Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Over ongeveer 1 week zal mijn nieuwe app live gaan in de App Store. Ik wou jullie via deze weg vast kennis laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Preview: Mosaic Wallpaper Designer
Hey allemaal,
Over ongeveer 1 week zal mijn nieuwe app live gaan in de App Store. Ik wou jullie via deze weg vast kennis laten maken! Met Mosaic Wallpaper Designer kan je op een eenvoudige manier mooie wallpaper maken, waarbij je je eigen foto's gebruikt. De app word beschikbaar als universele app, waardoor je met 1 app wallpapers kan maken voor al je devices! Bekijk de trailer hieronder voor een voorbeeld! Wil je op de hoogte worden gesteld als de app uitkomt? Volg dan @ErwinZwartApps op Twitter of vul het formulier in op deze pagina om een email notificatie te ontvangen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ParkBuddy
Vannacht is mijn nieuwste applicatie ParkBuddy in de App Store verschenen. ParkBuddy kent prachtige animaties, anders dan men gewend is, en help gebruikers hun auto, fiets of ander voertuig terug te vinden na deze geparkeerd te hebben. Zie onderstaande screenshots en oordeel zelf.
App Store link: App Store - ParkBuddy Laatst gewijzigd door DJ14; 10-12-11 om 13:47. |
|
|||
|
|||
Recurring Events 1.0 for iPhone - Create Custom Repeating Appointments
Ik heb samen met een vriend van me onze derde app gelanceerd genaamd Recurring Events. Met de Recurring Events kun je herhalende afspraken maken zoals zoals je gewend bent in applicaties zoals Outlook en Thunderbird maar dan op je iPhone.
Heb je geavanceerde herhaal optie nodig voor je afspraken. Zoals een project meeting op maandag en donderdag elke 2 weken?, of wil je graag herinnerd worden dat je je facturen moet versturen op de laatste vrijdag van de maand? Met Recurring Events kan je dit soort complexe herhalende afspraken toevoegen aan je agenda met maar een paar taps! Via de voorbeeld weergave kun je vooraf alle data van een herhaalde afspraak inzien ter controle. Alle afspraken zijn via alle favoriete agenda applicaties te wijzigen en in te zien. Functies: ✓ Maak en herhalende afspraak in een paar taps met onze intuïtieve interface. ✓ Maak afspraken met geavanceerde dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse herhaal opties ✓ Zie vooraf alle herhaal data van de afspraak die je wilt toevoegen. ✓ Optie om te herhalen tot een einddatum of tot een aantal herhalingen. ✓ Compatible met alle bekende iPhone agenda applicaties zoals Easy Calendar en Week Calendar. ✓ Support voor iOS5 en iCloud agenda's. App store link: Recurring Events app
|
|||
|
|||
Sinds 15 december in de App Store, m'n eerste Appje: Hard Radio
Download: App Store - 'Hard Radio' Citaat:
Laatst gewijzigd door JorzoR; 16-12-11 om 15:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het valt niet mee op te vallen in de app store.
Ik heb mijn app Callist Calendar gratis gemaakt voor de kerstdagen. Ik ben benieuwd of dit helpt. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn nieuwe app Roosters! gelanceerd!
In deze app kunnen middelbare scholieren hun rooster zetten! App Store - 'Roosters! (school)' |
|
|||
|
|||
Hallo,
Mijn App Play It staat al een tijdje in de App Store, maar hij stond nog niet in dit topic. App Store - Play It Play It is een leuke en handige app om je muziek te bedienen door innovatieve, maar simpele bewegingen op het scherm. Je kunt hier een video van Play It bekijken op YouTube. Hier nog even de volledige beschrijving die ook op iTunes te bevinden is: Citaat:
Jeroen |
|
|||
|
|||
App net gedownload wat een leuke app ik ben zelf nog bezig om X code te leren
|
|
|||
|
|||
App in App Store Plaatsen
Citaat:
De status van je aanvraagdossier bij Apple doorloopt verschillende stadia:
Hope it helps! Jan-Jaap |
|
|||
|
|||
F1 Agenda 2012
Vandaag is de update van onze App F1 Agenda 2012 beschikbaar gekomen in de App Store:
App Store Link Alle F1 races in jouw eigen agenda met slechts één klik. BEOORDELING: "Dit is een brilliante App, voeg alle races aan je agenda toe." VOORDELEN: ✔ Alle Formule 1 races direct in jouw iPhone agenda! ✔ Ondersteuning voor races, kwalificaties en oefensessies. ✔ Aanpasbare alarm tijden ✔ Achteraf aanpassingen doen HOE: 1. Zet de type evenementen aan die je in de agenda wil (oefen/kwalificatie/race). 2. Selecteer de gewenste alarmtijd. 3. Druk op sync races om de agenda items toe te voegen. Als je geen enkele F1 race wil missen dit seizoen dan moet je zeker deze App downloaden! |
|
|||
|
|||
Ghost Puzzle (binnenkort)
Hoi allemaal
Ik weet niet zeker of dit de goede forum is, als het niet is kan een mod dit dan verplaatsen? Ik ben namelijk laatste maanden bezig met het maken van een iPhone game (voor het eerst). Het zal binnen enkele weken klaar zijn. Het spel is voornamelijk gemaakt in m'n eentje. Muziek en geluid is gedaan door Tom Titulaer. Screenshots: Verhaal Dood, de Spokenjager wordt oud en zoekt een opvolger. Tijdens zijn jacht ontmoet hij Angela. Zij stemt in om Dood's test af te leggen en de nieuwe Spokenjager te worden. Het avontuur begint... Gameplay Het spel is zoiets als Dr Mario en Puyo Puyo. Combineer 4 blokken van dezelfde kleur om ze te poppen. Spookjes met dezelfde kleur die deze blokken aanraken verdwijenen ook. Plaats de blokken zodanig dat je kettingreacties maakt. Taal Het spel is op dit moment in het Engels. Nederlandse taal zit in de planning (nodig voor kinderen denk ik). Alleen zit ik al heel dicht op de 20MB, dat is een limiet van Apple om apps via 3G te downloaden. Dus hopelijk komt dat goed. Laat me weten wat je er van vindt Ghost Puzzle Laatst gewijzigd door HernanZh; 12-03-12 om 12:10. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren mijn nieuwe gratis Nederlandstalige app Quiz! - Rare weetjes uitgebracht! Quiz! - Rare weetjes is een voorproefje van de app serie Quiz! gemaakt door JoVe. In deze app zijn 80 vragen over rare weetjes. Deze app is gratis. De app serie Quiz! word een serie met quiz apps over allerlei onderwerpen.
AppStore: App Store - 'Quiz! - Rare weetjes (Dutch)' Ook heb ik de iPad game iAvoid gisteren uitgebracht! iAvoid is a one iPad multiplayer game. You can play the game on one iPad with two players. Player 1 must control the car or plane and Player 2 must launch cars or planes. Beschrijving: iAvoid is a innovative game, it's a brand new game concept. iAvoid is a game for the whole family, everyone can play it. And the best is, you can play it on one iPad. Can you win from your friends, parents, uncles, aunts, grandpa's, grandma's, sisters and brothers? You can set the time of the game and how many lives for P1. Styles: Cars -P1 You control the car -P2 You launch cars Planes: -P1 You control the plane and you can also launch missiles -P2 You launch planes Alles of iAvoid is te vinden op: iAvoid AppStore: iAvoid voor iPad in de iTunes App Store |
|
|||
|
|||
Voetbal Gids - Wedstrijden & Clubs
Hallo allemaal,
ik heb sinds korte tijd mijn gratis app in de app store voor de voetballiefhebbers onder ons: App Store - 'Voetbal Gids - Wedstrijden & Clubs' Deze app voor de iPhone 4 en iPad bevat 130.000 + voetbalwedstrijden gespeeld vanaf 1995 tot nu. Selecteer twee teams en de app geeft elk resultaat tussen de twee teams en het aantal overwinningen, gelijkspel en verlies! Voor Nederland zit de eredivisie en de eerste divisie erin en ook de KNVB beker. Maar dat is niet alles: ook van Engeland, Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland zijn de nationale competities en bekerwedstrijden in de database opgenomen. De Champions league, de Europa League, en de Super Cup zijn ook van de partij. En dat is NOG niet alles: van Nederland, Frankrijk, Spanje, Italie en Duitsland is gedetailleerde informatie van clubs terug te vinden: uit en thuis shirts, logo's statistieken van de prijzenkasten etc. Als kleine voorproef heb ik een tweetal screenshots toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Mijn game, Ghost Puzzle, is uiiiiit!!
App Store - Ghost Puzzle Bekijk de trailer hier: Alleen voor vandaag is het uit voor slechts €0.79 (vanaf morgen €2.39) En speciaal voor de lieve mensen van iphoneclub, 5 promo codes voor jullie: PYYJ34RF77LN 4WNJM766KWYN N3T66AH4TM4T WAKF93J6Y9X3 NH4LNJLYJRHM |
|
|||
|
|||
Dat ziet er mooi uit! Ik heb hem gelijk gedownload met de 4e promo code: WAKF93J6Y9X3, dankjewel.
Als ik er aan denk zal ik een review achterlaten. Mensen: Wel zo handig als je het even zegt als je een promo code pakt, en bovendien ook aardig om er voor te bedanken |
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de Promo code, zal eens gaan spelen en een review schrijven.
Ik heb de volgende code gebruikt.:4WNJM766KWYN |
|
|||
|
|||
Vandaag is de launch dag van "Act Later ~ Taken met Acties".
Act Later ~ Tasks with Actions for iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store Met de app kan je taken aan maken met Acties. Deze acties kunnen een website openen, een contact bellen, of een app openen. Door een herinnering er voor in te stellen, en onmiddellijk te herhalen, blijven deze staan in BerichtenCentrum. |
|
|||
|
|||
@HernanZh Bedankt! Erg leuk spelletje! Ik heb trouwens de 3e code gebruikt
|
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|