//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag staat ons eerste app ook in de store. Bij deze app hebben we veel tijd gestoken in het ontwerp. Verder is de app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #961  
Oud 10-06-11, 23:47
optical optical is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard Eerst app: Vraagje?

Sinds vandaag staat ons eerste app ook in de store. Bij deze app hebben we veel tijd gestoken in het ontwerp. Verder is de app beschikbaar in Nederlands en Engels. Hieronder wat details

App Name: Vraagje?
Description: Twijfels? Een advies nodig? Een probleem waar je maar niet uitkomt? Neem een vraag in gedachten en Vraagje? geeft direct antwoord. Vraagje is een stijlvolle applicatie gericht op entertainment waar nuttige antwoorden worden gecombineerd met fraaie feelgood designs.


Vraagje?





Appstore link: Vraagje? voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #962  
Oud 12-06-11, 17:45
jeroenkeij jeroenkeij is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Standaard TweetSketch for Twitter

Hallo,

Sinds kort staat mijn eigen Twitter app in de App Store.
Hij heet TweetSketch for Twitter.
Zelf ben ik enthousiast over het idee.
De app is zo gebouwd dat het lijkt alsof het een stukje papier is.
Op dat stukje papier schrijft iedereen dan wat en kan jij ook wat schrijven.
Alsof je briefjes doorgeeft in de klas maar dan in een modern jasje.
Daarnaast is de app gericht op de 'Tweet 'n Read' user. Iemand die alleen maar zijn tweets wil kunnen lezen en kunnen twitteren. Zonder de overbodig functies. Daardoor is de app erg snel op alle toestellen, zelfs een 3G met iOS 4.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Voor de snelle lezers, hieronder een paar promocodes, en laat maar weten wat je ervan vindt:

K3NXMA9XXJWK
R93P6YPH76FF
6TTPFFYJL44A
KMFX6PWE4AX4
M7EY6XLM9LYM
6M7HTMNALRHW
799RFTWTLF6T




Jeroen
  #963  
Oud 13-06-11, 19:25
jackburger jackburger is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Veluwe
Berichten: 4
Thumbs up MyCar!

Met MyCar! kun je je eigen auto als 3D foto (model) op je iPhone maken.

-Je kan er mee spelen als een speelgoed auto of het gebruiken als compas.

-De geluiden van je eigen auto opnemen.

-Het model een totaal andere vorm geven

Leuk om mee te spelen

Met AR (Augmented reality) je auto overal op de foto zetten!

MyCar! for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Promo codes:

K4P7JM6Y9PWL
T74WELPXPPWT
69RM9FAN4K39


jack-apps.com

Groeten,

Jack
  #964  
Oud 17-06-11, 22:26
vanesa vanesa is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard Jannies kinderboerderij

Vinden uw kinderen apps ook zo leuk? Die van mij ook! Daarom ben ik speciaal voor mijn zoontjes educatieve apps gaan maken. Zo kan ik het leerzame met het leuke combineren. De apps zijn Nederlandstalig en gericht op kinderen van twee tot zeven jaar.

Video demo:
YouTube - ‪Juf Jannie op de boerderij‬‏

App Store:
Juf Jannies Kinderboerderij voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store

Over juf Jannie op de kinderboerderij:
  • Vol bewegende plaatjes en geluidjes.
  • Thematisch woordenschat onderwijs.
  • Effectieve aanpak om woorden te leren.
  • Getest door peuters en kleuters.
  • Gemaakt door ouders (leerkrachten van o.a. het basisonderwijs).
  • Makkelijk te gebruiken door kinderen.
  • Er zijn 4 platen om mee te spelen.
  • Per plaat 2 onderdelen: woordjes leren en vragen beantwoorden door aan te raken.
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
  #965  
Oud 21-06-11, 14:27
markomaksimovic markomaksimovic is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

New video preview of Photo Punk'd!
Hope you like it:

YouTube - ‪Photo Punk'd iPhone app preview‬‏
  #966  
Oud 01-07-11, 12:43
nop nop is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Valkenburg
Berichten: 46
Standaard

In samenwerking met longartsen van het VU medisch centrum heb ik deze bronchoscopie-app ontwikkeld. Het is een unieke reis door de longen en verschijnt binnenkort in de appstore. Ik hoop in de toekomst nog veel van dit soort uitdagende en fraaie apps te gaan maken!



Klik hier voor meer informatie en een video
__________________
iPhone/iPad ontwikkelaar http://www.ddq.nl
  #967  
Oud 20-07-11, 00:56
Jeroen0704 Jeroen0704 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 137
Standaard Mijn nieuwe app: Play It

Hee,

Ik ben Jeroen van Rijn en ben een 17 jarige Nederlander developer. Mijn tweede app staat bijna in de App store. De app heet Play It en gebruikt een slimme manier om je muziek te bedienen op je iPad. Ik ga de app uiterlijk donderdag uploaden ter controle bij Apple. Bij mijn eerste app Ball Game duurde het ongeveer twee weken voordat hij in de App Store stond, dus ik verwacht hem rond 4 augustus in de App Store.

De app zal de eerste week verkocht worden met 50% korting, dus €0,79.

Je kunt de app hier vinden.

Hieronder kun je de beschrijving alvast lezen:

Citaat:
Play It is een leuke en handige app om je muziek te bedienen door innovatieve, maar simpele bewegingen op het scherm.

Play It heeft bijna geen knoppen, omdat hij gebruik maakt van innovatieve, maar simpele bewegingen. Zo kun je bijvoorbeeld op het scherm drukken om de muziek te pauzeren of af te spelen. Door naar links te vegen ga je naar het volgende nummer en door naar rechts te vegen ga je naar het vorige nummer.

Om verder te spoelen druk je wat langer op de rechter helft van het scherm en om terug te spoelen doe je hetzelfde op de linker helft van het scherm. Op deze manier heb je heel het scherm om je muziek te bedienen.

Het menu heeft geen terug knop, maar maakt ook gebruik van een beweging. Door met één vinger naar rechts te vegen ga je naar het vorige scherm en door met twee vingers naar rechts te vegen ga je terug naar het hoofd menu.

Je kunt snel naar het huidige nummer gaan door op de album art van het nummer te drukken in het menu. Op deze manier ga je ook terug naar het menu vanuit de muziek speler. Als je muziek is gestopt met spelen verdwijnt de informatie van het huidig nummer en krijg je de nummers op het hele scherm te zien, zodat je alle ruimte optimaal kunt gebruiken.

Om te zoeken in je muziek, veeg je vanuit het menu naar links en je kunt meteen beginnen met zoeken.

Play It ondersteund alle oriëntaties van de iPad, dus je kunt hem niet verkeerd houden.

Omdat Play It gebruik gebruik van mooie animaties en bewegingen, voelt alles zo natuurlijk mogelijk aan.

Log in met je Twitter account en laat Play It automatisch het nummer tweeten waar je op dat moment naar luistert.

FUNCTIES
- Twitter integratie
- Multi touch bewegingen
- Samenwerking met iPod app
- AirPlay ondersteuning
- Koptelefoon afstandsbediening ondersteuning
- Bediening vanaf lock screen
- Synchroniseer muziek met iTunes
- Gebruikt de muziek uit de iPod app
- Speelt ook popcasts en audioboeken af
- Shuffle functie
- Zoek functie
- Sorteer albums op album of artiest
De app is er nu alleen nog maar voor de iPad, maar in de volgende update zit een iPhone versie als universele app.

Ik en mijn vrienden vinden de app erg handig werken en er leuk uit zien. Ik ben benieuwd naar jullie eerste indruk en tips zijn ook altijd welkom.

Groeten Jeroen

Laatst gewijzigd door Jeroen0704; 27-08-11 om 01:03.
  #968  
Oud 21-07-11, 23:24
Timmy Timmy is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Sinds vandaag in de appstore, NSStoringen!

Een simpele app die je gratis laat zien waar de storingen op het traject van de NS zijn!

NSStoringen for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
  #969  
Oud 21-07-11, 23:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoVe Bekijk bericht
Sorry, deze app is verwijderd.
Door jou, of door Apple?

En waarom?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #970  
Oud 24-07-11, 11:25
optical optical is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

App is gratis te downloaden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door optical Bekijk bericht
Sinds vandaag staat ons eerste app ook in de store. Bij deze app hebben we veel tijd gestoken in het ontwerp. Verder is de app beschikbaar in Nederlands en Engels. Hieronder wat details

App Name: Vraagje?
Description: Twijfels? Een advies nodig? Een probleem waar je maar niet uitkomt? Neem een vraag in gedachten en Vraagje? geeft direct antwoord. Vraagje is een stijlvolle applicatie gericht op entertainment waar nuttige antwoorden worden gecombineerd met fraaie feelgood designs.


Vraagje?





Appstore link: Vraagje? voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
  #971  
Oud 28-07-11, 19:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Leuk ivm benidorm basterds en flodder enzo ook al ben ik een Vlaming .
Interesseert me wel of zal de app alleen maar beschikbaar zijn voor de nederlanders?

Update; net eens gekeken op de iphone, zie de app staan, is oke .

Heb de app eens getest; alles verwijst naar youtube, mij nie gelaten, moet ik het niet zelf gaan opzoeken maar het probleem met youtube is dikwijls dat vele zaken opeens verdwijnen, daar ga je wel rekening mee moeten houden .
  #972  
Oud 28-07-11, 20:28
IrisBoter IrisBoter is offline
 
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard 29 juli gratis prentenboeken-app "Vandaag zijn wij de baas"

Als kadootje voor de kinderen op de achterbank op Zwarte Zaterdag, is deze app de hele dag 29 juli gratis te downloaden!
http://itunes.apple.com/nl/app/wij-de-baas/id437447461?mt=8

Normaal 3,99.


Hartelijke groet,

Iris Boter
  #973  
Oud 09-08-11, 09:36
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Ruim 3 jaar terug ben ik dit topic gestart en sindsdien weinig meer van me laten horen. Dus wel weer eens tijd voor een berichtje

Ik ben nog steeds iOS developer en heb samen met Stephan Osseweijer, Anne Jan Roeleveld en Mike van Hoenselaar een site voor iPhone developers geintroduceerd.

De site heet Redeemcodes en is bedoeld voor ontwikkelaars die hun app onder de aandacht willen brengen.

Het is heel eenvoudig, in ruil voor een aantal promocodes komt je app 24 uur op de site te staan. Bezoekers kunnen zich inschrijven op je app. En na 24 uur worden de promocodes automatisch verloot onder de bezoekers.

Een leuke manier om je nieuwe (of bestaande) app onder de aandacht te brengen.

Ik zou zeggen probeer het eens.

Voor ideeen opmerkingen kun je het beste even op dit forum topic reageren, dan blijft dit topic schoon. http://forum.iculture.nl/f133/develo...-promoten.html
  #974  
Oud 12-08-11, 00:25
crowdgamer crowdgamer is offline
Banned
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik zou best wel in apps willen investeren met kleine bedragen. Maak een crowdfunding website en laat kleine investeerders meeprofiteren in de winst en de promotie verzorgen voor de apps.
  #975  
Oud 23-08-11, 22:35
OlavRask OlavRask is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard Nederlandse Apps

Nederlandse Apps geeft u toegang tot:
- De lijst met de nieuwste Nederlandse Apps (in volgorde van datum van toevoeging of introductie)
- De toplijst (alle, alleen gratis of alleen betaalde apps)
- Categorieën - net als in de App Store
- Omschrijvingen, schermafbeeldingen en link naar de App Store

Er worden continu nieuwe applicaties toegevoegd..

Commentaar, tips en aanbevelingen zijn altijd welkom! Stuur een e-mail naar nederlandseapps@supersoftsoftware.com.

"Nederlandse Apps" kost 0,79 €, maar als u het beter wilt bekijken, gebruik dan alstublieft de volgende Promotiecode:

N9KHA6XHTFK7
Y6PJY6NXLYTP
XAL6TYEKXANH
YLHH4XEJM3WN
3HM6KHLAN9MY
6TFKMEA4RWKN
X6WW94A639A9
HTKMM4A9NA3T
MJ4RNJEJNJ4H
RMHRT9EPL33P

/Olav

Ps. Excuse my poor dutch - i am not a native speaker
  #976  
Oud 27-08-11, 00:11
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard Soicialinsta

Sinds vandaag staat mijn app Socialinsta in de app store.. Je kan op een gemakkelijk en snelle manier je status op Facebook en Twitter bijwerken. Er zijn inderdaad alternatieven zoals Update en Sociable maar die hebben weer geen ondersteuning voor de camera om foto's erbij te plaatsen.

Socialinsta staat net in de AppStore dus als je 'm niet kan vinden dan is hier de directe link:
Socialinsta voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
  #977  
Oud 30-08-11, 12:26
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Hier nog wat promo codes voor Socialinsta:
Socialinsta voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store

H7KNE76AXPMK
HTTP9H67H4YA
X4WEYN3FRL74
EYRR3AX9YJRW
7JNMY9YM4HJN
  #978  
Oud 05-09-11, 23:58
Tom! Tom! is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin Bekijk bericht
Handige, snelle app voor een facebooker zoals ik. Ik denk dat het voor twitteraars op de een of andere manier minder interessant is, naar mijn mening omdat er al zo veel keus is aan twitter Apps en omdat het veel makkelijker is om in twitterapps snel een tweet te plaatsen dan om je facebookstatus bij te werken via facebookapps. Ik ben dus tevreden over de app in z'n eenvoud.
Helaas ben ik niet te spreken over het logo van de app. Ik vind het standaard en de kleuren komen niet goed naar voren, mede door de glans die op het logo zit, maar ook door de gekozen kleurencombinaties. Misschien is het geen gek idee om een totaal ander logo te (laten) ontwerpen (iets originelers). Misschien zijn er wel professionals op dit forum die (voor een kleine bedrage) een mooi logo kunnen ontwerpen. Ik denk namelijk dat meer mensen sneller op 'kopen' klikken als het logo een mooi, origineel design heeft.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze tips e.d. !
  #979  
Oud 08-09-11, 17:53
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom! Bekijk bericht
Handige, snelle app voor een facebooker zoals ik. Ik denk dat het voor twitteraars op de een of andere manier minder interessant is, naar mijn mening omdat er al zo veel keus is aan twitter Apps en omdat het veel makkelijker is om in twitterapps snel een tweet te plaatsen dan om je facebookstatus bij te werken via facebookapps. Ik ben dus tevreden over de app in z'n eenvoud.
Helaas ben ik niet te spreken over het logo van de app. Ik vind het standaard en de kleuren komen niet goed naar voren, mede door de glans die op het logo zit, maar ook door de gekozen kleurencombinaties. Misschien is het geen gek idee om een totaal ander logo te (laten) ontwerpen (iets originelers). Misschien zijn er wel professionals op dit forum die (voor een kleine bedrage) een mooi logo kunnen ontwerpen. Ik denk namelijk dat meer mensen sneller op 'kopen' klikken als het logo een mooi, origineel design heeft.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze tips e.d. !
Dank voor je input! Ik weet dat je Twitter aan Facebook kan koppelen maar ik ben daar zelf de volgende problemen bij tegengekomen:
- Soms duren de updates erg lang, m.a.w. soms duurt het even voordat Facebook een tweet heeft gezien en in je timeline plaatst. Dit gebeurt de ene keer wel snel en de andere keer weer niet.
- Als je een foto bij je tweet plaatst kan je deze in Facebook niet taggen omdat de foto buiten Facebook bestaat. Nadeel is dat de foto op meerdere netwerken tegelijk terecht komt.

Met het logo ben ik met je eens.. Ik ben programmeur en helaas liggen mijn kwaliteiten niet bij grafisch ontwerp :-( Maar ik zal eens wat rondvragen.
  #980  
Oud 17-09-11, 11:02
JoVe JoVe is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Vandaag heeft JoVe uitgebracht:

Kids TV Dutch

In deze app kunnen u kinderen Nederlandse tv afleveringen kijken zoals Teletubbies en Sesamstraat. Deze app is simpel te bedienen. Deze app is natuurlijk kindervriendelijk, zonder in-app aankopen en zonder advertenties.

De ultieme app voor ouders!

Features:

-Meer dan 60 uur kijkplezier
-Laad snel
-Kost weinig geheugen
-Alles overzichtelijk ingedeeld
-Maar liefst 14 verschillende programma's
-Heel veel afleveringen
-Kindvriendelijk
-De ultieme app voor ouders

Tv programma's:

-Barbapapa
-Bernard
-Bert en Ernie
-Bob de Bouwer
-Brum
-Het zandkasteel
-Kabouter Plop
-Kinderliedjes (Leuke kinderliedje van TV)
-Koekeloere
-Mickey Mouse Clubhuis
-Nijntje
-Teletubbies
-Sesamstraat
-Sprookjesboom

-Internet verbinding is nodig-






App Store: Kids TV Dutch voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.