Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben vanaf vandaag onze eerste app in de App store uitgebracht. Het betreft een 2D Platform game die het oude sfeertje van vroeger een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wij hebben vanaf vandaag onze eerste app in de App store uitgebracht. Het betreft een 2D Platform game die het oude sfeertje van vroeger een beetje naar boven moet halen.
Youtube filmpje: YouTube - IceCube Adventures for iPhone and iPad Trailer |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thnx! Daar doen we het voor . De game is er ook voor de iPad btw! Op IceCube Adventures vind je de rest!
|
|
|||
|
|||
Ik vind het er ook heel mooi uitzien.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een update van Hexgame met support voor het iPhone 4 Retina Display is ook naar apple gestuurd. |
|
|||
|
|||
Hoi Iedereen
Vandaag heb ik mijn eerste app naar Apple gestuurd. Ben erg benieuwd hoe snel deze in de App Store terecht komt en wat de reactie is van iedereen. Als je wilt, kijk dan alvast op onze site voor wat foto's Metropole Apps presenteert Efteling. Het is een App die je begeleidt door Attractiepark De Efteling in Kaatsheuvel. Dit is de allereerste versie en in het vervolg zullen we updates uitbrengen. Ik ben er op 22 Mei 2010 mee begonnen en hij zal zo snel mogelijk beschikbaar zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die van mij is beschikbaar. Zoek naar Connect M. Overigens duurt de goedkeuring 5 tot 10 dagen
|
|
|||
|
|||
I.v.m. AppEvent is Hexgame alleen vandaag de hele dag gratis te downloaden.
Grijp je kans zou ik zeggen: http://itunes.apple.com/nl/app/hexgame/id378103935?mt=8 |
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Ik ben nog vrij nieuw hier, maar ik vind het wel leuk om mijn app te laten zien. Je kunt hem hier vinden: Filopanti ~ Time Zone Conversion Het is een app om tijdzones mee om te rekenen. Ik zou er graag wat meningen over horen. Als jullie geen geld uit willen geven, dan ben ik ook wel bereid een paar promotional codes uit te delen. Stuur daarvoor maar een mailtje naar pieter.jongsma@gmail.com Maar als jullie een euro over hebben, dan waardeer ik dat natuurlijk wel heel erg Laatst gewijzigd door jongsma; 01-09-10 om 22:49. |
|
|||
|
|||
Ben programmeur van beroep (dus dat is wel een beetje vals spelen), maar had nog nooit iets met de iPhone (of objective C, en C++ is ook al weer een jaartje of 15 geleden) gedaan...
2 weekjes in PDFs gesnuisterd (vooral boeken van Apress vind ik goed), 2 weekjes geprogrammeerd en 1 weekje gewacht op goedkeuring van Apple en daar is hij dan: EventBuddy ? Wat is EventBuddy? Een app waarin (op korte termijn) de meeste festivals en evenementen van de lage landen in gaan komen. Dus ipv van voor elk festival een app te downloaden (die er telkens weer anders uit ziet en iedere keer weer ruimte inneemt): 1 app voor alles ! Momenteel staat er 1 festival in : LeffingeLeuren 2010. Je kan het programma chronologisch bekijken, alfabetisch bladeren door artiesten, zoeken op naam, een plattegrond raadplegen.. Versie 1.0 dus in de AppStore (gratis), versie 1.1 verstuurd ter goedkeuring (met oa mogelijkheid om last-minute programma wijzigingen te downloaden, en compatible met iOS 3.1.3), versie 1.2 begin ik morgen aan 2.0 waarin je meerdere festivals zal kunnen bekijken/downloaden is voorzien tegen ergens eind dit jaar. EventBuddy for iPhone and iPod touch on the iTunes App Store PS: Organiseer je zelf een evenement waar best wel wat volk op af komt, contacteer me gerust misschien kunnen we wel samenwerken! Laatst gewijzigd door WDS001; 16-09-10 om 17:34. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Ik heb m'n eerste app in de app-store staan sinds vandaag , ik ben met een groter project bezig maar dit was een tussendoortje om door te krijgen hoe de App-Store werkt. Hij test of je nog mag rijden gebaseerd op het aantal glazen alcohol en nog een aantal gegevens. De app gaat uit van standaard glazen, dus probeer het niet als je een bierglas vol whisky heb gegooid. Dit ga ik trouwens nog met een alert toevoegen bij een update als je hem voor het eerst opstart.
De dingen die nog gaan veranderen: - Keuze uit landen toevoegen en zorgen dat bij een waarde onder de 0 gewoon 0 wordt aangegeven en geen mingetal. - Design verbeteren en toetsenbord veranderen naar numeriek. - Misschien als het allemaal goed eruit ziet wereldwijd in meerdere talen voor 0,79 euro aanbieden. - Keuze tussen Lb en Kg toevoegen. Momenteel is de app gewoon gratis, dus vind je het leuk om eens te kijken download hem dan gerust: Mag ik nog rijden? Test je alcohol promilage! for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store Hou er dus rekening mee dat ik nog dingen ga verbeteren en het mijn eerste (test)app is die ik uitbreng! Fabian P.S. Weet iemand of je bij gratis apps ook kan zien hoe vaak hij 'verkocht' is? Laatst gewijzigd door fabie1; 14-09-10 om 16:48. |
|
||||
|
||||
Ja bij Sales kijken in iTunes Connect en dan de maandelijkse overzichten bekijken. Daar zie je de hoeveelheid downloads.
Edit: Tegenwoordig zie je het direct bij Sales & Trends bij Dashboard. Dan zie je zelfs de dagelijkste downloads.
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6" Laatst gewijzigd door Geno; 18-09-10 om 21:36. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is het nog steeds zo dat je een drempel hebt per regio vooraleer je wordt uitbetaald?
|
|
|||
|
|||
Wat moet je betalen voor een app in de appstore? Is er ergens algemene informatie over het ontwikkelen van een app te vinden? Ik kom er met google niet goed uit!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat je die niet kan vinden. |
|
||||
|
||||
1e echte app in de store!
Hallo allemaal,
Ik heb mijn eerste echte app in de app-store staan voor 0,79 euro. Normaal gesproken zou hij dit niet waard zijn geweest maar de regelgeving voor meer dan 130 landen is erin verwerkt! Het gaat om een app die aangeeft of je nog mag rijden nadat je hebt opgegeven hoeveel glazen alcohol je hebt gedronken. Het is redelijk betrouwbaar en erg handig omdat de regelgeving voor bijvoorbeeld een vakantieland er dus ook in staat! Alcohol Test! Mag Ik Nog Rijden? voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store Laat even horen wat je ervan vindt! Groeten, Fabian PS. natuurlijk is hij er ook volledig in het Nederlands en is het gewicht om te zetten in Kg. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|