Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik een app in de app store gepubliceerd dat hoog- en laagwaterstanden laat zien voor zo'n 80 locaties in Nederland. Het is gebaseerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoog- en laagwater in app store: getij
Vandaag heb ik een app in de app store gepubliceerd dat hoog- en laagwaterstanden laat zien voor zo'n 80 locaties in Nederland. Het is gebaseerd op de gegevens van Rijkswaterstaat (http://live.getij.nl). De applicatie bevat alle hoog- en laagwaterstanden voor 2011 en 2012 en heeft na downloaden geen internet connectie meer nodig. De app bepaalt aan de hand van je huidige locatie het dichtstbijzijnde meetpunt en toont hiervan de waterstanden.
Tevens toont de app zons- en maanopkomst- en -ondergang. Download de app via iTunes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor een samenwerkingsverband van longartsen heb ik Broncho ontwikkeld . De app laat zeer fraai de bronchusboom zien en de gebruiker kan toelichting krijgen in beeld en video. Ook kan men met de hand de CT scanner bewegen en zo naar de relevante punten kijken.
App Store - Broncho
|
|||
|
|||
DWDDApp - De wereld draait door
Vandaag is mijn De wereld draait door app goedgekeurd! Ik vond de officiële app erg tekort schieten en heb besloten zelf eentje te ontwikkelen.
link naar de appstore Omschrijving Met deze app alle afleveringen bekijken uit het DWDD archief vanaf september 2009. De afleveringen zijn te bekijken in normaal en HD formaat (alleen met Wi-Fi) ook is er per aflevering een vodcast beschikbaar. Deel direct via twitter welke aflevering je aan het bekijken bent en volg het nieuws rondom 'De wereld draait door' via de ingebouwde twitter-feed. Screenshots |
|
||||
|
||||
Heb je met de VARA samengewerkt? (gezien die (C) opmerking)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar de VARA zal het dan toch niet goed vinden dat je hun materiaal gebruikt?
Het lijkt mij dat je dat niet "afkoopt" door een (C) vermelding op te nemen... |
|
|||
|
|||
Het is publieke omroep, dus ik weet niet hoe ze daar tegenover staan.. zal het gewoon afwachten en hoop dat ik er mensen in de tussentijd een plezier mee kan doen
|
|
|||
|
|||
flitsDog in de appStore
Mijn 1e iOS app sinds een paar dagen in de store
flitsDog:waakhond tegen mobiele flitsers App Store - 'flitsDog' Het was even werk maar dan heb je ook wat ... - de eerste flitsApp die zichzelf aan en uit zet. - super usability (ook in de auto) - gps zonder lege batterijen Laatst gewijzigd door flitsDog; 21-10-11 om 22:03. |
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit! Maar ik denk dat de prijs een hoop mensen zal afschrikken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Eve of Impact - Game van nederlandse bodem
Mijn zelf ontwikkelde iPhone game Eve of Impact is deze week in de appstore verschenen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
HD versie hier beschikbaar De app omschrijving is vooralsnog nog in het engels. Citaat:
|
|||
|
|||
Afgelopen nacht is mijn 'meesterwerk' in de App Store verschenen . Achter deze app zit meer dan 6 maanden ontwikkelen (vakanties, deel 5 en 6 VWO incluis). Alle code is van begin tot eind zelf geschreven. De interface heb ik ook gedaan, alleen het logo is getekend door een vriend. Ik vind het nog steeds jammer dat er geen aparte forumsectie is voor dit onderwerp, maar ik ben benieuwd naar jullie eerste indrukken! (volgens mij kun je gewoon hierop reageren of een DM sturen).
Meet the Tweet in de App Store: App Store - Meet The Tweet Het idee achter de app is dat er geen Twiter account is om toch al het geweldige van Twitter naar je iPhone/iPod Touch te brengen. Handig voor mensen die zelf vaak op Twitter kijken, maar geen tweets plaatsen. Ook is deze app geschikt om de vorige generatie(s) in contact te brengen met alle informatie die dit nieuwe medium in staat is zo rap te leveren. Let op: er is een Wi-Fi connectie vereist de app te laten werken en er wordt een rate limit van 150 calls per uur gehanteerd. Damiaan Twelker Twitter: @datwelk |
|
|||
|
|||
Citaten
Wij hebben de allereerste (complete) Nederlandse Citaten & Wijsheden app gemaakt voor de iPhone/iPod. De applicatie bevat momenteel bijna 1000 citaten & wijsheden, allemaal in het Nederlands. De app heeft bovendien allerlei functionaliteiten met betrekking tot social media, favorieten en de citaten kunnen vanuit de app geupdate worden met de meest recente citaten in onze database.
We staan momenteel al op de 8ste plek in de categorie Lifestyle Hier de omschrijving uit de AppStore: Citaat:
Hier de link naar de AppStore (naam van de app is 'Citaten'): Citaten van [?] - download Citaten in de iTunes App Store De iPad versie, met interactieve achtergronden, is momenteel in de maak en we verwachten deze snel af te hebben. Er staan tevens al twee updates klaar. 1 met wat kleine bugfixes, en 1 met nieuwe functies. (we hebben nog een aantal promocodes, je kunt deze opvragen via een privebericht) |
|
||||
|
||||
Eentje waar ik stiekem wel erg trots op ben.. Afgelopen nacht beschikbaar gekomen
Citaat:
Downloadlink: App Store - 'Piet!'
|
|||
|
|||
BTW afdragen over je app
Kan iemand ons iets vertellen hoe het zit met de BTW over de verkoop van je app in de appstore? Kern van de vraag is of de belastingdienst aan komt kloppen voor BTW afdracht over verkoop van je apps in de store.
|
|
|||
|
|||
Slim om dat hier te vragen. Ik heb tijden gezocht voordat ik het gevonden had maar volgens mij heb ik het nu bij het goede eind.
Apple draagt over de verkoop BTW af binnen de EU. Als verkoper ontvang je van apple een x bedrag en daarover hoef je dus geen btw meer af te dragen aan de belastingdienst. Ik geef het dus ook niet aan bij de Omzetbelasting. Als iemand iets anders of beters weet meld dat hier dan gerust. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik verder ben laat ik wat van me horen. |
|
|||
|
|||
@flitsDog: kan je aangeven waar je deze informatie gevonden hebt?
|
|
|||
|
|||
Tifi Remote: revolutionaire remote App voor je Samsung TV
Mijn nieuwste iPhone App "Tifi Remote" is gratis te downloaden in de App Store:
App Store - 'Tifi Remote' Tifi Remote is een TV remote via Wi-Fi voor Samsung TV's. "Ja," hoor ik jullie denken, "er is toch al een officiële App van Samsung." Dit klopt, echter Tifi Remote heeft unieke features, welke niet in de Samsung (of welke remote app dan ook) zitten: - Het nieuwe zappen: 90 instelbare knoppen met het logo van de omroep. Druk op zo’n logo en je TV gaat automatisch naar het bijbehorende kanaal (bijvoorbeeld 28 voor Discovery)! - En je swipet gewoon over de zender logo's om het volume te wijzigen, of om ouderwets door de kanalen heen te zappen. - Smart Source brengt je direct naar bijvoorbeeld je PS3 op HDMI3. - Auto-Mute: Bij een inkomend of aangenomen gesprek, wordt het Mute commando naar de TV gestuurd. Als het gesprek beëindigd is, wordt wederom het commando gestuurd om het geluid te hervatten. - Werkt naast de C en D Series ook voor de immens populaire B-Serie uit 2009*. * met Internet@TV en de SamyGo Remote LAN Application (gratis verkrijgbaar op SamyGO, Samsung Firmware on the GO). |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|