//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nieuwste app staat al een klein poosje in de store en heeft zijn eerste updates al gehad. Het is de foto gallery browser voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #941  
Oud 07-04-11, 22:23
Calcifer Calcifer is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard Photo.net Gallery

Mijn nieuwste app staat al een klein poosje in de store en heeft zijn eerste updates al gehad.

Het is de foto gallery browser voor photo.net, de prominente fotografie website waar professionals en talentvolle amateurs hun portfolio's laten pronken.

De app is slick en stijlvol en toont duizenden galerijen en kwaliteitsfoto's. Verder zijn er allerlei sortering criteria, commentaar en info van de fotograaf en natuurlijk slideshows (mijn persoonlijke favoriet )

Kijk maar eens. Je bent er gegarandeerd uren en uren zoet mee:

Website
iTunes




Laatst gewijzigd door Calcifer; 07-04-11 om 22:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #942  
Oud 12-04-11, 10:18
nop nop is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Valkenburg
Berichten: 46
Standaard QR Code lezer voor iPad 2

Voor de iPad 2 en iPhone gebruikers heb ik een (vandaag gratis!) app ontwikkeld om bloedsnel QR codes te lezen en links te openen. Versie 1.3 is nu klaar en kan gedownload worden.
QR Code Reader HD for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Vind je het leuk en nuttig, dan stel ik een review heeel erg op prijs!
__________________
iPhone/iPad ontwikkelaar http://www.ddq.nl
  #943  
Oud 12-04-11, 15:41
nop nop is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Valkenburg
Berichten: 46
Standaard

Voor degenen die graag een kijkje naar de hemel nemen heb ik Mijn Hemel ontwikkeld. Het is een programma dat de maandelijkse hemelkalender laat zien (met hemelevenementen in tabelvorm) en op basis van je locatie een helder-weer-klok laat zien. Daarnaast zie je de zon+vlekken en de maanfase. Een IR radar is ook bijgeleverd, kun je mooi kijken of het helder wordt en blijft.
Het is een universele app, dus bruikbaar op elk iOS device. En gratis!
MijnHemel voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Screen shot 2011-04-12 at 14.40.10.png‎ (181,6 KB, 16x gelezen)
Bestandstype: png Screen shot 2011-04-12 at 14.40.18.png‎ (199,1 KB, 11x gelezen)
Bestandstype: png Screen shot 2011-04-12 at 14.40.26.png‎ (76,4 KB, 8x gelezen)
  #944  
Oud 12-04-11, 15:45
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calcifer Bekijk bericht
Mijn nieuwste app staat al een klein poosje in de store en heeft zijn eerste updates al gehad.

Het is de foto gallery browser voor photo.net, de prominente fotografie website waar professionals en talentvolle amateurs hun portfolio's laten pronken.

De app is slick en stijlvol en toont duizenden galerijen en kwaliteitsfoto's. Verder zijn er allerlei sortering criteria, commentaar en info van de fotograaf en natuurlijk slideshows (mijn persoonlijke favoriet )

Kijk maar eens. Je bent er gegarandeerd uren en uren zoet mee:

Website
iTunes

(plaatjes enzo)
Zit er ook AirPlay in? Zou zeer mooi zijn, vooral als je slideshows bekijkt.
  #945  
Oud 13-04-11, 20:07
Calcifer Calcifer is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leontjuh1 Bekijk bericht
Zit er ook AirPlay in? Zou zeer mooi zijn, vooral als je slideshows bekijkt.
Dit is een erg goed idee. Ik heb hier al eens over nagedacht en ben dit zeker van plan zodra het mogelijk is om afbeeldingen over te zenden. Op dit moment ondersteunt Apple alleen nog video en muziek. Het zou in principe wel mogelijk zijn om telkens een video van foto's te genereren maar dit lijkt me wat omslachtig en slecht voor het batterij gebruik.

Ik zou in een update trouwens graag ook search willen toevoegen. Ik ben alleen bang dat Apple dit niet goed gaat keuren i.v.m. censuur. Photo.net biedt ook model fotografie en gevonden resultaten zouden wat té gepeperd kunnen zijn... Ik had al genoeg moeite om de huidige versie te kwalificeren
  #946  
Oud 01-05-11, 14:42
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard F1 Agenda

Zelf ben ik een groot fan van Formule 1. Ik had de eerste race gemist en dat wilde ik nog eens laten gebeuren. Daarom hebben we er een applicatie voor gemaakt: F1 Agenda (F1 Calendar in de engelse store)



Met de App kan je alle F1 events in je iPhone agenda zetten. Je kan kiezen tussen kwalificaties/oefensessies/races. Ook kan je een alarm instellen en later wijzigingen doorvoeren.

Citaat:
Features:
- Races
- Kwalificaties
- Oefensessies, (dit betreft alle 3 de oefensessies)
- Aanpasbare alarmtijden
- Achteraf aanpassingen doen
- Alle Formule 1 races direct in je eigen agenda!

Hoe te gebruiken?
1. Zet de type evenementen aan die je in jou agenda wil (oefen/kwalificatie/race).
2. Selecteer de gewenste alarmtijd.
3. Druk om sync races om de agenda items toe te voegen.

Mocht je een fout maken, items willen verwijderen of de alarm tijd achteraf willen aanpassen. Dan kan je eenvoudig jou instellingen aanpassen en opnieuw synchroniseren.
Alle feedback is welkom, voor een snelle reactie stuur mij een PM.



Perry, van Haviking


EDIT: Voor de snelle lezer een promo code, als je tevreden bent stellen wij het op prijs als je een waardering geeft in de app store

93KA6FH4EP6N

Laatst gewijzigd door pposthoorn; 01-05-11 om 16:03.
  #947  
Oud 01-05-11, 15:37
martijnaikema martijnaikema is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Lightbulb Animal Sounds

Ik heb sinds vrijdag ook mijn eerste app in app store staan. Was een weekje vol spanning wachten, maar de app voor de iPhone is goedgekeurd door Apple.





In Animal Sounds kunnen kinderen op een speelse en educatieve manier de verschillende geluiden van het dierenrijk leren kennen.De eerste versie van deze app bestaat uit negen dieren die met de grootste zorg zijn ontworpen.

In de app is gebruik gemaakt van herkenbare en vrolijke kleuren die aansluiten bij de belevingswereld van de allerkleinsten. De bediening van AnimalSounds zal heel natuurlijk aanvoelen, waardoor het kind zelf zijn weg kan vinden in het spel. Het spel is getest door mn drie kleine neefjes en steeds weer aangepast aan de manier waarop zij het spel speelden.



Ook biedt AnimalSounds de mogelijkheid om in een kleine quiz de kennis van de dierengeluiden te testen. Na het horen van een geluid moet het juiste dier worden gekozen en zal het resultaat op het scherm worden getoond.

De iPhone game is beschikbaar in 15 verschillende talen in sinds afgelopen vrijdag te downloaden in de appstore. Via de website van OakMultimedia.com kun je stemmen welk dier in een volgende versie moet worden opgenomen.

Website: AnimalSounds - een iPhone app met dieren geluiden door OakMultimedia
Download: AnimalSounds (multi language) voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store


Laatst gewijzigd door martijnaikema; 01-05-11 om 15:42.
  #948  
Oud 07-05-11, 11:56
yoenoesz yoenoesz is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 15
Standaard

‎***eyeHelicopter is now available in the App Store!***

***eyeShaver is also available in the App Store!***

Try it, you'll love it!



(IMPORTANT!!: eyeHelicopter is very ADDICTIVE, but very cheap !)

iTunes Link

Laatst gewijzigd door yoenoesz; 07-05-11 om 11:59.
  #949  
Oud 10-05-11, 16:28
iMidas iMidas is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Heemstede
Berichten: 63
Standaard

Mijn tweede app, PhotoWall is sinds gister uit in de AppStore!
Met PhotoWall kan je collages van foto's maken met allemaal verschillende styles & formats.

Kwant Developing

kwantdeveloping.tk
  #950  
Oud 20-05-11, 00:38
JeePeeS JeePeeS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 69
Standaard

Weer een nieuwe app in de appstore verschenen:

Persoonlijke records!

  #951  
Oud 24-05-11, 17:19
Pauluz85 Pauluz85 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard iFeestdagen

Ik heb samen met een vriend onze eerste iPhone applicatie gemaakt: iFeestdagen (appstore link). De reden voor nog een feestdagen applicatie was omdat wij van mening waren dat de andere apps in de App Store vaak onoverzichtelijk en karig waren uitgevoerd (niets meer dan een lijstje en een knop). Persoonlijk vind ik het bijvoorbeeld ook handig om snel informatie van een feestdag op te kunnen zoeken zonder hiervoor naar Wikipedia te moeten. iFeestdagen is dus niet alleen een app waarmee je feestdagen kunt toevoegen aan je agenda maar bovenal een handig naslagwerkje. Ook zit er een zoekfunctie in en een overzicht van eerstvolgende feestdagen zodat je snel kunt zien wat er aan staat te komen.

Graag hoor ik wat jullie er van vinden!

__________________
Eigen apps: iFeestdagen 2014 | Holidays Plus US | Recurring Events

Laatst gewijzigd door Pauluz85; 30-05-11 om 18:14.
  #952  
Oud 25-05-11, 08:31
guid guid is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pauluz85 Bekijk bericht
Ik heb samen met een vriend onze eerste iPhone applicatie gemaakt: iFeestdagen (appstore link). De reden voor nog een feestdagen applicatie was omdat wij van mening waren dat de andere apps in de App Store vaak onoverzichtelijk en karig waren uitgevoerd (niets meer dan een lijstje en een knop). Persoonlijk vind ik het bijvoorbeeld ook handig om snel informatie van een feestdag op te kunnen zoeken zonder hiervoor naar Wikipedia te moeten. iFeestdagen is dus niet alleen een app waarmee je feestdagen kunt toevoegen aan je agenda maar bovenal een handig naslagwerkje. Ook zit er een zoekfunctie in en een overzicht van eerstvolgende feestdagen zodat je snel kunt zien wat er aan staat te komen.

Heb wat screenshots toegevoegd als attachment. Bovendien hebben we de app tijdelijk gratis gemaakt (tot 29 mei) vanwege onze nieuwe versie. Graag hoor ik wat jullie er van vinden!
Hallo,

wanneer ik het app opzoek krijg ik de melding, niet te vinden in de Nederlandse.....
  #953  
Oud 25-05-11, 10:12
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guid Bekijk bericht
wanneer ik het app opzoek krijg ik de melding, niet te vinden in de Nederlandse.....
De link van de maker is voor de Belgische iTunes; probeer deze eens:

iFeestdagen - 2014, Vakanties, feestdagen en betaaldata voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #954  
Oud 26-05-11, 19:37
Pauluz85 Pauluz85 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Bedankt voor het rechtzetten van de link! Had gewoon de itunes link van itunesconnect gekopieerd, blijkbaar zit daar een bugje in. App is alleen in Nederlandse store te downloaden trouwens, aangezien het naast de standaard feestdagen, vooral Nederlandse dagen, vakanties, en betaaldata bevat. .
  #955  
Oud 31-05-11, 16:53
ErwinZwart ErwinZwart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Talking Ontwerp unieke wallpapers met je eigen foto's met PhotoStack!

Hey allemaal!

Ik wou jullie graag kennis laten maken met de nieuwste iPhone app van mijn hand: PhotoStack Wallpaper Designer. Met deze app kan je heel eenvoudig je eigen unieke wallpaper zelf ontwerpen. Het resultaat is een soort fotocollage van je eigen foto's, welke op de juiste grootte en resolutie is voor Retina Displays. De foto's kan je makkelijk organiseren met multitouch bewegingen, zoals pinchen om the vergroten en te roteren.

Voor meer informatie kan je terecht op deze product pagina. Bekijk een demovideo hier:



Er is ook een gratis Lite versie beschikbaar, voor wanneer je het eerst graag wilt proberen. Deze Lite versie heeft een aantal beperkingen in functionaliteit:
  • Je kan tot 2 foto's toevoegen, waar dat bij de volledige versie onbeperkt is
  • Je kan alleen kiezen uit de standaard achtergronden. Bij de volledige versie kan je ook een eigen achtergrond importeren uit je bibliotheek of direct maken met de camera
  • Preview van je lockscreen is uitgeschakeld
  • Geselecteerde foto's kunnen niet naar voren worden gebracht
  • De kleur en dikte van de rand kunnen niet worden aangepast, waar dit wel in de volledige versie kan

Downloaden kan op deze pagina's in de App Store:

Als iemand vragen of suggesties heeft, hoor ik het vanzelfsprekend graag!

Met vriendelijke groet,

Erwin Zwart
  #956  
Oud 01-06-11, 18:31
markomaksimovic markomaksimovic is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Talking Photo Punk'd iPhone app - Uw eerste slimme camera

Hallo,

Mijn naam is Marko. Dit is mijn nieuwe iPhone app, is het voor u ontworpen om plezier te hebben en lachen met je vrienden. Laat ze denken dat je camera slim is!

Met Photo Punk'd uw camera kan 'herkennen', die lelijk is en wie niet, wie is vet en wie niet, wie is nog maagd is en wie niet ... Wat zal het 'herkennen' is volledig afhankelijk van jou! Prank je vrienden!

U kunt gebruik maken van de app in elke situatie. Bijvoorbeeld, als je plezier wilt maken van uw vriend dat hij lelijk is dat je kunt typen boodschap: 'Deze persoon is te lelijk, dus ik weigeren om een foto te nemen. Vertel deze persoon om uit te gaan van het frame en probeer het opnieuw. "Wanneer u probeert een foto van je vriend nemen dit bericht zal pop-up. Dan, vertel hem terug te trekken uit het frame en dan een foto nemen regelmatig, zonder enige problemen!

Hoop dat jullie het leuk vinden.



Foto Punk'd is beschikbaar hier.
  #957  
Oud 05-06-11, 19:07
eva2 eva2 is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

als je je eigen app ontwikkeld valt dat dan onder het auteursrecht of onder de licentie van apple en dus onder het auteursrecht van apple?
  #958  
Oud 07-06-11, 12:06
markomaksimovic markomaksimovic is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ja, ik zelf deze applicatie
  #959  
Oud 09-06-11, 15:29
Bjarne Bjarne is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Hoenzadriel
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar Bjarne
Standaard

leukk ik ga hem downloaden
  #960  
Oud 09-06-11, 20:54
markomaksimovic markomaksimovic is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

bedankt Ik hoop dat jullie het leuk vinden
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.