Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen! Wij zijn bezig met een nieuwe versie van onze app, GPS4CAM. Met GPS4CAM kan je foto's geotaggen die je met je digitale fototoestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi iedereen!
Wij zijn bezig met een nieuwe versie van onze app, GPS4CAM. Met GPS4CAM kan je foto's geotaggen die je met je digitale fototoestel gemaakt hebt. Naast een Engelse, Duitse en Franse versie vertalen we hem dit keer ook naar het Nederlands! Als jullie het leuk vinden kunnen jullie via twitter de ontwikkeling volgen. Hoop hier binnenkort te kunnen melden dat de update te downloaden is! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou wij hebben ook een app gemaakt!
vol trots staat die daar dan in de app store! (dat ziet er toch wel gaaf uit!) De app heet in het Nederlands 'zoek speler' Je kan actieve en niet-meer actieve profvoetballers hiermee vinden. Je vind gegevens zoals Historie, goals, clubs etc. Hij is hier te vinden: itms://itunes.apple.com/us/app/search-player/id395744596?mt= |
|
|||
|
|||
Quote van een tijdje terug maar hij is er.
Http://www.xfm.nl/app |
|
||||
|
||||
ik vind het erg jammer dat veel apps nutteloos zijn. en toch geld kosten. En ik mis de Game Bejeweled voor de Ipad. Hij is er wel voor de Ipod/Iphone maar als je die op je ipad zet word de game niet mooi.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist is onze 2e app in de appstore verschenen: Raceportal
RacePortal voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store En onze eerste app staat er al een tijdje in: WebcomicsNL (gratis) WebcomicsNL voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store Voor WebcomicsNL ben ik nog op zoek naar Tekenaars die hun webcomic ook in de app willen hebben, dus ben je er een of ken je er een? stuur em effe door naar de website Webcomics NL Home (ze hebben zelf geen iphone nodig) |
|
|||
|
|||
BlastOff Bunnies
Hallo allemaal!
Afgelopen week is mijn meest recente iPhone game uitgekomen: BlastOff Bunnies Het doel in het spel is om het konijntje zo hoog mogelijk de lucht in te schieten. Gedurende de vlucht kun je geld verzamelen waar upgrades mee te koop zijn, zoals een kannon, meer geluk, meer wortels etc. Hiermee kun je dat het konijntje hoger de lucht in schieten, krijg je meer kans om gered te worden door SuperBunny, meer kans om UFO's tegen te komen, etc. Het spel is uitgegeven door Spil Games: BlastOff Bunnies for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store Hier is een linkje naar een game-play filmpje op youtube: YouTube - BlastOff Bunnies iPhone GamePlay Ik hoop dat jullie het een leuk spel vinden! Feedback is altijd welkom. Als je het leuk vind, reviews in de app store zijn ook meer dan welkom Hier zijn wat plaatjes: Laatst gewijzigd door ParaLogic; 28-10-10 om 14:49. |
|
||||
|
||||
Samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Hey allemaal,
Zoals ik al in de comments zei toen iPhoneclub.nl een berichtje over Oh Oh Cherso Soundboard schreef, ik had er ook 1 gemaakt! Na weken is deze eindelijk goedgekeurd door Apple... Oh Oh Cherso Soundboard! voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store De app bevat meer dan 150 sounds. Ik heb geen copyright, dit ligt allemaal bij Eyeworks, toch hoop ik dat Eyeworks het toestaat, anders zal ik de app moeten verwijderen. Dat de app geld kost is puur om het feit dat er ongelooflijk veel werk in gaat zitten en ik er ook nog wel iets aan over wil houden. Oh en, begin alstjeblieft niet weer een discussie over het programma zelf, er zijn nou eenmaal genoeg mensen die het wel leuk vinden! Groetjes, Fabian P.S. heb jij nou een goed idee voor een app? PM me even, ben altijd op zoek naar nieuwe ideen! Uiteraard wordt de opbrengst gedeeld als je met iets goeds komt! |
|
|||
|
|||
Mile To Km
Sinds afgelopen week staat onze tweede applicatie Gratis in de App Store: Mile To Km, the fastest converter
Het is een hele simpele kleine handige snelle App. Puur en alleen om afstand om te rekenen van mijlen (US) naar kilometers en andersom. Bij het openen van de App kan je direct beginnen met typen en wordt on-the-fly de conversie toegepast. |
|
|||
|
|||
Inmiddels zit ik aan versie 1.0.2 vanwege het opruimen van wat bugs en updates van graphics.
De volgende update word de introductie van GameCenter voor Connect M Connect M for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store |
|
|||
|
|||
Ik heb nu sinds een paar weekjes m'n reken pret app in de store, erg trots natuurlijk en ik hoop dat er nog vele apps mogen volgen
Link: Reken Pret Het is een app gericht op kids om de reken skills te verbeteren. Je kunt je trainen op verschillende onderwerpen met in te stellen moeilijkheidsgraad. Hier wat shotjes: Opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. |
|
||||
|
||||
Hoi Mensen,
Inmiddels heb ik mijn tweede game gesubmit. Momenteel staat Push Panic in de review wachtrij van Apple. Om Push Panic wat meer in de picture te krijgen heb ik besloten om Appular als publisher in de arm te nemen. Hieronder wat meer info over Push Panic:
Push Panic Screenshots
|
|||
|
|||
Mijn laatste publieke programma is nu ook verkrijgbaar in de App store.
Acidosis is een programma met als doelgroep artsen en verpleegkundigen op IZ en spoedopname. Acidosis is een tool voor het analyseren van bloedgassen. Het programma interpreteert de resultaten en geeft advies over de correctie van ionstoornissen. |
|
|||
|
|||
Ik heb de zoek speler app erop staan, perfect!!
|
|
|||
|
|||
Nieuwe game Pirates Life van Nederlandse bodem
Hallo iPhone/iPod gamers,
We hebben een nieuwe iPhone/iPod game in de iTunes Store nu. Het is een iPhone/iPod game, gemaakt voor de nieuwe Retina schermen, maar hij draait ook prima op de oudere toestellen zoals de 3G. In het spel ben je een verslagen piraat die start met een klein en zwak schip wat je meer dan 110 keer kunt upgraden om het beste schip te krijgen. Alles touch-screen mogelijkheden zijn in de game verwerkt, Slice, Swipe, Tap & Drag. Al je overwinningen leveren je punten op zodat je in de leaderboards kunt komen. Het spel kost 80 cent. Er is een in app store waar je verschillende extra's kunt kopen om het spel sneller te laten gaan. Alle aankopen hier zijn ook 80 cent, geen uitzonderingen. Het spel is ook volledig zonder deze extra's te spelen. Feature list: Swipe over your cannons to fire them and go trough the book Slice enemy ropes Tap the gold out of the water Drag your own ropes to board the enemy Automatic save game Upgrade over 110 times on several attributes Repair & Damage system AI system to enchance gameplay Battle sounds 6 epic musical scores to entertain the ears Leaderboards & Achievements trough Game Center Sharp high resolution graphics to show of the new iPhone/iPod retina display Website:Klik Hier Video: Youtube Met vriendelijke groet, Dreamix Studio |
|
|||
|
|||
Cool! ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
eindelijk mijn app in de store
Celeb and Me
is de naam maak gewoon een foto met je beroemdheid (Pamela Anderson) Laatst gewijzigd door heerlijkbenik; 05-12-10 om 23:01. Reden: fototje erbij |
|
|||
|
|||
KookJij Kerst
Sinds anderhalve week gereleased: KookJij Kerst.
Een speciale gratis editie van de KookJij app speciaal voor de kerstdagen: |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|