Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Act Later ~ Taken vanuit Notificaties is vandaag geupdate naar v1.1. Hierbij zijn er meerdere acties bij gekomen, en blijven notificaties voortaan in berichten centrum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Act Later App
Act Later ~ Taken vanuit Notificaties is vandaag geupdate naar v1.1. Hierbij zijn er meerdere acties bij gekomen, en blijven notificaties voortaan in berichten centrum staan. Act Later ~ Taken vanuit Notificaties voor iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3de generatie), iPod touch (4e generatie) en iPad in de iTunes App Store Een promo filmpje kan je hier zien: Act Later ~ Tasks from Notifications for iPhone and iPad - YouTube Tevens heb ik 3 Promo Codes voor jullie om te testen: 6W7LKW64JTLL EWYWK7449LHF 4NF6Y79EKT3E |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@designlapp bedankt voor de codes. Ik heb de 2e gebruikt.
|
|
|||
|
|||
@designlapp thanks, ik heb code 3 gebruikt.
Gui |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone/iPad App: BuddyCalc. Het is een tool om kosten bij te houden en uitgaven met anderen te delen.
website App Store BuddyCalc PRO Benieuwd naar jullie bevindingen hierover! |
|
|||
|
|||
Gratis promocodes voor mijn educatieve app voor kinderen
Hallo,
Ik heb nog wat promocodes over van mijn app "Juf Jannie - Kinderboerderij iPad" U kan de code hier inwisselen Het zou prettig zijn voor anderen als u hieronder in een reactie plaatst welke code u al heeft gebruikt. TKF7TA7MWX7A K4TYLXPMWHWY HE6NKJAAMXAN 49KKFWJJRLF9 4EJKMLTK3967 4NLNNRR77FTF Y33KEEENP7P4 RMTPHY49WNTL 7F3N7RYEH49M Met vriendelijke groeten, Juf Jannie |
|
||||
|
||||
RMTPHY49WNTL heb ik gebruikt,
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Y33KEEENP7P4 is door iemand anders al gebruikt
|
|
|||
|
|||
iPhone Game gemaakt
Hey!
Ben al lang een vaste bezoeker van iphoneclub.nl en bijhorend forum.. en ik wilde laten weten dat ik mijn eerste iphone app gemaakt heb. De ontwikkeling was een hele ervaring. Mocht je zin hebben om het te downloaden, dat kan hier: Farm Rescue | Het eerste BIO spel in de App Store! Laat me weten wat je denkt! *** Edit: This is CRAZY! Mijn app staat op nummer 1 in de Belgische App Store bij Games. In Nederland staat ie op 32 in Games/Kids en op 58 in Games/Family. WOW http://bit.ly/farmrescue *** Edit: Check hier de Farm Rescue promo video Laatst gewijzigd door blupblup; 09-05-12 om 20:44. |
|
|||
|
|||
Hoe maak je toch zo'n app ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb samen met 2 andere Nederlanders en een Surinamer meegewerkt aan de gezin-game Blije Vis. Game doet het enorm goed in de aziatische markt en nu hopen we dat deze het ook goed gaat doen in de Europese markt: App Store - 'Blije Vis'
|
|
|||
|
|||
Eigen app in de App Store: Quest’n Go, wie test hem mee uit?
Met de Quest’n Go app zie je onmiddellijk een kaart met de quests die er in je buurt zijn. Quests zijn vragen op een bepaalde locatie. Om een quest te beantwoorden moet je er naartoe gaan.
Iedereen kan zelf een quest aanmaken en op de quest log kan je volgen hoe anderen je quest bezoeken en welke berichten ze achterlaten. Quest'n Go lijkt een beetje op geocaching of munzee. Wie test het mee uit? Wie heeft er ideeën om de app te verbeteren? Quest'n Go www.questngo.com |
|
|||
|
|||
Afgelopen weekend is mijn 2e app geplaatst in de App Store, blij mee, maar ja dacht dat ik de enige was met een EK2012 app... Gelukkig heb ik het over een andere boeg gegooid en niet een standaard app gemaakt... geen poultjes, wel met een Chat functie voor iedere wedstrijd en natuurlijk live standen met push meldingen
Ben benieuwd naar wat jullie er van vinden en ontvang graag feedback Oh ja, geen standaar EK app, nee het is een locatie gebaseerd voetbal spel, je maakt een account (twitter, facebook of email+wachtwoord) aan en krijgt een rugnummer toegewezen en dan kan je ballen verzamelen om jou heen (locatie) daarmee kan je op goal schieten en punten verzamelen. Heb Game Center ingebouwd en wat share opties. Play & Score - EURO2012 (iTunes link) Promo codes zijn bijna op maar hier zijn er alvast 5: K33HPMLPTYRX KAY996FMNRTT LRKJ47T4PK4N PJELARFLMA7X 4N73F9J4KKX7 Laat ff weten welke code je hebt gebruikt. Fred |
|
||||
|
||||
4N73F9J4KKX7
is weg... Thx... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2012 om 19:07 ---------- Zou leuk zijn als we gewaarschuwd werden als de afstand </= 800m... Een kick geluid als we 'sjotten' zou ook mooi zijn... |
|
||||
|
||||
K33HPMLPTYRX heb ik gebruikt!
|
|||
|
|||
Het Verkeer Pro
Hallo allemaal,
Sinds vandaag is mijn app Het Verkeer Pro voor de iPhone beschikbaar. Het Verkeer Pro biedt je live file- en flitsers-informatie, en daar is bepaald geen schaarste aan op de iPhone. Deze app probeert het daarom vooral supersimpel te houden: de navigatie moet in één oogopslag duidelijk zijn. En je kunt je voorkeurswegen selecteren, waarmee je dus alleen meldingen krijgt van wat relevant voor jou is. Automatische GPS meldingen zoals de concurrentie doet zitten er niet in, die opties gebruik ik zelf toch nooit omdat het batterijen en data vreet. Ik kijk liever in een lijst. Maar misschien vinden jullie dat helemaal niets, dat hoor ik graag. Omdat het mijn eerste iPhone-app is, ben ik naarstig op zoek naar gebruikersfeedback. Wat vind je er van? Werkt het zoals je wilt? Check de link hier: http://itunes.apple.com/nl/app/het-v...ro/id534906958 Ik heb de app voorlopig op gratis gezet, want het is technisch gesproken nog wel een open béta, ok gamma (en voor de duidelijkheid: de filemeldingen komen van Fileindex, de flitsers worden door de actieve gebruikers van deze app op de andere platformen (Android, Windows Phone) gemeld en gemodereerd. Dat zijn er op dit moment een stuk of zestigduizend). (Edit, ik heb deze posting verplaatst, lijkt me beter in dit forum dan in een eigen topic) |
|
||||
|
||||
Hallo Surfcheck,
Waar haal je het reisweer vandaan? Het verschilt met Buienradar. Oke het is een beta programma, maar ik moet het programma regelmatig twee keer aantoetsen, daar hij na de eerste keer direct weer sluit. Gr. Kees. |
|
|||
|
|||
Een van onze Apps is vandaag gratis i.v.m. AppEvent:
App Store Link Alle F1 races in jouw eigen agenda met slechts één klik. BEOORDELING: "Dit is een brilliante App, voeg alle races aan je agenda toe." VOORDELEN: ✔ Alle Formule 1 races direct in jouw iPhone agenda! ✔ Ondersteuning voor races, kwalificaties en oefensessies. ✔ Aanpasbare alarm tijden ✔ Achteraf aanpassingen doen HOE: 1. Zet de type evenementen aan die je in de agenda wil (oefen/kwalificatie/race). 2. Selecteer de gewenste alarmtijd. 3. Druk op sync races om de agenda items toe te voegen. Als je geen enkele F1 race wil missen dit seizoen dan moet je zeker deze App downloaden! Let op! Alleen vandaag, dinsdag 19 juni 2012. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat de app twee keer opent is heel vreemd, klinkt als een bug? Zet ik op het lijstjes, als je nog meer feedback hebt, hoor ik het graag. Update 21 juni: ik heb heel veel kunnen doen met de feedback van de gebruikers, er zit nu een uitgebreide netwerkdetectieroutine in en extra veiligheidkleppen bij het tonen van de lijsten. De update is gisteravond ingeleverd bij Apple, als het een beetje meezit is ie begin volgende week live! Laatst gewijzigd door Surfcheck; 21-06-12 om 22:20. Reden: Opschonen; eigen Apps mag je alleen in dit topic bespreken |
|
|||
|
|||
ParknBeepr nu in App Store
Sinds gisteren staat mijn eerste app in de AppStore: www.parknbeepr.nl.
Het is een app die je kunt gebruiken als je betaald parkeert via SMS dienst zoals park-line of parkmobile. Mijn app kun je aanzetten zodra je parkeert en vervolgens zal de app je waarschuwen (met een beep!) zodra je weer vertrekt, dat je niet moet vergeten om je af te melden! Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Zie hieronder voor een aantal gratis codes. Laat even weten als je er een gebruikt. PJXT7AA7TNT6 NRYRTNXPWTE3 4TM96W73N3MY Wat me opvalt is dat niemand onderstaande disclaimer van Apple bij zijn codes zet. Ben je dit niet verplicht? Citaat:
|
|
||||
|
||||
@spelt
Ik heb de laatste code gebruikt. De eerste was blijkbaar ook al weg. de 2de heb ik niet getest. mensen, wees aub zo vriendelijk om de moeite te doen te laten weten welke code je hebt gebrukt. |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|