Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Tenminste, of je nu met SDK 3.0 mag compileren. Het lijkt me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder denk ik dat apple bedoeld dat het moet werken op een telefoon met 3.0, zodat als mensen straks upgraden de Apps nog wel blijven werken. Het grote nadeel is natuurlijk dat je nu zowel een 3.0 iPhone als een 2.2.1 iPhone nodig hebt om te kunnen testen. En ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen 2 iPhones heeft liggen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone nog op 2.2.1 om die reden. Gelukkig hebben collega's 3.0 draaien. Voor mij vertoont de 3.0 simulator verder ook de problemen die op de device zelf voorkomen, dus kan ik daar zelf mee aan te slag.
En ik denk dat je gelijk hebt wat de rest betreft. Het klinkt in elk geval wel het meest logische. Laatst gewijzigd door Thaurin; 08-05-09 om 21:59. Reden: Spelling |
|
|||
|
|||
Dat probleem wordt in de toekomst alleen maar groter. Er komen steeds meer firmwares en aangezien niet iedereen altijd naar de laatste upgrade, moet je steeds meer verschillende versies ondersteunen. Misschien is een VMWare voor de iPhone wel wat...
|
|
||||
|
||||
Binnenkort vraag ik ook mijn eigen developer account aan. Heb er nu eentje van mijn werk en ik ben nu al een paar weken bezig met een App voor OS 3.0 die met de lancering van 3.0 in de app store moet staan
Helaas kan ik jullie nog niks laten zien, maar ik houd jullie wel op de hoogte. |
|
||||
|
||||
Misschien een idee om er een zoekfunctie in te bouwen? Zodat je kan zoeken op gebeurtenissen per bepaalde categorie en zo, lijkt me erg handig!
|
||||
|
||||
Citaat:
We zijn nu eerst bezig met de Engelse versie. Als dit een succes wordt en de tijd laat het toe, dan gaan we zeker een zoek-functie inbouwen. |
|
||||
|
||||
Waar hebben jullie je beta-testers vandaan gehaald? Een groepje van een man of 5 a 10 lijkt me eigenlijk wel handig voor future releases van mijn kant.
|
|
||||
|
||||
je kunt bijvoorbeeld op iBetaTest een beta beschikbaar stellen
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met uitbetalen? Gaat het nu wel een beetje vlot of nog steeds zo moeilijk?
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu ook toegang tot de iPhone Developer Portal De OS 3.0 beta 5 is al geïnstalleerd en mijn eigen applicatie ook al. Over een paar dagen kan ik wel een screenshot laten zien, ik heb nu nog wel wat werk te doen.
|
|
||||
|
||||
Ik wacht nog steeds op goedkeuring, dus ik post nog geen screenshots. 't Is zo sneu als er dan geen App Store link bij staat. Daarnaast kan-ie altijd nog worden afgekeurd!
Ik denk dat 't een love-it-or-hate-it app is. In ieder geval wat het voor mij een instrument voor het leren van de basisconcepten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook op ibetatest heb ik me inmiddels geregistreerd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ga hier ook maar eens mee beginnen denk ik. Vroeger veel op school aan programmeren enzo gedaan, kijken of het me nog een beetje lukt
|
|
||||
|
||||
Mijn eerste app staat sinds enkele dagen in de App Store! Deze is voor de fans van Knight Rider.
iKITT [App Store], Gratis - KITT soundboard met equalizer visualization bekend van de serie - Dashboard met snelheidsmeter zoals gezien in de serie |
|
||||
|
||||
Ik heb hem toegevoegd aan appsstore.nl : Appsstore.nl - Nieuw iKITT (Gratis). Alle iPhone applicaties van Nederlandse bodem op een rij!
|
||||
|
||||
Wooh, thanks! Het is een eerste poging en ik heb er het hele proces mee kunnen doorlopen, maar mensen lijken 't leuk te vinden.
|
|
||||
|
||||
Zeker leuk, ik ben ook even bezig geweest met een iKITT, maar goed dat ik het project niet heb doorgezet. Ga hem gelijk downloaden.
|
|
||||
|
||||
Leuke app (iKITT), brings back memories.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ga dat denk ik wel proberen in een update. Of ik dan AudioFoundation blijf gebruik is de vraag. In 3.0 bestaat er wel een class voor recording, dus misschien kan ik zonder AudioQueue af. @Bomans: Bedankt! Laatst gewijzigd door Thaurin; 09-06-09 om 12:34. |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|