//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Act Later ~ Taken vanuit Notificaties is vandaag geupdate naar v1.1. Hierbij zijn er meerdere acties bij gekomen, en blijven notificaties voortaan in berichten centrum ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1021  
Oud 10-04-12, 16:31
designlapp designlapp is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard Act Later App



Act Later ~ Taken vanuit Notificaties is vandaag geupdate naar v1.1. Hierbij zijn er meerdere acties bij gekomen, en blijven notificaties voortaan in berichten centrum staan.

Act Later ~ Taken vanuit Notificaties voor iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3de generatie), iPod touch (4e generatie) en iPad in de iTunes App Store

Een promo filmpje kan je hier zien: Act Later ~ Tasks from Notifications for iPhone and iPad - YouTube

Tevens heb ik 3 Promo Codes voor jullie om te testen:
6W7LKW64JTLL
EWYWK7449LHF
4NF6Y79EKT3E
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #1022  
Oud 10-04-12, 16:36
Jeroen0704 Jeroen0704 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 137
Standaard

@designlapp bedankt voor de codes. Ik heb de 2e gebruikt.
  #1023  
Oud 10-04-12, 17:49
guid guid is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België
Berichten: 11
Standaard

@designlapp thanks, ik heb code 3 gebruikt.

Gui
  #1024  
Oud 12-04-12, 11:35
jje-007 jje-007 is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: België
Berichten: 4
Standaard

Nieuwe iPhone/iPad App: BuddyCalc. Het is een tool om kosten bij te houden en uitgaven met anderen te delen.
website
App Store BuddyCalc PRO
Benieuwd naar jullie bevindingen hierover!
  #1025  
Oud 15-04-12, 10:20
vanesa vanesa is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard Gratis promocodes voor mijn educatieve app voor kinderen

Hallo,
Ik heb nog wat promocodes over van mijn app "Juf Jannie - Kinderboerderij iPad"
U kan de code hier inwisselen
Het zou prettig zijn voor anderen als u hieronder in een reactie plaatst welke code u al heeft gebruikt.

TKF7TA7MWX7A
K4TYLXPMWHWY
HE6NKJAAMXAN
49KKFWJJRLF9
4EJKMLTK3967
4NLNNRR77FTF
Y33KEEENP7P4
RMTPHY49WNTL
7F3N7RYEH49M

Met vriendelijke groeten,

Juf Jannie
  #1026  
Oud 15-04-12, 10:58
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

RMTPHY49WNTL heb ik gebruikt,

Bedankt!
  #1027  
Oud 28-04-12, 16:26
Bs23 Bs23 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 30
Standaard

Y33KEEENP7P4 is door iemand anders al gebruikt
  #1028  
Oud 04-05-12, 18:39
blupblup blupblup is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Washington, DC
Berichten: 61
Standaard iPhone Game gemaakt

Hey!

Ben al lang een vaste bezoeker van iphoneclub.nl en bijhorend forum.. en ik wilde laten weten dat ik mijn eerste iphone app gemaakt heb. De ontwikkeling was een hele ervaring.

Mocht je zin hebben om het te downloaden, dat kan hier: Farm Rescue | Het eerste BIO spel in de App Store!

Laat me weten wat je denkt!

***
Edit:

This is CRAZY! Mijn app staat op nummer 1 in de Belgische App Store bij Games. In Nederland staat ie op 32 in Games/Kids en op 58 in Games/Family. WOW
http://bit.ly/farmrescue

***
Edit:

Check hier de Farm Rescue promo video


Laatst gewijzigd door blupblup; 09-05-12 om 19:44.
  #1029  
Oud 12-05-12, 15:40
GraffitiGangster GraffitiGangster is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Noordholland
Berichten: 8
Standaard

Hoe maak je toch zo'n app ?
  #1030  
Oud 18-05-12, 11:10
krieky krieky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar krieky
Standaard

Ik heb samen met 2 andere Nederlanders en een Surinamer meegewerkt aan de gezin-game Blije Vis. Game doet het enorm goed in de aziatische markt en nu hopen we dat deze het ook goed gaat doen in de Europese markt: App Store - 'Blije Vis'
  #1031  
Oud 22-05-12, 09:26
KoenVdH KoenVdH is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Hove, België
Berichten: 4
Lightbulb Eigen app in de App Store: Quest’n Go, wie test hem mee uit?

Met de Quest’n Go app zie je onmiddellijk een kaart met de quests die er in je buurt zijn. Quests zijn vragen op een bepaalde locatie. Om een quest te beantwoorden moet je er naartoe gaan.
Iedereen kan zelf een quest aanmaken en op de quest log kan je volgen hoe anderen je quest bezoeken en welke berichten ze achterlaten.

Quest'n Go lijkt een beetje op geocaching of munzee.

Wie test het mee uit? Wie heeft er ideeën om de app te verbeteren?

Quest'n Go
www.questngo.com
  #1032  
Oud 29-05-12, 18:21
FredvanRijswijk FredvanRijswijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Afgelopen weekend is mijn 2e app geplaatst in de App Store, blij mee, maar ja dacht dat ik de enige was met een EK2012 app... Gelukkig heb ik het over een andere boeg gegooid en niet een standaard app gemaakt... geen poultjes, wel met een Chat functie voor iedere wedstrijd en natuurlijk live standen met push meldingen

Ben benieuwd naar wat jullie er van vinden en ontvang graag feedback

Oh ja, geen standaar EK app, nee het is een locatie gebaseerd voetbal spel, je maakt een account (twitter, facebook of email+wachtwoord) aan en krijgt een rugnummer toegewezen en dan kan je ballen verzamelen om jou heen (locatie) daarmee kan je op goal schieten en punten verzamelen. Heb Game Center ingebouwd en wat share opties.

Play & Score - EURO2012 (iTunes link)

Promo codes zijn bijna op maar hier zijn er alvast 5:

K33HPMLPTYRX
KAY996FMNRTT
LRKJ47T4PK4N
PJELARFLMA7X
4N73F9J4KKX7

Laat ff weten welke code je hebt gebruikt.

Fred
  #1033  
Oud 29-05-12, 18:26
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

4N73F9J4KKX7

is weg...

Thx...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2012 om 19:07 ----------

Zou leuk zijn als we gewaarschuwd werden als de afstand </= 800m...

Een kick geluid als we 'sjotten' zou ook mooi zijn...
  #1034  
Oud 30-05-12, 17:12
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

K33HPMLPTYRX heb ik gebruikt!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #1035  
Oud 18-06-12, 16:59
Surfcheck Surfcheck is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Lightbulb Het Verkeer Pro

Hallo allemaal,
Sinds vandaag is mijn app Het Verkeer Pro voor de iPhone beschikbaar.

Het Verkeer Pro biedt je live file- en flitsers-informatie, en daar is bepaald geen schaarste aan op de iPhone. Deze app probeert het daarom vooral supersimpel te houden: de navigatie moet in één oogopslag duidelijk zijn. En je kunt je voorkeurswegen selecteren, waarmee je dus alleen meldingen krijgt van wat relevant voor jou is. Automatische GPS meldingen zoals de concurrentie doet zitten er niet in, die opties gebruik ik zelf toch nooit omdat het batterijen en data vreet. Ik kijk liever in een lijst. Maar misschien vinden jullie dat helemaal niets, dat hoor ik graag.

Omdat het mijn eerste iPhone-app is, ben ik naarstig op zoek naar gebruikersfeedback. Wat vind je er van? Werkt het zoals je wilt?

Check de link hier: http://itunes.apple.com/nl/app/het-v...ro/id534906958

Ik heb de app voorlopig op gratis gezet, want het is technisch gesproken nog wel een open béta, ok gamma

(en voor de duidelijkheid: de filemeldingen komen van Fileindex, de flitsers worden door de actieve gebruikers van deze app op de andere platformen (Android, Windows Phone) gemeld en gemodereerd. Dat zijn er op dit moment een stuk of zestigduizend).



(Edit, ik heb deze posting verplaatst, lijkt me beter in dit forum dan in een eigen topic)
  #1036  
Oud 19-06-12, 10:53
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Hallo Surfcheck,

Waar haal je het reisweer vandaan? Het verschilt met Buienradar.
Oke het is een beta programma, maar ik moet het programma regelmatig twee keer aantoetsen, daar hij na de eerste keer direct weer sluit.


Gr.
Kees.
  #1037  
Oud 19-06-12, 11:30
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Een van onze Apps is vandaag gratis i.v.m. AppEvent:

App Store Link

Alle F1 races in jouw eigen agenda met slechts één klik.

BEOORDELING:
"Dit is een brilliante App, voeg alle races aan je agenda toe."

VOORDELEN:
✔ Alle Formule 1 races direct in jouw iPhone agenda!
✔ Ondersteuning voor races, kwalificaties en oefensessies.
✔ Aanpasbare alarm tijden
✔ Achteraf aanpassingen doen

HOE:
1. Zet de type evenementen aan die je in de agenda wil (oefen/kwalificatie/race).
2. Selecteer de gewenste alarmtijd.
3. Druk op sync races om de agenda items toe te voegen.

Als je geen enkele F1 race wil missen dit seizoen dan moet je zeker deze App downloaden!




Let op! Alleen vandaag, dinsdag 19 juni 2012.
  #1038  
Oud 19-06-12, 12:55
Surfcheck Surfcheck is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Waar haal je het reisweer vandaan? Het verschilt met Buienradar.
Oke het is een beta programma, maar ik moet het programma regelmatig twee keer aantoetsen, daar hij na de eerste keer direct weer sluit.
Ha kees, dank je voor je feedback! De radar en de weerkaarten komen van het KNMI en toont geen geëxtrapoleerde buiendata, dus dat is waarschijnlijk het verschil dat je ziet.

Dat de app twee keer opent is heel vreemd, klinkt als een bug? Zet ik op het lijstjes, als je nog meer feedback hebt, hoor ik het graag.

Update 21 juni: ik heb heel veel kunnen doen met de feedback van de gebruikers, er zit nu een uitgebreide netwerkdetectieroutine in en extra veiligheidkleppen bij het tonen van de lijsten. De update is gisteravond ingeleverd bij Apple, als het een beetje meezit is ie begin volgende week live!

Laatst gewijzigd door Surfcheck; 21-06-12 om 21:20. Reden: Opschonen; eigen Apps mag je alleen in dit topic bespreken
  #1039  
Oud 27-06-12, 10:06
Spelt Spelt is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Smile ParknBeepr nu in App Store

Sinds gisteren staat mijn eerste app in de AppStore: www.parknbeepr.nl.

Het is een app die je kunt gebruiken als je betaald parkeert via SMS dienst zoals park-line of parkmobile. Mijn app kun je aanzetten zodra je parkeert en vervolgens zal de app je waarschuwen (met een beep!) zodra je weer vertrekt, dat je niet moet vergeten om je af te melden!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Zie hieronder voor een aantal gratis codes. Laat even weten als je er een gebruikt.

PJXT7AA7TNT6
NRYRTNXPWTE3
4TM96W73N3MY


Wat me opvalt is dat niemand onderstaande disclaimer van Apple bij zijn codes zet. Ben je dit niet verplicht?
Citaat:
De Code vervalt op Wed Jul 25 00:55:51 PDT 2012 en kan alleen gebruikt worden bij de Nederlandse iTunes Store. Vereist een iTunes account, onderworpen aan uw voorafgaande aanvaarding van de licentie- en gebruiksvoorwaarden. Om een account te openen dient u ouder dan 13 jaar en in Nederland te zijn. Compatibele software en hardware en toegang tot internet (waarvoor mogelijk een vergoeding verschuldigd is) zijn vereist. Niet voor wederverkoop. De algemene voorwaarden zijn integraal van
toepassing, zie Apple - Legal - iTunes. Voor verdere informatie, zie Apple - Support. Deze applicatie wordt u aangeboden door Arjan Spelt
  #1040  
Oud 27-06-12, 10:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

@spelt

Ik heb de laatste code gebruikt. De eerste was blijkbaar ook al weg. de 2de heb ik niet getest.

mensen, wees aub zo vriendelijk om de moeite te doen te laten weten welke code je hebt gebrukt.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.