//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Tenminste, of je nu met SDK 3.0 mag compileren. Het lijkt me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 08-05-09, 13:12
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Tenminste, of je nu met SDK 3.0 mag compileren. Het lijkt me niet dat je met 3.0 als active SDK mag inleveren. Volgens mij gaat dat niet goed werken op huidige devices. Maar als je dus wel voor 2.2 mag compilen met de 3.0 SDK, zou dat de oudere SDK overbodig kunnen maken.
Ik maak sinds het uitkomen van de SKD 3.0 al geen gebruik meer van de oude SDK, maar compileer gewoon voor 2.1 en lever die versie in. Dat gaat prima. iFacts / CDA Vandaag zijn daar beide mee gemaakt.

Verder denk ik dat apple bedoeld dat het moet werken op een telefoon met 3.0, zodat als mensen straks upgraden de Apps nog wel blijven werken.

Het grote nadeel is natuurlijk dat je nu zowel een 3.0 iPhone als een 2.2.1 iPhone nodig hebt om te kunnen testen. En ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen 2 iPhones heeft liggen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 08-05-09, 13:22
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Ik heb mijn iPhone nog op 2.2.1 om die reden. Gelukkig hebben collega's 3.0 draaien. Voor mij vertoont de 3.0 simulator verder ook de problemen die op de device zelf voorkomen, dus kan ik daar zelf mee aan te slag.

En ik denk dat je gelijk hebt wat de rest betreft. Het klinkt in elk geval wel het meest logische.

Laatst gewijzigd door Thaurin; 08-05-09 om 20:59. Reden: Spelling
  #563  
Oud 08-05-09, 19:44
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Het grote nadeel is natuurlijk dat je nu zowel een 3.0 iPhone als een 2.2.1 iPhone nodig hebt om te kunnen testen. En ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen 2 iPhones heeft liggen.
Dat probleem wordt in de toekomst alleen maar groter. Er komen steeds meer firmwares en aangezien niet iedereen altijd naar de laatste upgrade, moet je steeds meer verschillende versies ondersteunen. Misschien is een VMWare voor de iPhone wel wat...
  #564  
Oud 11-05-09, 11:42
danielpunt's schermafbeelding
danielpunt danielpunt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 87
Standaard

Binnenkort vraag ik ook mijn eigen developer account aan. Heb er nu eentje van mijn werk en ik ben nu al een paar weken bezig met een App voor OS 3.0 die met de lancering van 3.0 in de app store moet staan

Helaas kan ik jullie nog niks laten zien, maar ik houd jullie wel op de hoogte.
  #565  
Oud 11-05-09, 12:11
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Aha, bedankt. En ik zag zojuist dat je de feedback functie al gebruikt hebt
Misschien een idee om er een zoekfunctie in te bouwen? Zodat je kan zoeken op gebeurtenissen per bepaalde categorie en zo, lijkt me erg handig!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #566  
Oud 11-05-09, 13:18
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Misschien een idee om er een zoekfunctie in te bouwen? Zodat je kan zoeken op gebeurtenissen per bepaalde categorie en zo, lijkt me erg handig!
Dat is inderdaad een veel gehoorde wens.

We zijn nu eerst bezig met de Engelse versie. Als dit een succes wordt en de tijd laat het toe, dan gaan we zeker een zoek-functie inbouwen.
  #567  
Oud 13-05-09, 13:59
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Waar hebben jullie je beta-testers vandaan gehaald? Een groepje van een man of 5 a 10 lijkt me eigenlijk wel handig voor future releases van mijn kant.
  #568  
Oud 13-05-09, 15:29
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

je kunt bijvoorbeeld op iBetaTest een beta beschikbaar stellen
  #569  
Oud 13-05-09, 21:30
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

Hoe zit het eigenlijk met uitbetalen? Gaat het nu wel een beetje vlot of nog steeds zo moeilijk?
  #570  
Oud 26-05-09, 16:11
danielpunt's schermafbeelding
danielpunt danielpunt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 87
Standaard

Ik heb nu ook toegang tot de iPhone Developer Portal De OS 3.0 beta 5 is al geïnstalleerd en mijn eigen applicatie ook al. Over een paar dagen kan ik wel een screenshot laten zien, ik heb nu nog wel wat werk te doen.
  #571  
Oud 26-05-09, 16:17
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Ik wacht nog steeds op goedkeuring, dus ik post nog geen screenshots. 't Is zo sneu als er dan geen App Store link bij staat. Daarnaast kan-ie altijd nog worden afgekeurd!

Ik denk dat 't een love-it-or-hate-it app is. In ieder geval wat het voor mij een instrument voor het leren van de basisconcepten!
  #572  
Oud 31-05-09, 17:42
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Waar hebben jullie je beta-testers vandaan gehaald? Een groepje van een man of 5 a 10 lijkt me eigenlijk wel handig voor future releases van mijn kant.
Bij deze wil ik me trouwens ook wel als beta tester aanmelden mocht er behoefte aan zijn.
Ook op ibetatest heb ik me inmiddels geregistreerd.
  #573  
Oud 01-06-09, 23:14
danielpunt's schermafbeelding
danielpunt danielpunt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op goedkeuring, dus ik post nog geen screenshots. 't Is zo sneu als er dan geen App Store link bij staat. Daarnaast kan-ie altijd nog worden afgekeurd!

Ik denk dat 't een love-it-or-hate-it app is. In ieder geval wat het voor mij een instrument voor het leren van de basisconcepten!
Inderdaad, dat is wel beter. Een screenshot volgt dus wanneer het in de App Store staat. Mijn omgeving is in ieder geval wel enthousiast
  #574  
Oud 02-06-09, 09:38
Vinno Vinno is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

Ga hier ook maar eens mee beginnen denk ik. Vroeger veel op school aan programmeren enzo gedaan, kijken of het me nog een beetje lukt
  #575  
Oud 08-06-09, 21:04
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Mijn eerste app staat sinds enkele dagen in de App Store! Deze is voor de fans van Knight Rider.

iKITT [App Store], Gratis
- KITT soundboard met equalizer visualization bekend van de serie
- Dashboard met snelheidsmeter zoals gezien in de serie



  #576  
Oud 08-06-09, 21:46
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Ik heb hem toegevoegd aan appsstore.nl : Appsstore.nl - Nieuw iKITT (Gratis). Alle iPhone applicaties van Nederlandse bodem op een rij!
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #577  
Oud 08-06-09, 21:53
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Wooh, thanks! Het is een eerste poging en ik heb er het hele proces mee kunnen doorlopen, maar mensen lijken 't leuk te vinden.
  #578  
Oud 09-06-09, 10:15
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Wooh, thanks! Het is een eerste poging en ik heb er het hele proces mee kunnen doorlopen, maar mensen lijken 't leuk te vinden.
Zeker leuk, ik ben ook even bezig geweest met een iKITT, maar goed dat ik het project niet heb doorgezet. Ga hem gelijk downloaden.
  #579  
Oud 09-06-09, 10:36
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Leuke app (iKITT), brings back memories.
  #580  
Oud 09-06-09, 11:28
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Zeker leuk, ik ben ook even bezig geweest met een iKITT, maar goed dat ik het project niet heb doorgezet. Ga hem gelijk downloaden.
Ja ik "schrok" wel effe toen ik Phone Rider [App Store] tegenkwam voordat ik ermee klaar was, maar die app is toch anders. Bevat geen (c) KITT samples. Misschien was hij bang voor een cease-and-desist. Wat wel leuk is dat-ie de mic gebruikt... iets wat niet mogelijk was met AudioFoundation in 2.2.

Ik ga dat denk ik wel proberen in een update. Of ik dan AudioFoundation blijf gebruik is de vraag. In 3.0 bestaat er wel een class voor recording, dus misschien kan ik zonder AudioQueue af.

@Bomans: Bedankt!

Laatst gewijzigd door Thaurin; 09-06-09 om 11:34.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.