je hoeft alleen je device ID toe te voegen als 'developing machine', maar verder is het niet zo dat je toestel ineens geblokkeerd wordt ofzo.

Die 'locked' mode houd in dat, als je OS 3.0 beta installeert, je met een Beta zit, dus niet zonder meer terug kan naar 2.2.1 (release) Ondertussen weten we dat het wel kan,maar officieel dus niet. Je telefoon is verder gewoon bruikbaar voor alledaags gebruik.

Overigens ben je niet verplicht te updaten naar 3.0 als je in het developer-program zit, maar wij zijn natuurlijk allemaal te nieuwsgierig om het te laten
  #513  
Oud 30-03-09, 22:30
belgweb belgweb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

NEDA — Intellectueel Praktisch Nederlands-Russisch Woordenboek met kunstmatige brein.

De kunstmatige brein kent bijna alle verbingingen, de meste vormen van alle woorden.

Meer dan 100.000 woorden.

Geen internetconnectie verreist.

Apple iTunes Store link.

  #514  
Oud 01-04-09, 18:12
bobvork bobvork is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 8
Cool

Ik en mijn compagnons hebben met ons bedrijf Coding Dutchmen (Coding Dutchmen) sinds een paar dagen onze eigen apps in de App store: FML en Bus Utrecht.

FML is een iPhone versie van de populaire FMyLife website, waar gebruikers leuke anekdotes op kunnen plaatsen.

link: iTunes Store

Bus utrecht is een app om de vertrektijden van de GVU en Connexxion bussen in de regio Utrecht te checken. Deze app zal een veel kleinere doelgroep hebben, maar ik gebruik hem zelf regelmatig, en kan hem natuurlijk iedereen die in Utrecht wel eens met de bus gaat aanraden.

link: iTunes Store

Deze apps hebben we vooral gemaakt om te leren omgaan met iphone programmeren, en het valt ons allemaal erg mee. Dat kan ook komen door eerdere ervaring met programmeren voor Mac OS X natuurlijk
  #515  
Oud 01-04-09, 18:20
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Ik heb EuroChecker, Tvgidsje, Websnelheid, en BMIChecker gemaakt.
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.
  #516  
Oud 01-04-09, 18:42
Donkersgoed Donkersgoed is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregor Bekijk bericht
Ik heb EuroChecker, Tvgidsje, Websnelheid, en BMIChecker gemaakt.
Van deze applicaties kan ik enkel EuroChecker op de App Store vinden.. Is de rest ook beschikbaar?

En hoe kom je aan de data voor "TVGidsje"? Voor zover mij bekend is deze informatie nogal duur en wordt deze daardoor enkel beschikbaar gesteld door grote bedrijven met grote budgetten..

Laatst gewijzigd door Donkersgoed; 02-04-09 om 11:11.
  #517  
Oud 04-04-09, 12:22
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

@Gregor

Ik heb net tvgidsje aangeschaft, maar het lijkt niet echt te werken. Ik kan op een zender klikken en krijg dan een overzicht. Maar als ik terug ga naar het zender overzicht reageert hij helemaal niet meer. Is dit een bekend probleem?
  #518  
Oud 05-04-09, 11:45
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Waarom moet het altijd zo moeilijk zijn!?

[h2]We are unable to activate your iPhone Developer Program membership.[/h2]
We are unable to activate your iPhone Developer Program membership because we are unable to successfully verify your identity. Please contact us and reference Enrollment ID# XXXXXXXXXX for further assistance.
  #519  
Oud 05-04-09, 12:05
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Waarom moet het altijd zo moeilijk zijn!?

[h2]We are unable to activate your iPhone Developer Program membership.[/h2]
We are unable to activate your iPhone Developer Program membership because we are unable to successfully verify your identity. Please contact us and reference Enrollment ID# XXXXXXXXXX for further assistance.
wordt je niet makkelijk gemaakt he
  #520  
Oud 05-04-09, 12:24
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

En waar gaat die hele melding eigenlijk over? Ik ben ingelogd met m'n Developer Connection account en heb de activation code geklikt in de e-mail. Wat kan er fout gaan? Maar goed.

Ik vroeg me verder nog af of het mogelijk is later de naam van het bedrijf waaronder je staat ingeschreven (in het standard program) kan wijzigen. Ik heb nog geen goede catchy naam kunnen verzinnen.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.