//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) BurgerConnect staat er al een paar weekjes in, maar nu wat aandacht op o.a. iPhoneclub dus wat meer gebruikers Vond het wel even leuk te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #841  
Oud 17-06-10, 14:15
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

BurgerConnect staat er al een paar weekjes in, maar nu wat aandacht op o.a. iPhoneclub dus wat meer gebruikers Vond het wel even leuk te vermelden dat ie van appnormal.com komt, ons bedrijf.







Je kunt er gemakkelijk een melding openbare ruimte mee doen naar je eigen gemeente. Verder willen we het uiteindelijk nog wat uitbreiden met andere gemeentediensten zodat het echt een platform voor communicatie tussen burger en gemeente wordt.

Voor meer info: BurgerConnect | De overheid in je broekzak!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 26-06-10, 01:06
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Eerst even voorstellen, ik ben Perry, student Werktuigbouwkunde aan de TU Delft, veelvuldig bezoeker van iphoneclub. Samen met twee medestudenten (Industrieel Ontwerpen en Technische Informatica) hebben we een game ontwikkeld: Hexgame.

Het is onze aller eerste App, en ook ons eerste project samen. We zijn er al sinds mei 2009 mee bezig (met een stop van een half jaar ertussen ivm studie), sinds 24 juni 2010 is hij daadwerkelijk in de iTunes App Store, eerste poging gelijk raak.

Een groot deel van de game is opgebouwd in JavaScript, dit werkt erg goed in combinatie met Objective-C.


In het spel krijg je een speelveld met tegels waar nummers op staan. Het doel is om de tegels zodanig te verschuiven dat het nummer wat erop staat correspondeert met het aantal aangrenzende tegels. Als dit voor elke tegel klopt is het level voltooid

In de level modus zijn er 3 difficulties met elk 40 levels. Het doel is om de puzzel met zo weinig mogelijk stappen op te lossen. Als je een puzzel voltooid hebt komt de volgende beschikbaar.

Daarnaast is er een Quick Play variant waarin random levels gegenereerd worden in de gekozen moeilijkheidsgraad, zo kan je dus oneindig door blijven spelen.

Als laatste is er ook een Time Trial beschikbaar. Dit zijn 40 levels die tijd gebonden zijn, los je het level niet op tijd op, dan moet je het level nogmaals beginnen.


Hier nog enkele screenshots:

Het Menu:


Een level selecteren, de hoogste score staat eronder:


De start van een level, de tegels liggen door elkaar:


Het level van hierboven opgelost (wie kan het korter dan 23 stappen?):


Eind van level splash:


Het spel is voor €0.79 te downloaden in de iTunes App Store:
Hexgame voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Ik hoop dat mensen het leuk vinden en hun ervaringen willen delen, positief of negatief alle input is welkom. Je kan ons mailen op: info [a] tiltedentertainment punt com. Of je kan mij een PM sturen op het Forum.

PS: De Lite versie wordt op dit moment getest en zal binnenkort beschikbaar komen in de App store. Voor een online preview, stuur mij een PM.
  #843  
Oud 28-06-10, 13:44
Booseman Booseman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Nieuwe app

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Tnx, nu nog een idee voor de volgende app.
Hoi,
goed van je dat dit hebt gemaakt.
je vraagt om een nieuw idee:
Je ziet nu overal app voor de voetbal, tour de france, etc.
Is het mogelijk om een app te maken die alle vormen van evenementen inlaad?
mogelijk dat de gebruiker zelf kan aangeven welk evenement of welke richting hij de voorkeur aangeeft en dat dan daarna het geheel automatisch wordt ingeladen.

Gr Corne
  #844  
Oud 01-07-10, 17:57
rplasman rplasman is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Vandaag heb ik mijn nieuwste app opgestuurd naar Apple: Regenalarm. Deze app waarschuwt je wanneer het gaat regenen. Je kan zelf locaties invoeren maar hij kan ook je huidige locatie bijhouden. Daarnaast kan je in de app zelf een duidelijk overzicht zien van de regenverwachtingen.

Regenalarm

  #845  
Oud 11-07-10, 11:42
Jelle Ages's schermafbeelding
Jelle Ages Jelle Ages is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 115
Standaard

Mijn eerste applicatie is nu beschikbaar in de App Store!

iTweetCity (gratis)

Beschrijving:
Als je geen tijd hebt om een tweet te schrijven, maar je wil je volgers evengoed laten weten in welke stad je bent, kan iTweetCity misschien wel van pas komen. Met iTweetCity kun je simpel en snel tweeten in welke gemeente je op dat moment bent. Wanneer je klikt op de tweet-knop wordt er een tweet met de tekst 'Ik ben nu in (plaatsnaam)' verstuurd naar je volgers. Je hoeft zelf niks te typen: je verstuurt de tweet met een druk op de knop.






Het is niet een hele bijzondere applicatie. Ik heb hem meer ontwikkeld om te kijken hoe het hele app-proces nou werkt. Ik ben zeker van plan me hierin verder te verdiepen en meer apps te gaan ontwikkelen.

Groet,

Jelle
  #846  
Oud 13-07-10, 06:21
Nooby88 Nooby88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Haalem
Berichten: 52
Standaard

Mooie app Goed gedaan!
  #847  
Oud 18-07-10, 16:57
rplasman rplasman is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rplasman Bekijk bericht
Vandaag heb ik mijn nieuwste app opgestuurd naar Apple: Regenalarm. Deze app waarschuwt je wanneer het gaat regenen. Je kan zelf locaties invoeren maar hij kan ook je huidige locatie bijhouden. Daarnaast kan je in de app zelf een duidelijk overzicht zien van de regenverwachtingen.

Regenalarm

En hij staat online! Regenalarm voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
  #848  
Oud 21-07-10, 11:53
Denniis Denniis is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Mijn allereerst app staat in de store, ik hoop dat jullie het wat vinden.




IAds zitten er niet meer in, screenhot is opnieuw geupload maar is nog niet actief!





Met de locatie applicatie voor de Iphone kun je altijd snel zien waar je je bevind.
Je hebt niet alleen de keuze om op de kaart of satelliet te kijken waar je bent maar je kunt ook informatie opvragen over je locatie, zoals straat, huisnummer, postcode, plaats, provincie en het land.
En daarvoor hoef je maar 2x op 2 knoppen te tikken.

Functies:

- Kijken op kaart of satelliet waar je bent
- Gegevens over je huidige locatie opvragen.
(straat, huisnummer, postcode, plaats, provincie en land)
- Locatie delen via Email of SMS
- Lopend of met een voertuig je locatie verversen zonder de applicatie steeds te herstarten

Open in Itunes


Hier wat promo codes:


7F7PLAMJ3374
RJMJK4HHTJ99
4AK79KYKFWJ6
F963PLKA44YM
LPYYJW9NFRY6

Groeten

LET OP:

Promo codes zijn niet meer nodig, ik heb besloten de app GRATIS in de store te zetten, zolang de prijs nog niet is veranderd in de app store zijn de codes bruikbaar nadat de prijs is veranderd naar gratis zullen deze codes vervallen!

Laatst gewijzigd door Denniis; 21-07-10 om 18:52.
  #849  
Oud 28-07-10, 03:44
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Nieuwe update geüpload naar Apple voor mn iPhone applicatie. Nog even wachten totdat ie in de App Store verschijnt na goedkeuring van Apple.

Door deze nieuwe update is de applicatie volledig geschikt gemaakt voor iOS 4 en iPhone 4. Tevens heb ik verbeteringen doorgevoerd voor oudere iPhones en iPod touches, waaronder betere graphics, betere prestaties en de applicatie draait nu vanaf iPhone OS 3.0 (voorheen 3.1.3).

__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #850  
Oud 28-07-10, 07:18
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard Reverse Chord Finder Pro

Reverse Chord Finder Pro, de opvolger van mijn eerder verschenen Reverse Chord Finder for Piano en Guitar apps, staat sinds een paar weken in de App Store.

Dit is een "omgekeerde" akkoordentabel. Je kiest de noten op je instrument -- piano, gitaar, basgitaar, of muzieknotatie -- en de app vertelt je welke akkoorden hiermee overeenkomen. Ideaal voor muziekstudenten en songwriters!

App Store link: http://itunes.apple.com/nl/app/rever...379856345?mt=8






  #851  
Oud 31-07-10, 19:30
LEDsFlash LEDsFlash is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

LEDsFlash is mijn eerste app in de App Store: LEDsFlash for iPhone 4 on the iTunes App Store Ergens vannacht goedgekeurd. Dit is een 4-in-1 dynamische flashlight app; twee van deze vier zijn echt uniek:
* "Beat It": Disco light wat de flash aan/uit zet op basis van geluid/muziek opgevangen door microfoon. Geavanceerde audio analyse & filtering haalt de pieken uit het signaal en stuurt daarmee de LED aan.
* "Move It": 'Motion controlled stroboscope'. De gyroscoop data wordt op een slimme manier omgezet in een contante stroom flitsen, waarvan de snelheid direct & voortdurent afhankelijk is van hoe snel je beweegt. Houd je je hand stil dan is de LED aan of uit, begin je te bewegen dan begint het flitsen ook. Draai je bijvoorbeeld een rondje om je as dan maakt dat je een soort vuurtoren. Heel erg cool om in je hand te hebben!

Ik ben ook bezig met een andere app waarmee je tekeningen kunt maken in de echte wereld ('augmented reality', vgl. Layar) die daar blijven staan en die door iedereen kunnen worden gezien. Je kunt dus om je eigen tekeningen heenlopen en ze van alle kanten bekijken. En sta je dichterbij, dan worden de tekeningen naar verhouding groter getoond; dus gewoon net zoals alles in de echte wereld. Je kunt natuurlijk ook een bericht in de lucht schrijven, wie heeft dat nou nooit eens willen doen?! Hiervoor worden bijna alle sensoren gebruikt: versnellingsmeter, GPS, gyroscoop, kompas en camera. Erg complex om dit allemaal aan de praat te krijgen, echter zeer bijzonder om het werkend te zien!

Dan heb ik nog even het idee gehad om een morse decoder te maken voor iPhone 3GS en 4 (en natuurlijk een coder/decoder versie voor alleen iPhone 4). Dit is te doen (de flash is fel genoeg om onder redelijke wat omstandigheden te kunnen onderscheiden van achtergrond), maar ik heb het idee dat anderen daar al mee bezig zijn. En dit is opnieuw aanzienlijk wat werk: beeldbewerking en allerlei andere trucken; en de vraag is of dit wel economisch verantwoord is. (Zelfde vraag heb ik bij LEDsFlash, maar was gewoon erg leuk om te doen.) Dus even naar de achtergrond geschoven. Maar, mocht iemand me willen sponsoren ...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Main.png‎ (23,7 KB, 3x gelezen)
Bestandstype: png Settings.png‎ (120,1 KB, 5x gelezen)

Laatst gewijzigd door LEDsFlash; 31-07-10 om 19:45.
  #852  
Oud 31-07-10, 21:38
DeepFritz DeepFritz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 102
Standaard

Kan er mij iemand zeggen of nu iedereen aanvaard wordt al developer, of weigeren ze nog mensen?
  #853  
Oud 31-07-10, 21:55
LEDsFlash LEDsFlash is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Er worden nooit developers geweigerd. Het zijn de apps die soms worden afgekeurd, om meestal logische/goeie redenen. Je kunt developer worden door het Developer Program te kopen voor ongeveer 100 Euro.
  #854  
Oud 31-07-10, 22:29
DeepFritz DeepFritz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 102
Standaard

Ok, bedankt voor de informatie.
Meende me te herinneren dat vroeger (in de beginfase van de App Store) niet iedereen geaccepteerd wel als iPhone developer.

Bedankt voor de nuttige informatie.
  #855  
Oud 31-07-10, 22:33
DeepFritz DeepFritz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 102
Standaard

Bij deze kan ik jullie meedelen dat het eerste idee voor mijn iPhone app er is.
Planning is om deze tegen eind augustus in de App Store te krijgen.
2e punt op de planning: Tegen eind september --> multimiljardair
  #856  
Oud 01-08-10, 12:21
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rplasman Bekijk bericht
Vandaag heb ik mijn nieuwste app opgestuurd naar Apple: Regenalarm. Deze app waarschuwt je wanneer het gaat regenen. Je kan zelf locaties invoeren maar hij kan ook je huidige locatie bijhouden. Daarnaast kan je in de app zelf een duidelijk overzicht zien van de regenverwachtingen.

Regenalarm

Leuke app, ik heb er geen 1,59 voor over maar het idee is leuk. Misschien nog een idee om het batterijverbruik nog meer te verminderen: je maakt nu gebruik van push berichten. Sinds iOS 4 heb je toch ook lokale pushberichten.

Wat je dan kan doen is bijvoorbeeld elk uur 1x controleren op regenbuien en dan een lokaal pushbericht sturen zodat er nog minder van de batterij wordt gebruikt.
  #857  
Oud 01-08-10, 17:22
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LEDsFlash Bekijk bericht
Er worden nooit developers geweigerd. Het zijn de apps die soms worden afgekeurd, om meestal logische/goeie redenen. Je kunt developer worden door het Developer Program te kopen voor ongeveer 100 Euro.
79 euro.
Zeg het dan wel een beetje preciezer want 100 is wel 21 euro meer dan wat het eigelijk kost.
  #858  
Oud 09-08-10, 22:34
BobDeRooy BobDeRooy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Mn beste vriend heeft van het weekend zn eerste applicatie in de AppStore gekregen, hij zei me dat het wel moeilijk was. Niet het programmeren maar de toelating was streng en duurde meer dan 2 weken!

Als ik het zo terug lees, is het best wel dom van mn maat om geen geld te vragen voor je applicatie, maar het was slechts een probeersel zei die...

O ja het gaat om:
AntiPodean voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store

Ben benieuwd wat jullie dr van vinden, ik vind het erg knap van hem, maar hij
is erg bescheiden (vergeleken bij mij

Groetjes en alvast bedankt voor julie reacties,

Bob
  #859  
Oud 12-08-10, 10:50
tendonsie tendonsie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Standaard

Leuke app zit mooi potentieel in
__________________
Mijn site: http://tendonsie.com
  #860  
Oud 12-08-10, 11:06
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BobDeRooy Bekijk bericht
Mn beste vriend heeft van het weekend zn eerste applicatie in de AppStore gekregen, hij zei me dat het wel moeilijk was. Niet het programmeren maar de toelating was streng en duurde meer dan 2 weken!
...
De app start op vraagt of hij mijn locatie mag op vragen, loopt vervolgens vast, knopjes reageren niet meer en crashed.
Jammer.

En twee weken voor goed keuring is niks, tevens is geld vragen voor z'n simple app niet echt een goed idee.
Er staan tenslote meerdere gratis alternative in de app store.

Laatst gewijzigd door TUX2K; 12-08-10 om 11:09.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.