Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door YoerRri Bij loterij kreeg ik laatst om 10 uur bij sommige loten van me, nog steeds te zien: Nog niet getrokken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoop dat je had dan nogmaals probeert. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
[Nieuw spel] Bomb factory
Gister is ons eerste iphone spel "Bomb factory" geaccepteerd op de app store, en dit delen wij hier graag. Appstore link:iTunes Store Een update die waarschijnlijk vandaag nog gesubmit wordt bevat een fix voor de bommen zodat ze er wat beter uitzien en dan echt bij de levels passen. Voorderest zijn we erg benieuwd naar jullie feedback! Edit: Deze 1.0.1 update is gesubmit, de trailer wordt nog bewerkt. YouTube - Bomb Factory Laatst gewijzigd door M2H; 22-09-09 om 15:47. Reden: stijl |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit
|
|
|||
|
|||
Ziet er heel mooi uit!
|
|
||||
|
||||
erg netjes ! . alleen idd een update voor de graphics maar voor de rest leuke content
|
|||
|
|||
1.0.1 update
Bedankt!
De graphics update is gesubmit, hopelijk was dit nog snel genoeg. De screenshots in de app store zijn al geupdate naar hoe het spel er na de update uit zal zien. We gaan de youtube trailer vandaag opnieuw maken met de nieuwe bommen er in. Ik heb geen idee hoelang het duurt voor Apple om een update te accepteren. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, dit topic is er niet voor niets
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Een paar weken geleden kwam mijn Reverse Chord Finder for Piano al uit (zie pagina of wat terug), nu is het de beurt aan de gitaar versie:
App Store: Reverse Chord Finder for Guitar Het principe is als volgt: je geeft aan welke noten je speelt en de app vertelt je welke akkoorden die noten vormen. Precies het tegenovergestelde van normale chord dictionaries dus. |
|
|||
|
|||
Mijn app is gisteren goedgekeurd, persberichten gaan er deze week uit
KookJij - App store link Receptenapplicatie die direct in de receptendatabase van KookJij.nl - De recepten website van Nederland en Belgie! haakt Laatst gewijzigd door Wunk; 08-10-09 om 13:08. |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone app: NederStrips
Hallo allen,
Graag wil ik iedereen op een nieuwe applicatie in de App store wijzen met de naam Nederstrips: iTunes Store Hiermee kun je dagelijks nieuwe afleveringen lezen van verschillende populaire strips lezen zoals Sigmund, Fokke&Sukke en Dirk Jan. Een recensie geven wordt op prijs gesteld. Groetjes |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heron: Steam Machine
Ik werk voor Triangle Studios en afgelopen vrijdag is Heron Steam Machine voor Wii(Ware) en Iphone uitgekomen!! De game doet een beetje denken aan oude klassiekers als pipe mania en pipe dream met de verslavendheid van tetris of bejeweled. En gaat over Ron, een onderhoudsmonteur van een oude stoommachine in een rubbereendjes fabriek. Hij moet zorgen dat de machine blijft draaien en jij moet hem daar bij helpen! Door buizen aan te leggen zorg je ervoor dat de druk niet te hoog oploopt. Meer informatie over Heron: Steam Machine kan je vinden op de officiele website: http://www.heronsteammachine.com En natuurlijk de link naar de App Store: Heron: Steam Machine Laatst gewijzigd door Tiimen; 20-10-09 om 17:25. |
|
|||
|
|||
Je hebt al veel positieve recensies. Het ziet er heel erg goed uit, maar het is geen spelletje voor mij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je middels iPhone ook een waardering geven zonder het eerst te deïnstalleren? (nu maar ff gedeïnstalleerd en er weer op gezet; blijvertje denk ik!) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Netjes, puik werk. Eventjes geprobeerd en het heeft veel potentie, vooral door z'n simpele aanpak. Zal me niets verbazen als veel mensen dit gaan spelen als het een beetje goed in de markt gebracht wordt. |
|
|||
|
|||
NederStrips
Citaat:
Ik vind het leuk dat je NederStrips geslaagd vindt. Het geven van waarderingen is een beetje omslachtig en kan op 2 manieren, zover ik weet: 1) Applicatie deïnstalleren 2) Via de App store (via itunes of via iPhone) : ga naar de applicatie en scroll helemaal naar beneden. Onder de plaatjes van de App zijn functies om te stemmen. Groetjes, Peter |
|
|||
|
|||
Ik opende NederStrips vandaag voor het eerst, maar hij doet het niet (meer). Ik krijg te zien: "Verschillende auteurs hebben verzocht niet langer in deze app vermeld te worden". Is er een kans dat de app het weer gaan doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kennelijk heeft mijn app hier en daar nogal wat ophef veroorzaakt. Dit was niet mijn bedoeling. Omdat ik niet op zoek ben naar problemen, heb ik de stekker eruit getrokken. Dit is uiteraard heel jammer, want deze app voorziet (denk ik) best wel in een behoefte. Het zou jammer zijn als je dadelijk voor iedere strip een aparte app zou moeten hebben. Met groet, |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|